به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۹۲۴۸۱

هنرنمایی پیتبول اتلتیکو: خبری از عنکبوت نبود

هنرنمایی پیتبول اتلتیکو: خبری از عنکبوت نبود
گروه ورزشی: اتلتیکو دیشب در زمین رایووایکانو دو امتیاز دیگر از دست داد. در شبی که کانر گلگر بهترین بازیکنش بود و همچنان اثری از خولین آلوارز نیست.به گزارش "ورزش سه"، گلگر روزهای زیادی را در هتلی در مادرید گذراند و منتظر امضای قراردادش با اتلتیکو بود. او مجبور شد به لندن برگردد زیرا عملیاتی که باید انجام می‌شد (اول سامو و سپس ژوائو) به دراز کشیده شد و او نتوانست به موقع با اتلتیکو امضا کند. ضربه سختی برای هر بازیکن اما کانر گلگر با صبر، استحکام و اعتقاد به اینکه فقط می‌خواهد پیراهن اتلتیکو را بپوشد، صبوری کرد. صبری که نتیجه داد و در نهایت با اتلتیکو قرارداد بست و به او لقب پیتبول را نیز دادند.

او تا اینجای فصل به عنوان یک هافبک دو گل به ثمر رسانده است که هر دو به زیبایی زده شدند. هنوز 6 هفته از لیگ گذشته اما گلگر گل‌های بیشتری نسبت به خولیان و سورلوث، دو مهاجم گران‌قیمت اتلتیکو به ثمر رسانده است.


خبری از خولین نیست
22 دقیقه از بازی گذشته بود و خولین آلوارز دو موقعیت عالی اتلتیکو را ایجاد کرده بود. او اولی را به دلیل کنترل ضعیف از دست داد که باعث شد برتری‌اش را از دست بدهد. دومی با یک شوت که توپ به تیر خورد. توپی که اگر گل می‌شد می‌توانست گل هفته لقب بگیرد. او این کار را در تمام باشگاه‌هایش و با آرژانتین انجام داده است، با اتلتیکو هم تفاوتی نخواهد داشت و حتی بیشتر از آن با اعتمادی که باشگاه و ال چولو به ستاره‌های فصل خود دارند. یک بازی دیگر بدون گلزنی برای خولین ولی سیمئونه همچنان منتظر عنکبوت 90 میلیون یورویی‌اش خواهد ماند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها