به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۹۴۳۶۶

پاسخ اوتامندی به خداحافظی از تیم ملی آرژانتین

پاسخ اوتامندی به خداحافظی از تیم ملی آرژانتین
گروه ورزشی: مدافع باتجربه و کاپیتان دوم تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا به تاریخ خاصی برای بازنشستگی از تیم ملی فکر می‌کند، قاطعانه جواب داد.به گزارش ایسنا، نیکلاس اوتامندی مدافع باتجربه و کاپیتان دوم تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا به بازنشستگی از تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: برای خودم محدودیتی و زمانی تعیین نمی‌کنم. تا زمانی که از نظر بدنی احساس خوبی داشته باشم، دوست دارم در تیم ملی بازی کنم.
 
مدافع بنفیکا در گفت و گو با ESPN افزود: همه چیز بستگی به این دارد که آیا  مربی هم به من اعتماد دارد یا خیر. تا زمانی که من به تیم ملی دعوت شوم با تمام توان در خدمت تیم خواهم بود.اوتامندی ۳۶ ساله، یکی از فوتبالیست‌های باسابقه تیم ملی آرژانتین است که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه لیونل مسی و آنخل دی ماریا (که بعد از کوپا آمه ریکا از تیم ملی خداحافظی کرد) قهرمان شد.
اوتامندی در دو دیدار اخیر در دیدار مقابل شیلی و کلمبیا که مسی غایب بود، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

آینده اوتامندی در آرژانتین؟
نیکلاس اوتامندی در جریان پیروزی ۴ بر صفر بنفیکا مقابل اتلتیکو مادرید کاپیتان تیمش بود و برای بنفیکا بازی کرد با این حال، ساعاتی بعد از این بازی خبری منتشر شد که مدافع آرژانتینی بار دیگر تمایلش را برای بازی برای ریورپلاته ابراز کرد.

او در بخش بعدی درباره این موضوع افزود: نمی‌دانم آینده چگونه رقم خواهد خورد. هنوز یک سال از قراردادم با بنفیکا باقی مانده است و به احترام باشگاه سعی می‌کنم تمرکزم را حفظ کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت با بنفیکا در این فصل است.  اگر الان چیزی بگویم ممکن است کسی را ناراحت کرده باشم و در کل درست نیست. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها