به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۹۴۴۲۶
لایحه بودجه ۱۴۰۴ در موعد مقرر تحویل مجلس می‌شود

به زور بتوانیم بودجه موجودمان را محقق کنیم

به زور بتوانیم بودجه موجودمان را محقق کنیم
گروه سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما به زور بتوانیم بودجه موجودمان را محقق کنیم، حال اگر بخواهیم هزار و خورده‌ای همت کسری بودجه‌ای که وجود دارد را از یک طریقی تامین کنیم، کار یک مقدار مشکل است، حتما باید به دنبال منابع باشیم.
 
به گزارش ایلنا،شهرام دبیری  درباره این‌که گفته می‌شود بودجه در ۵ ماه اول سال هم کامل محقق نشده است و با یک ناترازی روبه‌رو است، گفت: در این رابطه بهتر است با آقای پورمحمدی صحبت شود ایشان اطلاعات بیشتری دارند ولی درحال حاضر یک مقداری کسری بودجه در وضعیت موجود داریم. با نمایندگان مجامع استانی که جلسه می‌گذاریم، در رابطه با استان‌های‌شان خواسته‌هایی دارند که آن‌ها را هم بخواهیم در نظر بگیریم، مبلغ بالاتر می‌رود.

وی تاکید کرد: ما به زور بتوانیم بودجه موجودمان را محقق کنیم، حال اگر بخواهیم هزار و خورده‌ای همت کسری بودجه‌ای که وجود دارد را از یک طریقی تامین کنیم، کار یک مقدار مشکل است.دبیری خاطرنشان کرد: حتما باید به دنبال منابع باشیم، نمی‌خواهیم وابستگی‌مان به نفت زیاد شود. بر همین اساس تلاش می‌کنیم مشارکت بخش خصوصی را بیشتر کنیم و بتوانیم روی موضوع گردشگری تاکید بیشتری داشته باشیم، یک مقدار با اصلاح ساختارها و سندتحولی که در قسمت‌های مختلف ایجاد می‌شود، بتوانیم با رویکرد بهتری جلو برویم و استفاده بهینه داشته باشیم تا هزینه‌ها کاهش پیدا کند و در پروژه‌هایی که در اولویت هستند، بیشتر مصرف شود.

وی در پاسخ به این که آیا بنا است دولت پیش‌نویس لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ را در آبان ماه به مجلس ارائه کند، گفت: بله، همکاران ما در حال حاضر روی بودجه سال ۱۴۰۴ کار می‌کنند، کارهای کارشناسی انجام می‌شود و حتما در آبان ماه پیش‌نویس تحویل داده می‌شود.دبیری در خصوص این‌که کل لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ در زمان مقرر به مجلس خواهد رسید، بیان کرد: بله، در موعد مقرر تحویل مجلس می‌شود.
برچسب ها: ناترازی بودجه
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۲۲ ۱۰:۰۴ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها