به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۹۳۰۵۷

ناراحتی یووه: کالافیوری باید در ایتالیا می‌ماند

ناراحتی یووه: کالافیوری باید در ایتالیا می‌ماند
گروه ورزشی: کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، از پیوستن ریکاردو کالافیوری به آرسنال چندان راضی به نظر نمی‌رسد.به گزارش "ورزش سه"، کالافیوری یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بولونیا در رقابت‌های فصل گذشته سری آ بود که درخشش او در این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی و ایتالیایی را به خود جلب کرد و در نهایت این آرسنال بود که موفق شد در این رقابت برنده شود و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این ستاره ایتالیایی از زمان حضورش در ترکیب آرسنال توانسته است عملکرد قابل قبولی هم داشته باشد و گلی بسیار زیبا و تماشایی را در بازی حساس این تیم برابر منچسترسیتی به ثمر رساند تا نشان دهد که تلاش مدیران این باشگاه و اصرار میکل آرتتا برای به خدمت گرفتنش بی‌دلیل نبوده است.

اما به نظر می‌رسد که حضور او در آرسنال و جدا شدنش از رقابت‌های سری آ ایتالیا چندان برای جونتولی به عنوان مدیر باشگاه یوونتوس خوشایند نبوده و او در گفت‌وگویی که درباره چند بازیکن با کوریره دلو اسپورت داشت به این موضوع هم اشاره کرد، خصوصا که از یووه به عنوان یکی از علاقه‌مندان جدی به جذب این بازیکن نام برده شده بود.

کالافیوری: این باعث تاسف و ناراحتی است که ما نتوانستیم ریکاردو کالافیوری را در رقابت‌های سری آ ایتالیا حفظ کنیم. این خبری بد نه فقط برای ما که مشتاق به خدمت گرفتن او بودیم، بلکه برای همه تیم‌های حاضر در این لیگ است.

دوشان ولاهوویچ: دوشان همچنان دورنمای بسیار درخشان و مهمی را در پیش دارد و نشان داده است که از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. ما به زودی قرارداد جدیدی را با او به امضا خواهیم رساند و من در این باره تردیدی ندارم.وستون مک‌کنی: این بازیکن هرگز از پروژه و برنامه‌های ما خارج نشد. قرارداد او یکی از موضوعات مهم مورد بحث ماست و در تلاش هستیم که زودتر قراردادش را تمدید کنیم تا صددرصد عضوی از بازیکنان ما بماند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها