به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۹۳۹۴۷

خنده‌های اوسمار:به بازیکنانم افتخار می‌کنم

خنده‌های اوسمار:به بازیکنانم افتخار می‌کنم
گروه ورزشی: اوسمار، سرمربی سابق پرسپولیس و حال حاضر بوریرام یونایتد تایلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در برد مقابل سنترال مارینرز بسیار راضی بود.به گزارش "ورزش سه"، بوریرام که در روز نخست بازی‌های لیگ نخبگان آسیا در منطقه شرق آسیا در خانه برابر ویسل کوبه به تساوی رسیده بود، دیروز توانست در زمین سنترال مارینرز استرالیا با نتیجه 1-2 برنده شود. این اولین پیروزی برای تیم تحت هدایت اوسمار بود.

اوسمار که شاد و خندان بود، در پایان بازی گفت: «این بازی یک بازی مهم دیگر بود و برای ما خوب تمام شد. بازیکنان موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند. اما وقتی گل دوم را زدیم باید ادامه می‌دادیم و گل‌های بیشتری می‌زدیم. همچنین باید از سنترال مارینرز تمجید کنیم زیرا آنها مقابل ما بسیار خوب بازی کردند. به خصوص وقتی 10 نفره شدند (دقیقه 57)، باز هم سعی می‌کرد یک بازی هجومی انجام دهد. در بازی خارج از خانه مهم این است که امتیاز بگیریم و خوشحالم امتیازات کامل را گرفتیم. ما مستحق پیروزی بودیم.»

اوسمار ادامه داد: «همان‌طور که قبلاً گفتم، تجزیه و تحلیل بازی سنترال مارینرز برای ما دشوار بود؛ زیرا این تیم در سه بازی اخیر، هر بار متفاوت کار کرده بود. بنابراین باید ریتم بازی تیممان را تنظیم می‌کردیم. در شروع بازی سه نفر در مرکز زمین بودند و بعد نفرات دیگر اضافه شدند. من به همه اعضای تیم که بازی را به بهترین شکل درک کردند، بسیار افتخار می‌کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها