به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۹۳۰۴۹

همه گزینه‌های گواردیولا برای جانشینی رودری

همه گزینه‌های گواردیولا برای جانشینی رودری
گروه ورزشی: طبق گزارش بی بی سی، شش بازیکن مورد توجه پپ گواردیولا برای حضور در ترکیب منچسترسیتی به‌عنوان جانشین رودری قرار دارند.به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی‌ باشگاه منچسترسیتی، رودری، هافبک ملی پوش اسپانیایی این تیم از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار آسیب‌دیدگی شده و اگرچه مدت زمان قطعی دوری او از میادین را اعلام نکردند، اما آنطور که احتمال می‌رود، بعید بنظر می‌رسد رودری حداقل تا پایان فصل جاری به میادین برگردد و بتواند برای سیتی به میدان برود.

از همین رو، گزینه‌های مختلفی برای جانشینی رودری در منچسترسیتی در زمستان پیش رو مطرح شده است. در بازی قبلی سیتی در جام اتحادیه، متئوس نونیز جوان در پست هافبک دفاعی برای سیتی به میدان رفت و اتفاقا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما با این حال بعید است پپ گواردیولا تصمیم به استفاده دائم از او در ادامه فصل و بخصوص بازی‌های حساس این تیم در لیگ قهرمانان بگیرد.

طبق گزارش بی بی سی، احتمال می‌رود با توجه به لیست کنونی منچسترسیتی، بازیکنانی چون متئو کواچیچ، جان استونز و ریکو لویس به‌عنوان جانشین رودری در ترکیب سیتیزن‌ها تا نیم فصل به میدان بروند.برای نیم فصل دوم اما شش گزینه در دسترس گواردیولا برای جانشینی رودری وجود دارد که لئون گورتزکا، مارتین زوبیمندی، آدام وارتون (کریستال پالاس)، بروتو گیمارس (نیوکسل)، فرانکی دی یونگ و پیره لس ملو (برست) هستند.

این رسانه در بین گزینه‌های نام برده شده، احتمال حضور زوبیمندی در منچسترسیتی را بیش از سایر نفرات دانسته است. از آنجایی که خود این بازیکن بارها علاقه‌اش به حضور در لیگ برتر انگلیس را عنوان کرده و حتی در یک قدمی پیوستن به لیورپول نیز قرار داشت و با توجه به اینکه هم‌ملیت سرمربی منچسترسیتی به حساب می‌آید، رسانه‌های مختلفی شانس او را برای پیوستن به منچسترسیتی از رئال سوسیداد در زمستان بیشتر از سایر نفرات دانسته اند.‌ البته که لیورپول هنوز هم به‌دنبال جذب زوبیمندی است و از این رو مدیران منچسترسیتی کار سختی برای به خدمت گرفتن این بازیکن خواهند داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها