به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۹۳۲۳۷

صعود ۷ ووشوکار جوان به فینال قهرمانی جهان

صعود ۷ ووشوکار جوان به فینال قهرمانی جهان
گروه ورزشی: ووشوکاران جوان ایران این فرصت را دارند تا ۷ طلای دیگر را در رقابت‌های قهرمانی جهان به دست آورند.به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهانی ۲۰۲۴ - برونئی، امروز (شنبه - ۷ مهر ۱۴۰۳) ملی‌پوشان ایران در بخش ساندا عملکرد درخشانی داشتند و همه نمایندگان ایران با کسب پیروزی مقابل حریفان، به فینال اوزان مختلف راه یافتند.
 
علی رضایی نماینده وزن ۵۶- کیلوگرم، امیررضا سالار نماینده وزن ۴۵- کیلوگرم و علی میری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران نیز به ترتیب ۲ مدال طلا و یک مدال نقره را به دست آوردند.در وزن ۵۶- کیلوگرم دختران، ساغر حسین‌زاده با کسب برتری مقابل حریفان فینالیست شد و در دیدار نهایی با "آن فونگ تا" از ویتنام رقابت می‌کند.

در وزن ۵۲-کیلوگرم دختران، یکتا ادیبی نیز با شکست دادن حریفان خود به فینال رسید و در دیدار نهایی باید مقابل "لو جیاجی" از چین روی سکو برود.در وزن ۶۰- کیلوگرم دختران، دیانا رحیمی با برتری برابر رقبای خود فینالیست شد و در دیدار پایانی با "ما میائجی" از چین مبارزه می‌کند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران، علیرضا زمانی با شکست حریفان خود فینالیست شد و باید با "شائوریا" از هند مسابقه دهد.در وزن ۵۲- کیلوگرم پسران، امیرحسام محمدی نیز با شکست دادن حریفان خود راهی مرحله فینال شد و باید با "سیلابان" از اندونزی دیدار کند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم پسران، ابوالفضل اسدی نیز با کسب سه برد متوالی راهی فینال شد و در دیدار پایانی مقابل "لئو جینگ‌هوا" چینی به روی سکو می‌رود.در وزن ۷۰- کیلوگرم پسران، سروش حاجی‌مشهدی حریفان خود را از پیش رو برداشت و در فینال "ژانگ فنگ‌ژیانگ" از چین را پیش رو دارد.
طبق برنامه مسابقات، دیدارهای نهایی اوزان مختلف فردا (یک‌شنبه - ۸ مهر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها