به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۹۲۴۱۳

شارژر ایسوس اورجینال با بهترین قیمت، فقط در لپ تاپ بهار!

گروه کسب و کار: لپ تاپ‌های برند ASUS به باتری قدرتمند و شارژدهی کم‌نظیرشان معروف هستند و اگر کاربر چنین لپ تاپی هستید مطمئناً سلامت باتری یکی از عوامل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. شارژرهای لپ تاپ ایسوس نیز مانند هر وسیله کاربردی دیگر دارای عمر مفید مشخصی هستند؛ اما گاهاً بنا به دلایل مختلفی نظیر پاره شده کابل شارژر یا برخی ناهماهنگی‌ها در اتصالات برقی مجبور به تعویض این شارژر زودتر از تمام شدن عمر مفید آن می‌شوید، دقیقاً در چنین زمانی است که در بازار با انواع شارژرها آن هم با رنج قیمتی مختلف مواجه خواهید شد!
شارژر ایسوس اورجینال با بهترین قیمت، فقط در لپ تاپ بهار!
شارژرهای اورجینال و کپی با کیفیت‌های متنوع که استفاده از برخی از آن‌ها به سلامت باتری لپ تاپ شما آسیب خواهد رساند و دیگر پس از آن شاهد کارایی سابق لپ تاپ خود نخواهید بود. با ما در این مطلب همراه باشید تا در قدم اول ویژگی‌های یک شارژر ایسوس اورجینال را بررسی و سپس فروشگاه معتبری که می‌توانید این شارژر را از آنجا تهیه کنید به شما معرفی کنیم.

چرا باید از شارژر اورجینال ایسوس استفاده کنیم؟
بسیاری از کاربران لپ تاپ‌های ایسوس به هنگامی که با قیمت ارزان برخی از شارژرهای کپی و غیراصل مواجه می‌شوند، چنین تصور می‌کنند که خرید این نوع از شارژرها مقرون‌به‌صرفه بوده و نیازی به صرف هزینه بیشتر برای خرید شارژر اورجینال ASUS نیست! اما کافیست سری به نمایندگی‌ها و تعمیرات لپ تاپ بزنید تا با چندین مورد مختلف مواجه شوید که لپ تاپ به دلیل استفاده از شارژر فیک و غیراصل دچار مشکلات سخت‌افزاری شده است. به بیان ساده، شارژر غیر اصل لپ تاپ به خوبی یک شارژر اصل قادر به انجام عملیات آداپته کردن برق شهری نیست و همین موضوع موجب ایراد آسیب به باتری لپ تاپ و سپس سایر قسمت‌های سخت‌افزاری آن خواهد شد.
با چنین توضیحی مطمئناً حالت اقتصادی اولیه خرید یک شارژر غیراصل تماماً از دید شما پاک می‌شود؛ چراکه با خرید چنین شارژری پس از گذشت مدت زمانی به دنبال پرداخت هزینه‌های تعمیر لپ تاپ و تعویض باتری آن خواهید بود که هزینه‌ای بسیار بالاتر از خرید یک شارژر اورجینال بر روی دست شما خواهد گذاشت. از طرفی ناگفته نماند که به دلیل کیفیت پایین شارژرهای غیراصل، عمر مفید آن‌ها نیز بسیار کوتاه است و در صورتی که خوش شانس باشید و آسیبی به سخت‌افزار لپ تاپ شما وارد نکند، پس از گذشت زمان بسیار کوتاهی مجبور به خرید شارژر دیگری خواهید شد.

به طور خلاصه، خرید یک شارژر لپ تاپ ایسوس شما را از خطرات جانبی که استفاده از شارژرهای تقلبی به همراه دارد نیز مصون نگه می‌دارد؛ به عنوان مثال آتش سوزی یکی از خطرات احتمالی است که استفاده از یک شارژر فیک به همراه دارد و چنین موضوعی تماماً در استفاده از شارژرهای اورجینال منتفی است! چراکه سیم‌های به کار رفته در کابل این شارژرها از جنس مس بوده و هیچگاه خطر داغ شدن و آتش سوزی در آن‌ها مشاهده نشده است.

شارژر اورجینال ایسوس دارای چه ویژگی‌هایی است؟
گفته شد که به دلیل بالا بودن کیفیت قطعات به کار رفته در شارژر لپ تاپ ایسوس اورجینال، این شارژر قادر است جریان برق را به خوبی و بدون ایراد کوچک‌ترین آسیبی، به باتری لپ تاپ شما منتقل نماید؛ اما سوال اینجاست که چگونه به اورجینال یا کپی بودن یک شارژر پی ببریم؟! به طور کلی معیارهای مختلفی برای اطمینان از اورجینال بودن شارژر خریداری شده وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

•    بررسی ولتاژ ورودی و خروجی: ولتاژ خروجی شارژر باید با ولتاژ مشخص شده بر روی لپ تاپ سازگار باشد؛ در صورتی که ولتاژ خروجی شارژر با ولتاژ مورد نیاز لپ تاپ شما همخوانی ندارد، استفاده از آن موجب ایراد آسیب‌های جدی به دستگاه شما خواهد شد. برای اطمینان از صحت عدد ولتاژ نوشته شده بر روی شارژر خریداری شده می‌توانید از ابزارهای اندازه‌گیری ولتاژ مثل مولتی متر کمک بگیرید.

•    توجه به کیفیت ساخت: شارژرهای اورجینال توسط خود کمپانی ایسوس تولید و به بازار عرضه می‌شوند؛ در نتیجه در ساخت آن‌ها از مواد باکیفیت استفاده می‌شود. در نقطه مقابل در ساخت شارژرهای کپی و غیراصل به منظور کاهش هزینه‌های تولید به سراغ استفاده از مواد ارزان قیمت و بی‌کیفیت می‌روند که با یک نگاه مقایسه‌ای به ظاهر شارژرها به راحتی می‌توانید تفاوت آن‌ها با همدیگر را به عینه مشاهده کنید. اصولاً در شارژرهای اصل ایسوس لبه‌های پرس شده بسیار صاف و یک دست هستند و این در حالیست که چنین ظرافتی در شارژرهای فیک به ندرت به چشم می‌خورد. بنابراین حتماً به هنگام خرید یک شارژر اورجینال به جنس بدنه و همچنین رنگ جملات چاپ شده بر روی آن توجه ویژه داشته باشید.
البته ناگفته نماند که در حال حاضر با وجود نسخه های‌کپی شارژرهای اورجینال تشخیص اصل یا فیک بودن شارژر لپ تاپ ایسوس برای مصرف‌کنندگان عادی که چندان تجربه‌ای در بازار تجهیزات جانبی لپ تاپ ندارند، بسیار دشوار شده است. در چنین مواقعی بهترین راهکار برای اطمینان از اصل بودن شارژر خریداری شده، خرید شارژر مورد نظر از یک فروشگاه معتبر با سابقه روشن نظیر مجموعه لپ تاپ بهار است.

چرا باید شارژر مورد نیاز لپ تاپ خود را از لپ تاپ بهار تهیه کنیم؟
مجموعه لپ تاپ بهار یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه عرضه تجهیزات جانبی اورجینال لپ تاپ ایسوس است که در سال 1383 و با ثبت برند BLS در کشور کویت کار خود را آغاز کرد و سپس دامنه حوزه کاری خود را به شعباتی در داخل ایران و در شهرهایی مثل شیراز و اصفهان گسترش داد. سابقه کاری درخشان این مجموعه در عرضه کلیه قطعات اورجینال لپ تاپ موجب شده تا بسیاری از کاربرانی که به دنبال خرید مطمئن قطعات مورد نیاز لپ تاپ خود هستند به سراغ خرید از این مجموعه بیایند.
از طرفی مجموعه لپ تاپ بهار همواره به افزایش سطح آگاهی کاربران ایرانی در خرید تجهیزات اصل و اورجینال اهمیت می‌دهد و در همین راستا بلاگی با چند صد مقاله آموزشی کاربردی در اختیار کاربران قرار داده تا شخصاً بتوانند اصل یا فیک بودن تجهیزات را تشخیص دهند. وجود چنین تیم پویایی خود نشان از اعتمادسازی و شفافیت کاری دارد و به همین علت است که خرید شارژر لپ تاپ ایسوس از این مجموعه به نفع شما خواهد بود.

مزایای خرید شارژر لپ تاپ ایسوس از لپ تاپ بهار
خرید شارژر لپ تاپ ایسوس از مجموعه لپ تاپ بهار دارای مزایای متعددی است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین نمونه‌های آن اشاره می‌کنیم:
•    تضمین قیمت: مجموعه لپ تاپ بهار خود رأساً و مستقیماً وارد کننده تجهیزات و قطعات جانبی لپ تاپ ایسوس بوده و خرید از آن‌ها به دلیل حذف واسطه‌های میانی برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید شارژر از سایر فروشگاه‌ها تمام خواهد شد.
•    پشتیبانی عالی: این مجموعه دارای تیم پشتیبانی فعال بوده که در هر ساعتی آماده پاسخگویی به سوالات و پیگیری مشکلات احتمالی کاربران است. وجود چنین تیم فعالی نشان از اهمیت داشتن کاربران برای مدیریت این مجموعه دارد و بر اعتبار آن افزوده است.
•    گارانتی بازگشت وجه و اصالت کالا: کلیه کالاهای خریداری شده از مجموعه لپ تاپ بهار دارای تضمین اصالت کالا هستند و در صورت وجود هرگونه مشکلی در تجهیزات دریافت شده، وجه پرداختی شما به خودتان عودت داده خواهد شد.
•    پیگیری و تحویل سریع: این مجموعه دارای حجم سفارشات زیادی بوده؛ اما این موضوع تاثیر منفی بر روی پیگیری دیرهنگام و با تأخیر سفارشات کاربران نداشته است. کلیه سفارشات بلافاصله پردازش و به آدرس مشتریان در هر کجای ایران که باشند ارسال می‌گردد.

خرید شارژر اورجینال ایسوس روشی موثر در حفظ سلامتی باتری لپ تاپ!
به هنگامی که از یک شارژر اورجینال و اصل در شارژ باتری لپ تاپ خود استفاده کنید هیچگونه نگرانی از بابت آسیب‌های سخت‌افزاری احتمالی ناشی از جریان نامناسب برق ورودی به لپ تاپ خود نخواهید داشت و از این طریق هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم عمر مفید لپ تاپ خود و قطعات آن را بالاتر خواهید برد. بررسی ویژگی‌های ظاهری شارژر و کیفیت جنس بدنه آن، مطابقت داشتن ولتاژ و آمپر واقعی آن با چیزی که بر روی شارژر نوشته شده و از همه مهمتر خرید آن از یک فروشگاه معتبر از جمله نکات مهمی است که باید در خرید شارژر به آن‌ها توجه کنید. اگر نیازمند خرید شارژر اورجینال و اصل هستید، همین حالا به وب‌سایت مجموعه لپ تاپ بهار به آدرس www.bls-co.ir رفته و سفارش خرید خود را ثبت کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها