به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۹۳۶۱۵

مربی پاختاکور: برای کسب امتیاز آمده بودیم

مربی پاختاکور: برای کسب امتیاز آمده بودیم
گروه ورزشی: مربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس، حریفش را تیمی قدرتمند معرفی کرد اما بر این نکته تاکید کرد که تیمش برای کسب امتیاز به این بازی آمده بود.
 تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ نخبگان آسیا  در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پاختاکور ازبکستان بود که این بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه پیدا کرد.
کمال‌الدین تاجی‌اف مربی تیم فوتبال پاختاکور که در غیاب سرمربی این تیم در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شده بود، گفت: پرسپولیس تیم قدری است و ما می دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. نسبت به این مساله آگاه بودیم که این تیم قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا شده است و آنالیزهای خود را در همین راستا انجام دادیم. وقتی به اینجا آمدیم برنامه ما این بود که در این بازی امتیاز بگیریم و حتی به برتری برسیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص فرمت جدید لیگ نخبگان و کیفیت این مسابقات گفت: همانطور که گفتید فرمت مسابقات تغییر کرده و معتقدم این شکل مسابقات پرستیژ پیشتری برای فوتبال آسیا به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه این فرصت برای ما پیش آمده است که بتوانیم با تیم های قدرتمند بازی کنیم و تجربه خوبی از این مسابقات به دست بیاوریم.
کمال‌الدین تاجی‌اف در پاسخ به سوالی در خصوص غیبت سرمربی پاختاکور هم دلیل این اتفاق را کسالت وی عنوان کرد.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها