به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۹۲۳۹۲

صدر جدول گیشه دست نخورد

صدر جدول گیشه دست نخورد
گروه فرهنگی: در رقابتی تنگاتنگ در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، «بیتل جویس بیتل جویس» به عنوان برنده انتخاب شد و اکشن علمی تخیلی «ترانسفورمرها یک» با افتتاحیه ۲۵ میلیون دلاری، ردیف دوم را اشغال کرد. به گزارش صبا، این فیلم با فروشی ۲۶ میلیون دلاری توانست یک بار دیگر در صدر جدول گیشه آمریکا بنشیند.

رقیب این فیلم اکشن علمی تخیلی «ترانسفورمرها یک» بود که با افتتاحیه‌ای ۲۵ میلیون دلاری، ردیف دوم را اشغال کرد.بیتل جویس بیتل جویس به کارگردانی تیم برتن، تاکنون ۲۲۷ میلیون دلار در جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی فروش داشته است.

فروش جهانی این کمدی اکشن، این هفته رقم ۳۰۰ میلیون دلار را رد کرد و به ۳۳۰ میلیون دلار رسید. تهیه کنندگان فیلم در کمپانی برادران وارنر از این موفقیت بالای مالی بسیار خشنود هستند.
ترانسفورمرها یک قسمت تازه ای از فرانچایز «تراسفورمرها/ تبدیل شوندگان» است که توسط کمپانی پارامونت تهیه شده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما برای قسمت جدید فیلم پیش بینی افتتاحیه ای ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری می کردند. این اکشن با هزینه تولید ۷۵ میلیون دلاری تولید شده است.کریس همسورث و اسکارلت جوهانسن از جمله صداپیشه های این فیلم هستند. داستان فیلم درباره رویارویی دو گروه از رباتهای فضایی خوب و بد روی کره زمین است.

جاش کولی کارگردان فیلم قبل از این کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن بلاک باستر «داستان اسباب بازی» را انجام داده و پارامونتی ها باور داشتند قرار گرفتن او پشت دوربین ترانسفورمرهای جدید می تواند کمک زیادی به موفقیت مالی بیشتر آن بکند.در ردیف شوم جدول «با شیطان صحبت نکن» است که در هفته دوم نمایش عمومی، ۶ میلیون دلار فروش کرد و رقم کلی فروش خود را به ۲۱ میلیون دلار رساند.

دو فیلم جدید دیگر جدول گیشه «هیچ وقت نگذار برود» و «ذات» با افتتاحیه هایی ۵/۴ و ۳ میلیون دلاری، در ردیف های چهارم و ششم جدول گیشه نشستند.فیلم اول درامی دلهره آور با بازی هالی بری و دومی درامی هیجانی با بازی دمی مور است. بازی مور در «ذات» توانست نظر مثبت منتقدان در جشنواره اخیر کن را جلب کند.«ددپول و وولورین» هم با فروشی ۴ میلیون دلاری در ردیف پنجم جدول قرار گرفت، تا فروش کلی خود در آمریکای شمالی را به رقم عالی ۶۲۷ میلیون دلار برساند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها