به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۹۳۷۵۶

همکاری‌در اینترمیامی:‌ایگواین دوباره در‌کنار مسی

همکاری‌در اینترمیامی:‌ایگواین دوباره در‌کنار مسی
گروه ورزشی: گونزالو ایگواین به عنوان مربی به اینترمیامی برگشته است تا بار دیگر در کنار لیونل مسی در یک تیم حضور داشته باشد.به گزارش "ورزش سه"، مسی و ایگواین بارها در ترکیب تیم ملی آرژانتین در کنار یکدیگر به میدان رفتند و با وجود این که یکی از آنها در بارسلونا و دیگری در رئال مادرید توپ می‌زد اما رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و روزهای خوبی را هم در ترکیب تیم ملی کشورشان با یکدیگر سپری کردند.

ایگواین مدت‌ها پیش از مسی تصمیم گرفت راهی فوتبال آمریکا شود و در سال ۲۰۲۰ قراردادی را با باشگاه اینترمیامی به امضا رساند و حتی موفق شد با به ثمر رساندن ۲۹ گل در طول دو سال حضورش در این تیم به عنوان بهترین گلزن این باشگاه انتخاب شود، عنوانی که لئوناردو کامپانا مدتی پیش از او گرفت.

حالا این هم تیمی سابق مسی تصمیم گرفته است بار دیگر و این بار به عنوان مربی در اینترمیامی حضور پیدا کند و به این ترتیب بار دیگر با این ستاره آرژانتینی هم تیمی خواهد شد. در بیانیه رسمی منتشر شده از سوی باشگاه اینترمیامی اعلام شده است که او به عنوان مربی ناظر بر پیشرفت بازیکنان به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد.

ایگواین حالا باید در کنار دیگر اعضای کادر فنی اینترمیامی برای رسیدن به اهداف این باشگاه و کسب جام قهرمانی تلاش کند و امیدوار است که بتواند به آنها در رسیدن به این هدف کمک کند و موفق به بالا بردن جام در کنار لئو مسی شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها