به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۹۴۱۴۲

گواردیولا هنوز هم عاشق بارسلونا است

گواردیولا هنوز هم عاشق بارسلونا است
گروه ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بار دیگر به علاقه شدید خود به بارسلونا تاکید کرد.به گزارش "ورزش سه"، اظهار نظر اخیر پپ گواردیولا در روز چهارشنبه به اسپانیا مربوط می‌شود. این موضوع پس از آن اتفاق می‌افتد که مربی اسپانیایی از یک فرصت استفاده کرد تا یک بار دیگر علاقه شدید خود به باشگاه سابقش یعنی بارسلونا را آشکار کند.

گواردیولا البته پس از اینکه در باشگاه بارسلونا به عنوان یک بازیکن درخشید، به عنوان سرمربی هم روی نیمکت بلوگرانا حضور یافت و عناوین متعددی را کسب کرد.اگرچه این مربی اسپانیایی مدت‌هاست که ابتدا به بایرن مونیخ و سپس به منچسترسیتی رفته، اما به نوبه خود هرگز از اعتراف به اینکه بارسا همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد، خجالت نمی‌کشد.

منچسترسیتی در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسلوان براتیسلاوا رفت و با نتیجه 4-0 برنده شد. پس از این بازی گواردیولا با تی‌ان‌تی اسپورت مکزیک گفت‌وگو کرد که به‌تازگی بخشی از این ویدیو منتشر شده‌ است.در این مصاحبه از مربی 53 ساله سوال شد: "در مکزیک همه طرفدار رئال مدرید یا بارسلونا هستند. چگونه می‌توانیم مکزیکی‌ها را طرفدار منچسترسیتی کنیم؟"و پپ هم با لبخند پاسخ داد: "تا زمانی که از بارسا حمایت کنند، همه چیز خوب است!"
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها