به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۹۲۴۱۱

پرسودترین کالاها برای واردات از دبی به ایران

گروه کسب و کار: یکی از بهترین روش‌ها برای کسب سود بیشتر از سرمایه اندک، شروع فرایند واردات است. در صورتی که سرمایه‌ای در دست دارید، اما هنوز نتوانسته‌اید هیچ کسب‌و‌کاری راه‌ بیندازید، توصیه ما این است که واردات از دبی را امتحان کنید. البته واردات از کشور امارات نیز کار ساده‌ای نیست و به دانش عمیق نیاز دارد. بنابراین سعی کنید قبل از شروع واردات، تحقیق و بررسی‌های لازم را درباره این روش کسب درآمد انجام دهید.
پرسودترین کالاها برای واردات از دبی به ایران
یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که باید در نظر بگیرید، نوع محصول وارداتی است. اگر کالای پرطرفداری را با قیمت مناسب وارد ایران کنید، به‌طور حتم سوددهی خوبی را تجربه خواهید کرد؛ اما با انتخاب محصول وارداتی نامناسب نه تنها به سود مطلوبی دست پیدا نمی‌کنید، بلکه سرمایه اولیه خود را نیز از دست می‌دهید یا اینکه دچار خواب سرمایه می‌شوید.

انتخاب بهترین کالای وارداتی از دبی
بدون شک از لوکس بودن و کیفیت کالاهای کشور امارات باخبر هستید. به همین دلیل هم شاید فکر کنید که تمام کالاهای موجود در این کشور از قیمت بالایی برخوردار هستند. در این باره باید به شما بگوییم با اینکه کالاهای دبی کیفیت بالایی دارند، اما واردات آن‌ها به ایران مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؛ زیرا ترخیص کالا و گمرک محصولات در کشور امارات چندان پرهزینه و پردردسر نیست.
شما برای واردات انواع محصولات از کشور امارات آزاد هستید و تنها کالاهایی را نباید از دبی به ایران وارد کنید که ممنوع هستند. برای اینکه بهترین محصول وارداتی را بیابید، بهتر است بازار هدف خود را مورد بررسی دقیق قرار دهید و کالایی را متناسب با نیاز مخاطبان خود وارد کنید.
به منظور انتخاب بهترین محصول، به دانش و آگاهی زیادی نیاز دارید. اگر بررسی بازار هدف و برآورد قیمت کالاهای وارداتی برای شما کار سختی است، توصیه می‌کنیم از تیم وانیکس که در این حوزه تخصص و تجربه زیادی دارد، کمک و راهنمایی بگیرید. این تیم قوی بر اساس بودجه شما و نیاز مخاطبان هدف بازار، بهترین محصول وارداتی را برای شما انتخاب می‌کند.

چه کالایی را از دبی وارد ایران کنیم؟
انتخاب کالا یکی از مراحل مهم در فرایند واردات از دبی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. این مرحله از واردات تا حدودی از اصلی‌ترین مراحل به‌حساب می‌آید که به دانش و آگاهی عمیقی نیاز دارد. شما به‌عنوان واردکننده تازه‌کار باید نیاز مخاطبان حاضر در صنف کاری خود را مورد بررسی قرار دهید.
البته نگران نباشید؛ به‌طور معمول هر کالای خوش‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه‌ای که وارد ایران شود، طرفداران زیادی دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را بفروشید. با این وجود بهتر است بررسی‌های لازم را انجام دهید تا کالایی متناسب با نیاز مخاطبان خود خریداری کنید. برخی از این کالاها را در زیر نام می‌بریم:
•    قطعات یدکی خودرو
•    لوازم جانبی تلفن همراه
•    رایانه
•    قطعات الکترونیکی
•    انواع پوشاک
•    انواع عطر و ادکلن
•    شکلات و مواد غذایی
نمی‌توان گفت همه این محصولات وارداتی از کالاهای پرسود به‌حساب می‌آیند. برخی از آن‌ها سود خیلی کمی به همراه دارند؛ اما به هر حال واردات آن‌ها نسبت به سایر کالاهای اماراتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اگر دوست دارید زودتر به سود و سرمایه هنگفت دسترسی پیدا کنید، به سراغ واردات کالاهایی بروید که هر کسی آن‌ها را وارد نمی‌کند.

با واردات این کالاها از دبی سود خوبی به دست می‌آورید
در چه بازاری قصد فروش کالاهای وارداتی خود را دارید؟ آیا مخاطبان هدف خود را انتخاب کرده‌اید؟ در صورتی که واردات خود را به هیچ بازار و مخاطبی محدود نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم به سراغ پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی بروید که شاید هر بازرگانی این کالاها را وارد نکند؛ از این رو شانس شما برای کسب سود بیشتر افزایش می‌یابد. برخی از آن‌ها را در بخش‌های بعدی توضیح می‌دهیم.

جواهرات و سود خالص واردات آن‌ها
شروع کسب‌و‌کار مربوط به طلا و جواهر همان‌طور که سرمایه اولیه زیادی می‌خواهد، با سود بالایی نیز همراه خواهد بود. بدین‌ترتیب اگر دوست دارید خیلی سریع به سود زیادی دست یابید، توصیه ما این است که به فکر واردات جواهرات و سنگ‌های قیمتی از دبی باشید. شما با خرید این کالاها از کشور امارات، اجرت ساخت یا سود زیادی به فروشنده پرداخت نمی‌کنید؛ به همین دلیل سود شما از واردات جواهرات بسیار چشمگیر خواهد بود.

واردات پرسود موبایل و لوازم جانبی آن
به‌طور حتم می‌دانید که موبایل در همه کشورها طرفداران زیادی دارد و ایران نیز متفاوت از سایر کشورها نخواهد بود. بدین‌ترتیب شما برای اینکه زودتر به سرمایه و سود هنگفت دست یابید، می‌توانید انواع لوکس و پرطرفدار تلفن همراه را از دبی به ایران وارد کنید. علاوه بر گوشی‌های هوشمند به‌روز، واردات لوازم جانبی آن‌ها نیز ایده و فکر خوبی برای کسب سود بیشتر است.
کیفیت تلفن‌های همراهی که در دبی وجود دارند، بسیار بالاست و همین موضوع باعث شده است که تاجران با خیالی آسوده برای خرید این کالاها دست به کار شوند. در ضمن تقاضای بالای خریداران نیز باعث می‌شود تا شما به‌عنوان تاجر زودتر به سود و سرمایه اولیه خود دست پیدا کنید.

پارچه و لباس؛ وارداتی پرسود از دبی
شهر دبی یکی از شهرهایی است که پارچه و لباس‌های متنوعی دارد و همین موضوع تاجران را تشویق می‌کند تا برای واردات انواع پارچه و پوشاک از این شهر اقدام کنند. شما نیز می‌توانید یکی از همین تاجران باشید. هنگام بررسی بازار دبی با لباس‌های خاصی روبه‌رو می‌شوید که به‌طور حتم تقاضای زیادی در میان ایرانیان دارند.
برای اینکه سود خوبی به‌دست آورید و با سرمایه کم وارد فرایند واردات شوید، می‌توانید برای این منظور لباس و پارچه را انتخاب کنید. واردات این نوع کالاها از زمان قدیم با سود زیادی همراه بوده است و هنوز هم برای بسیاری از تاجران تازه‌کار انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید.

با وانیکس واردات پرسودی را تجربه کنید
فرایند واردات با پیچیدگی‌هایی همراه است و شما بدون دانش کافی نمی‌توانید به سود خوبی دست یابید. قبل از اینکه به دنیای واردات قدم بگذارید، بهتر است کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید، بازار هدف خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به سرمایه‌ای که در اختیار دارید، جنس مناسب را از دبی به ایران وارد کنید. وانیکس در کلیه فرایند اجرایی این امور در کنار شما خواهد بود تا پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی را برای شما بیابد.
منبع: https://1xholding.com/imported-from-dubai/
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها