به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - ۱۶:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۲۸۰۴

سورپرایز سرمربی‌پرسپولیس برای‌بازی با استقلال

سورپرایز سرمربی‌پرسپولیس برای‌بازی با استقلال
گروه ورزشی: در شب غیبت اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس، احتمالاً سرخ‌پوشان پایتخت با ترکیبی متفاوت و حضور چهره‌هایی غیرمنتظره برابر استقلال در داربی صف‌آرایی می‌کنند.پرسپولیس با وجود تغییر و تحولات انجام‌شده در کادرفنی‌اش، توانسته در قامت تیم مدافع عنوان قهرمانی شروع موفقی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و سرخ‌پوشان پایتخت در کنار دو تیم اصفهانی جزو تیم‌های بدون باخت لیگ بیست‌وچهارم محسوب می‌شوند. بعد از کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی اخیر، پرسپولیسی‌ها حالا باید امشب یکی از مهم‌ترین نبرد‌های خود در فصل جاری را برگزار کنند و در داربی پایتخت به مصاف استقلال بروند.
 
خوان کارلوس گاریدو، سرمربی باتجربه و اسپانیایی در طول ۵ بازی اخیر سرخ‌پوشان (در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا) نشان داده هنوز ترکیب ایده‌آل خود را پیدا نکرده و با تغییر و تحولات در عمق ترکیب پرسپولیس، به دنبال آن است تا به ترکیب ایده‌آل برسد. کاروان پرسپولیس در حالی برای انجام مسابقه داربی عازم اراک شده که اوستون اورونوف و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت و سعید صادقی و یاسین سلمانی به دلیل مسائل فنی جایی در فهرست گاریدو ندارند و همین مسئله باعث شده تا احتمالاً ترکیب اولیه سرخ‌ها برای داربی با تغییر و تحولات جالب‌توجهی همراه باشد.

یار محبوب گاریدو بر می‌گردد
الکسیس گندوز بعد از ثبت ۲ کلین‌شیت پیاپی به دنبال درخشش در داربی پایتخت و طی‌کردن ره یک‌شبه در مسیر محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس است. در غیاب پورعلی‌گنجی، حضور زوج گیورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان قطعی به نظر می‌رسد، اما برخلاف دیدار با آلومینیوم اراک، احتمالاً فرشاد فرجی نیمکت‌نشین خواهد شد و ایوب العملود بعد از گذراندن دوره مصدومیت به ترکیب اولیه سرخ‌ها بر می‌گردد و میلاد محمدی هم دفاع چپ پرسپولیس در مسابقه داربی خواهد بود که رویارویی او با رامین رضاییان می‌تواند اتفاق جالب‌توجه و ویژه‌ای باشد.
 
اولین بازی یاغی سرخ‌ها در ترکیب پرسپولیس؟
مسعود ریگی به یکی از مهره‌های بی‌جانشین ترکیب سرخ‌پوشان تبدیل شده، اما برای انتخاب زوج او، گاریدو در بازی‌های اخیر به بازیکنان مختلفی اعتماد کرده است. بعد از نمایش پرنوسان محمد خدابنده‌لو برابر آلومینیوم، گفته می‌شود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس یک سورپرایز ویژه را در نظر دارد و احتمالاً سعید مهری بعد از ۲ هفته سکونشینی، اولین بازی خود برای سرخ‌پوشان را در مسابقه داربی برابر تیم اسبق‌اش انجام خواهد داد! در شب مصدومیت اورونوف و غیبت صادقی در فهرست پرسپولیس، احتمالاً زوج امید عالیشاه و وحید امیری، وینگر‌های پرسپولیس در داربی پایتخت خواهند بود و فرشاد احمدزاده از روی نیمکت کار خود مقابل سرخ‌پوشان را آغاز می‌کند.

گاریدو و اعتماد به زوج ترسناک خط حمله؟
سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت احتمالاً امشب به سراغ انتخاب ۲ مهاجم تخصصی برای حضور در ترکیب تیمش خواهد رفت و گفته می‌شود در شرایطی قرار است امید عالیشاه و وحید امیری در نقش وینگر به میدان بروند که احتمالاً زوج عیسی آل‌کثیر و علی علیپور در خط حمله سرخ‌پوشان حضور پیدا خواهند کرد. البته لوکاس ژوآئو هم از آمادگی مطلوب برای حضور در ترکیب اولیه سرخ‌ها برخوردار است، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او در نیمه دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شود و زوج آل‌کثیر-علیپور که روی هم رفته سابقه ۶ بار گلزنی برابر استقلال در داربی پایتخت را دارند، در ترکیب اولیه حضور پیدا می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای داربی پایتخت
الکسیس گندوز، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سعید مهری، امید عالیشاه، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و علی علیپور
مرجع : فوتبال 360
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها