به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۹۲۶۴۹

توصیه کاپیتان به داروین:مراقب باش فریب نخوری

توصیه کاپیتان به داروین:مراقب باش فریب نخوری
گروه ورزشی: ویرجیل فن دایک راز خروج از وضعیت فعلی نگران کننده داروین نونیز را به او گفت.
به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز در برنامه‌های آرنه اشلوت، نقش چندانی ندارد و از این بابت نگران است. ویرجیل فن دایک از داروین می‌خواهد که شخصیت خود را نشان دهد تا بتواند شرایط را برعکس کند.

فن دایک 33 ساله یکی از رهبران رختکن لیورپول است. مردی که وقتی در داخل و بیرون زمین بازی حرف می‌زند، همه به حرف‌هایش گوش می‌دهند و به آن اهمیت می‌دهند.با توجه به اینکه قرارداد او در سال 2025 به پایان می‌رسد و هنوز تمدید نشده است، آینده‌اش هنوز مبهم است و خودش می‌گوید فعلا روی بردن جام با لیورپول تمرکز دارد. آرنولد و صلاح نیز در شرایط یکسانی هستند. سه مهره حیاتی که می‌توانند با هزینه صفر جدا شوند. با این حال، اکنون اولویت این است که هر بازیکنی بهترین نسخه خود را ارائه دهد.

از این نظر، او برای داروین نونیز نیز توصیه‌ای داشت. ستاره ارگوئه‌ای شنبه اولین گل خود را در فصل جاری وارد دروازه بورنموث کرد، اما او یک نیمکت‌نشین در ایده‌های آرنه اشلوت است.فن دایک در این رابطه گفت: «داشتن ثبات اصل کلیدی است.

داروین نباید تمرکزش را از دست بدهد. اکنون زمان آن است که خودش را جمع کند و روی فرصت بعدی که به دست می‌آورد تمرکز کند. او نباید فریب وضعیت فعلی را بخورد چون فوتبال همین است. ما به او کمک خواهیم کرد و مربی و هواداران نیز کنارش هستند. ما به داروین و توانایی‌هایش ایمان داریم. وقت آن رسیده که داروین شخصیت بزرگش را نشان دهد. او در 25 سالگی بهترین سال‌ها را پیش رو دارد برای اینکه تمام پتانسیل خود را به نمایش بگذارد.»در فصل 23-2022 او 9 گل در 11 بازی در لیگ برتر و در فصل گذشته یازده گل در 36 گل به ثمر رساند. قرمزها برای او 80 میلیون پرداخت کردند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها