به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۹۴۴۹۵

خرید یوسی ارزان سانیکس

گروه کسب و کار: در پی خرید یوسی پابجی موبایل، کاربران می‌توانند به دنیایی از امکانات و ویژگی‌های درون این بازی محبوب دسترسی داشته باشند. بایستی بدانید که یوسی (UC) درواقع پول درون بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود و گیمرهایی که دارای مقادیر مناسبی از این ارز مجازی هستند، می‌توانند برای قدرتمندتر کردن خود در فضای این بازی، به خرید انواع لباس‌های ویژه، اسکین‌های جذاب، اسلحه‌های قدرتمند و کاربردی و دیگر امکانات خاص دسترسی پیدا کنند.
خرید یوسی ارزان سانیکس
همواره در بازه‌های زمانی معین، رویدادها و چالش‌های خاصی نظیر «رویال پس» در بازی پابجی برگزار می‌شود که گیمرها به شرکت در این شرایط ویژه بازی علاقه زیادی دارند. توجه داشته باشید که کاربران برای شرکت در چالش جذاب رویال پس (Royal Pass)، نیاز به خرید یوسی خواهند داشت. البته، کاربران امکان دریافت یوسی‌های رایگان را نیز دارند که در ادامه این مقاله به تمامی نکات آن اشاره خواهیم داشت.

مزایای بازی پابجی موبایل



بازی پابجی موبایل به‌لطف ویژگی‌های متنوعی که دارد، امروزه میلیون‌ها طرفدار پر و پا قرص را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی پابجی موبایل که بسیاری از گیمرها برای حضور قدرتمندانه در آن به خرید یوسی سانیکس ترغیب شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

•    تلاش جذاب برای بقا: نقشه‌ای که گیمرها برای بازی پابجی موبایل در آن قرار می‌گیرند، به‌طور مداوم درحال کوچک‌تر شدن است؛ بنابراین، گیمرها ضمن تلاش برای از بین بردن رقبای خود، بایستی به بقا در فضای بازی نیز توجه داشته باشند.
•    قرارگیری در فضای جذاب جنگ تن به تن: همواره در بازی پابجی موبایل، 100 جنگجو از اقصی نقاط جهان به‌صورت آنلاین روی یک پلن مشترک فرود می‌آیند. از همین رو، افراد برای قرارگیری در جمع نفرات برتر بازی، بایستی طی یک جنگ تن به تن همه‌جانبه، رقبای‌شان را از سر راه بردارند. گیمرها غالباً با خرید یوسی سعی می‌کنند از سلاح‌های قدرتمندی استفاده کنند و قدرت خود را در جنگ افزایش دهند.
•    گرافیک جذاب: گرافیک واقعی این بازی، جذابیت بازی کردن در پابجی موبایل را شدیداً افزایش داده است.
•    امکان تجربه چالش‌های گروهی و انفرادی: گیمرها با تنظیم شرایط مختلف بازی می‌توانند حضور در پابجی موبایل را به‌شکل انفرادی، تیم 2 نفره و تیم‌های 4 نفره تجربه کنند.
•    گیم پلن‌های جذاب و گوناگون: طراحان پابجی موبایل نقشه‌های متنوعی نظیر: میرامار، ویکندی، Sanhok و Erangel را برای کاربران درنظر گرفته‌اند.
هر یک از این گیم پلن‌ها، از استراتژی‌ها و ویژگی‌های بازی متعددی بهره می‌برند.
نحوه خرید یوسی پابجی موبایل


خرید UC سانیکس، فرآیند سختی نخواهد داشت؛ بدین منظور، کاربران بایستی ابتدا وارد وب‌سایت موردنظر ارائه خدمات گیمینگ شوند. سپس پس انتخاب بسته متناسب با نیازهای‌شان، باید هزینه‌های مربوط به بسته‌ها را پرداخت کنند. البته، پیش از هرگونه اقدامی برای خرید نهایی، کاربران باید در وب‌سایت مربوطه ثبت‌نام و یک حساب کاربری رسمی ایجاد کنند. لازم به ذکر است که پس از خرید، اطلاعات سفارش موردنظر توسط کارشناسان مجموعه معتبر آرا گیم چک می‌شود و سریعاً مقدار یوسی خریداری‌شده به حساب کاربر واریز می‌شود (کمتر از 20 دقیقه).
البته، برخی از کاربران همواره این سؤال را مطرح می‌کنند که «آیا برای سیستم عامل‌های مختلف گوشی‌های همراه، بایستی یوسی (UC) متفاوتی تهیه شود؟». در پاسخ به این سؤال، بایستی بدانید که یوسی‌های قابل عرضه و اشتراک‌های پرایم پلاس، پیش از قرارگیری در اختیار کاربران، کاملاً آزمایش می‌شوند و با هر دو سیستم عامل «ios» و «android» سازگار خواهند بود.

خرید یوسی یا پول پابجی موبایل؟ کدام‌یک؟
برخی از افراد تصور می‌کنند که پول بازی پابجی موبایل، متفاوت از ارز یوسی (UC) است. بایستی بدانید که چنین تصوری اساساً اشتباه است و یوسی درواقع همان پول پابجی محسوب می‌شود. البته، گیمرها با حضور مداوم در این بازی، کسب پیروزی و البته خرید اشتراک‌های خاصی نظیر پرایم پلاس، می‌توانند بتل پوینت‌های بازی (BP) را نیز کسب کنند و برای تأمین هزینه‌های خرید امکانات خاص درون بازی، بتل پوینت‌ها را به یوسی تبدیل کنند.
جهت خرید UC این بازی، کاربران همواره بایستی به وب‌سایت‌های خدمات‌دهنده معتبر مراجعه کنند. یک شرکت معتبر خدمات‌دهنده نیز وظیفه دارد تا ضمن ایجاد یک رابط کاربری آسان و لذت‌بخش برای گیمرها، بسته‌های خوش‌قیمت، امن و متنوع یوسی را در اختیار کاربران قرار دهد؛ همچنین، فرآیند انتقال یوسی به حساب کاربر نیز بایستی با سرعت و امنیت ویژه‌ای انجام گیرد.

اهمیت خرید یوسی ارزان
با رجوع به شرکت‌های معتبر و منصف، شرایط خرید یوسی ارزان قیمت برای کاربران فراهم می‌شود. نوسانات شدید ارز، همواره روی قیمت این ارزهای مجازی تأثیر می‌گذارد. البته، شرکت‌های معتبر همواره سعی دارند تا با اتخاذ تمهیدات ویژه و ارائه یوسی‌های ارزان‌قیمت، رضایت مشترکان ویژه خود را جلب کنند. باتوجه‌به این مسئله که گیمرها برای دریافت امکانات ویژه بازی پابجی موبایل، قدرتمند ساختن ویژگی‌های جنگی خود و به‌دست آوردن شرایط حضور در رویدادهای مختلف، نیاز به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای از طریق ارز مجازی یوسی دارند، همواره خرید یوسی ارزان‌قیمت و معتبر برای این‌دست از کاربران، به موضوع بسیار پراهمیتی تبدیل شده است.

قیمت انواع بسته‌های یوسی پابجی موبایل
بسته به نیازهای متفاوت کاربران و بودجه‌های در اختیارشان، همواره مجموعه‌های معتبری نظیر «آرا گیم»، پکیج‌های مختلف خرید یوسی (UC) را با حجم ارز و قیمت‌های متنوع، در اختیار گیمرها قرار داده‌اند. قیمت بسته‌های مختلف یوسی پابجی موبایل مجموعه آرا گیم عبارت‌ است از:
•    بسته 60 تایی یوسی: 50 هزار تومان
•    بسته 325 تایی یوسی: 250 هزار تومان
•    پکیج 660 تایی یوسی: 500.000 تومان
•    بسته 1800 تایی یوسی: 1.250.000 تومان
•    قیمت بسته 3850 تایی یوسی: 2.500.000 تومان
•    قیمت پکیج 8100 یوسی پابجی موبایل: 5.000.000 تومان.
باتوجه‌به مبالغ درنظر گرفته‌شده توسط این مجموعه برای بسته‌های UC، کاربران امکان خرید یوسی ارزان را به آسانی به‌دست آورده‌اند. البته، توجه داشته باشید که این بسته‌ها، مربوط به یوسی پابجی موبایل گلوبال هستند و برای نسخه‌های لایت و کره، ارسال نخواهند شد.

آیا به خرید رویال پس و پرایم پلاس پابجی موبایل نیاز داریم؟
پیش‌تر نیز عنوان کردیم که گیمرها با خرید یوسی پابجی موبایل، امکان شرکت در رویدادهای متنوعی نظیر رویال پس و... را خواهند داشت. به‌طور کلی، کاربران در پی خرید رویال پس پابجی موبایل و پرایم پلاس، می‌توانند شرایط ویژه‌ای را در این بازی به‌دست بیاورند:
•    خرید Royal Pass پابجی موبایل: با تهیه اشتراک رویال پس، افراد قادر به انجام ماموریت‌های خاص این چالش خواهند بود و همچنین می‌توانند پاداش‌های ویژه‌ای را دریافت کنند. جالب است بدانید که علاوه‌بر جذابیت‌های ویژه این رویداد که لحظات لذت‌بخشی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد، کاربران با افزایش سطح رویال پس خود، امکان استفاده از اسکین‌های منحصربه‌فرد، اسلحه‌های جذاب و قدرتمند، پوشش‌های ویژه، وسایل نقلیه کارگشا و... را خواهند داشت. دیگر نکته ویژه رویال پس، این است که در هر دوره از ارائه این رویداد، مراحل جذاب و متنوع جدیدی برای آن تدارک دیده می‌شود.
•    خرید پرایم پلاس PUBG: از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید پرایم پلاس پابجی موبایل، می‌توان به دریافت روزانه یوسی به‌طور رایگان اشاره داشت. در پی فعال‌سازی پرایم پلاس، کاربران همچنین می‌توانند از امکانات ویژه درون بازی پابجی بهره‌مند شوند.
با تهیه پرایم پلاس پابجی، گیمرها می‌توانند تخفیف‌های ویژه‌ای را نیز برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای پابجی به‌دست بیاورند. البته، بسیاری از کاربران برای دریافت BP و تبدیل بی پی (بتل پوینت) به یوسی، به خرید پرایم پلاس پابجی موبایل روی آورده‌اند.

شیوه‌های کسب یوسی رایگان
کسب یوسی‌های رایگان و پرتعداد معمولاً یک کار نسبتاً سخت و زمان‌بر خواهد بود؛ بنابراین، طیف گسترده‌ای از گیمرها برای شرکت راحت در انواع ایونت‌های جذاب و افزایش توان جنگی خود از طریق خرید درون برنامه‌ای مهمات، سلاح‌ها، جلیقه‌های ضدگلوله و...، دست به خرید یوسی ارزان قیمت سانیکس می‌زنند. با تمامی این توضیحات، جالب است بدانید که به‌وسیله فعالیت‌های زیر، گیمرها امکان دریافت یوسی رایگان را خواهند داشت:
1.    حضور در رویدادهای فصلی، ماهانه و هفتگی بازی پابجی موبایل: البته، برای شرکت در برخی از این رویدادها، کاربران ابتدا نیاز به خرید یوسی دارند تا از طریق خرج کردن درون برنامه‌ای UC، مجوز ورود به رویداد موردنظر را به‌دست بیاورند.
2.    کسب یوسی‌های روزانه: به ازای هر روز حضور در بازی پابجی موبایل، کاربران می‌توانند مقادیر مختلفی UC را کسب کنند.
3.    انجام مراحل خاص مأموریتی: کاربران می‌توانند با موفقیت در اتمام ماموریت‌های درنظر گرفته‌شده، در قالب برنامه‌های اعطای پاداش‌های ویژه، UC به‌دست بیاورند.
4.    تبدیل بتل پوینت به یوسی: توسعه‌دهندگان بازی پابجی موبایل، یک مزیت ویژه را برای کاربران پرایم پلاس درنظر گرفته‌اند و آن امکان تبدیل BP به یوسی است.
همکاری‌ با نرم‌افزارهای معرفی‌شده از سوی توسعه‌دهندگان بازی پابجی موبایل، شرکت مداوم و موفقیت‌آمیز در چالش‌های بازی، استفاده از Gift Cardهای خاص و...، از دیگر روش‌های به‌دست آوردن یوسی رایگان به‌شمار می‌آیند.

خرید یوسی پابجی موبایل از معتبرترین مرکز خدمات گیم


بسیاری از افراد با مراجعه به فروشگاه‌های غیرمعتبر ارائه اشتراک‌های بازی‌ها، نه‌تنها مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید اشتراک‌های گوناگون شده‌اند، بلکه با دریافت ارزهای مجازی و امتیازات نامعتبر دنیای گیم، عملاً هیچ بهره‌ای از متمایز شدن نسبت‌به رقبا نبرده‌اند. در همین راستا، فروشگاه معتبر آرا گیم (aragame.ir) با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و سوابق فراوان کاری، شرایط خرید UC و دیگر اشتراک‌ها و امتیازات جذاب دنیای گیم نظیر: جم کلش آف کلنز، سی پی کالاف دیوتی موبایل، اشتراک پرمیوم اسپاتیفای و... را برای کاربران گرامی فراهم کرده است.

به‌کمک فروشگاه آرا گیم که به‌عنوان «تخصصی‌ترین مارکت محصولات مجازی» شناخته می‌شود، گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند انواع ارزهای محبوب بازی‌های ONLINE را (به 2 شیوه خارج از بازی و درون برنامه) به‌دست بیاورند. ارائه بهترین قیمت‌های ممکن (همانند امکان خرید یوسی ارزان)، ارسال سریع ارزهای خریداری‌شده، ارائه ارزهای مجازی امن، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، استفاده از درگاه‌های پرداخت ایمن، تدارک بسته‌های مختلف برای نیازهای متفاوت مشترکان، درنظر گرفتن گارانتی برای محصولات اورجینال و...، از مهم‌ترین مزایای خرید از فروشگاه معتبر آرا گیم به‌شمار می‌آید. البته، چنانچه نیاز به دریافت مشاوره‌های تکمیلی از کارشناسان حرفه‌ای داشته باشید، می‌توانید سؤالاتتان را در پشتیبانی تلگرام این مجموعه مطرح کنید.
منبع : https://aragame.ir
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها