به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۹۴۳۶۳

هزینه‌ها بالاست به کمک فدراسیون نیاز دارم

هزینه‌ها بالاست به کمک فدراسیون نیاز دارم
گروه ورزشی: رکورددار دوی ۴۰۰ متر زنان ایران در مورد اعزام به مسابقات جهت کسب امتیاز لازم المپیک گفت: قطعا به کمک فدراسیون نیاز دارم چون هزینه‌ها خیلی بالاست.به گزارش ایسنا، با پایان فصل فضای باز، دوومیدانی‌کاران وارد فصل بدنسازی می‌شوند تا خود را برای مسابقات داخل سالن و همچنین مسابقات فصل بعدی آماده کنند. قرار است اردوهای تیم‌های ملی دوومیدانی جوانان و بزرگسالان ایران از اول آبان به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب که تنها کمپ تخصصی دوومیدانی است برگزار شود.
 
این ورزشگاه به تازگی با تصمیم احسان حدادی، رئیس این فدراسیون به روی ورزشکاران  بسته شده و صرفا ورزشکاران ملی می‌توانند در آن تمرین کنند.نازنین فاطمه عیدیان رکورددار دوی ۴۰۰ متر مانع زنان ایران در مورد شرایط خود به ایسنا گفت: بعد از لیگ دو، سه هفته‌ای استراحت داشتم و اکنون تمریناتم را شروع کرده‌ام تا با آمادگی کامل در مسابقات سال بعد شرکت کنم و وارد بزگسالان شوم.

او در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی از ابتدای آبان گفت: اسامی دو هفته دیگر اعلام می‌شود. گویا قرار است ۴۲ نفر به اردو دعوت شوند و به نظرم اسم من هم در این لیست باشد.او به مسابقات پیش روی خود اشاره و بیان کرد: اگر در لیگ داخل سالن شرکت نکنم دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان که سال آینده برگزار می‌شود، رقابت دیگری نیست. شاید در لیگ داخل سالن شرکت نکنم چون یک مرحله است و باید از فاز تمرینات خارج و وارد مسابقات شوم که خیلی جالب نیست اما سال گذشته قهرمانی داخل سالن آسیا را داشتیم که شرایط متفاوت بود.  

رکوددار دوی ۴۰۰ متر زنان ایران با بیان اینکه حدود هشت ماه تا قهرمانی بزرگسالان آسیا وقت تمرین دارم، ادامه داد: امیدوارم حد نصاب مورد نظر فدراسیون را به دست بیاورم و اعزام شوم. اولین هدفم در این مسابقات رسیدن به فینال است که تا به حال کسی از ایران به فینال نرسیده است.

عیدیان در مورد وضعیت دوومیدانی زنان ایران بیان کرد: خوشبختانه زنان ایران خیلی پیشرفت کرده‌اند. برای دومین بار خانم فصیحی در المپیک حضور داشت و خانم اسماعیل‌نژاد هم به فینال بازی‌های آسیایی رسید. بانوان در حال رسیدن به سطح خوبی هستند. با توجه به اینکه آقای حدادی هم رئیس فدراسیون شده‌ و خیلی از دوومیدانی زنان حمایت می‌کند، امیدوارم خیلی بالاتر از این برویم و درالمپیک بعدی بیشتر از یک خانم نماینده داشته باشیم.

این دختر ۱۹ ساله در مورد برنامه خود برای حضور در المپیک گفت: امیدوارم و تمام تلاشم را می‌کنم که به المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس برسم اما اگر نشد قول می‌دهم که به المپیک بعدی برسم. برای المپیک ۲۰۲۸ هم چهار سال وقت دارم و می‌توانم رکوردم را خیلی پایین بیاورم. امیدوارم به مسابقات اعزام شوم تا امتیاز لازم را کسب کنم و در فضای المپیک قرار بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که برای اعزام به مسابقات جهت کسب امتیاز المپیک نیاز به کمک فدراسیون دارد، گفت: قطعا به کمک فدراسیون نیاز دارم چون هزینه‌ها خیلی بالاست و در کنار اعزام شدن به مسابقات، هزینه‌های دیگری هم دارم که از جیب خودم پرداخت می‌کنم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها