به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۹۲۳۵۸

اولین اظهارات رئیس‌جمهور بعد از رسیدن به آمریکا

اولین اظهارات رئیس‌جمهور بعد از رسیدن به آمریکا
گروه سیاسی: مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک، برای شرکت در هفتادونهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در گفت‌وگویی با اشاره به پیام جمهوری اسلامی ایران در این نشست، اظهار کرد: آنچه مشخص است، پیامی است که از طرف کشورمان برای صلح و امنیت داریم و تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با توسعه برای همه مردم است.
 
وی افزود: به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند؛ مستقل از رنگ و نژاد و قومیت و منطقه زندگی.پزشکیان تأکید کرد: متأسفانه فعلاً دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست؛ استاندارد‌های دوگانه وجود دارد، یک عده خوبند و عده‌ای هم بدون دلیل بدند؛ درنتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.رئیس‌جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، برای همه انسان‌ها باید برابر باشد.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۰۹ ۰۹:۰۶ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها