به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۹۳۵۱۲

ترمز رئال مادرید بد جایی کشیده شد

ترمز رئال مادرید بد جایی کشیده شد
گروه ورزشی: رئال مادرید در دقیقه ۹۶، ۲ امتیاز مهم را در زمین اتلتیکو به زمین انداخت.گل ادر میلیتائو رئال مادرید را تا یک قدمی پیروزی ارزشمند در شهرآورد خارج از خانه مادرید برد، اما تیم سرسخت سیمئونه در دقیقه ۹۶ با شلیک آنخل کوریا به بازی برگشت تا اتلتیکومادرید تیم بازنده شب پرحاشیه متروپولیتانو نباشد. این تساوی روند ۵ پیروزی متوالی مادریدی‌ها در تمام رقابت‌های این فصل را قطع کرد.
 
رئال مادرید با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ اسپانیا باقی ماند. بارسلونا با ۲۱ امتیاز در صدر قرار گرفته و اتلتیکو مادرید با ۱۵ امتیاز سوم است. کهکشانی‌ها در هیچ‌یک از ۴ شهرآورد لالیگایی اخیر مقابل اتلتیکو به پیروزی نرسیده‌اند. شاگردان آنچلوتی از فرصت طلایی برای نزدیک شدن به صدر بعد از شکست دیشب بارسا استفاده چندانی نبردند.
 
 
بازی با سطح بالایی از احتیاط و تاکتیک‌های سنگین و کم‌تحرک از جانب بازیکنان ۲ تیم آغاز شد. تا پایان ۴۵ دقیقه نخست موقعیت‌های گل جدی خاصی روی ۲ دروازه به وجود نیامد. خولین آلوارس جدی‌ترین موقعیت گل بازی را برای اتلتیکو مادرید ایجاد کرد، اما شلیک زمینی او بعد از نفوذ به داخل محوطه جریمه با واکنش به موقع کورتوا همراه شد. در طرف دیگر زمین شلیک‌های جود بلینگام و فدریکو والورده از پشت محوطه جریمه، واکنش اوبلاک را در پی داشت و کارواخال در مقابل دروازه یک فرصت را از دست داد.
 
رئال مادرید نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کرد و در دقیقه ۶۴ بالاخره به گل دست یافت. ضربه آزاد لوکا مودریچ توپ را در سمت چپ محوطه جریمه به وینیسیوس جونیور رساند. او با ارسال مجدد توپ را به روی تیر دورتر دروازه فرستاد تا ادر میلیتائو تور دروازه یان اوبلاک را به لرزه درآورد.

با آغاز مجدد بازی، تعدادی از هواداران اتلتیکو مادرید که در پشت دروازه رئال قرار داشتند، اشیاء مختلفی را به سمت کورتوا پرتاب کردند دروازه‌بان بلژیکی در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن می‌کرد. بازیکنان رئال مادرید در اعتراض به این اقدام هواداران، از زمین مسابقه خارج شدند و کوکه و دیگو سیمئونه تلاش کردند با گفتگو با هواداران خشمگین تیمشان، آنها را آرام کنند. مسابقه حدود ۲۰ دقیقه قطع شد، اما بازیکنان بالاخره از رختکن برگشتند. 

اولین موقعیت جدی بازی بعد از بازگشت بازیکنان را وینیسیوس جونیور رقم زد. بال برزیلی ضمن حرکت به سمت محوطه جریمه حریف، شلیک زمینی محکمی را روانه دروازه کرد، اما ضربه اوبلاک مانع از گل شدن توپ شد. اتلتیکو برای جبران نتیجه پیش کشید. شلیک‌های آنخل کوریا و ساموئل دیاس لینو راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در طرف دیگر زمین ضد حمله دیرهنگام رئال مادرید با فرار اندریک به شلیک زمینی راه دور مهاجم ۱۸ ساله برزیلی انجامید که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

فرصت‌های متوالی اتلتیکو یکی پس از دیگری از دست رفت، اما آنخل کوریا در دقیقه ۹۵ ورزشگاه متروپولیتانو را به مرز انفجار رساند. پاس در عمق خاوی گالان باعث شد کوریا با فرار از تله آفساید در پشت مدافعان رئال صاحب توپ شود و با ناکام گذاشتن کورتوا سنت دیر گل زدن اتلتیکو در این فصل را ادامه دهد. گل ابتدا به دلیل آفساید مورد قبول قرار نگرفت، اما دخالت کمک‌داوران ویدئویی نشان داد رودیگر آفساید را پر کرده.

خطای خشن مارکوس یورنته روی پای فرانسیسکو گارسیا، داور را برای بازبینی صحنه به کنار زمین فراخواند و هافبک دفاعی سابق رئال مادرید با دریافت کارت قرمز از زمین بیرون رفت.ادامه حملات ۲ تیم بی‌نتیجه بود و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رئال مادرید چهارشنبه پیش رو در چارچوب هفته دوم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به خانه لیل می‌رود و شنبه بعدی در آخرین مسابقه قبل از آغاز دومین پنجره تعطیلات ملی، ویارئال را پیش رو دارد. اتلتیکو مادرید به ترتیب به مصاف بنفیکا و رئال سوسیداد می‌رود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها