به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۹۴۷۰۶

دعوای نتفلیکس، آمازون و دیزنی بر سر یونایتد

دعوای نتفلیکس، آمازون و دیزنی بر سر یونایتد
گروه ورزشی: سه شرکت بزرگ نتفلیکس، آمازون و دیزنی به صورت جدی به دنبال امضای قراردادی برای تهیه مستند از پشت صحنه اتفاقات منچستریونایتد هستند.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چند فصل اخیر توانسته است قهرمانی در رقابت‌هایی مانند جام حذفی انگلیس را تجربه کند اما شرایط نه چندان خوب این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و بحرانی که همچنان در طول چند سال گذشته به صورت مداوم ادامه داشته وضعیت سختی را برای آنها به وجود آورده است.

این در حالی است که شیاطین سرخ یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال در سراسر دنیا هستند و بسیاری از مردم در کشورهای مختلف دیدارهای این تیم را دنبال می‌کنند و علاقه زیادی به آنها دارند و همین باعث شده است که حتی پیگیری مشکلات و بحران به وجود آمده در این تیم هم برای بسیاری جذاب باشد.

همین موضوع موجب شده است که رقابتی جدی بین چند شرکت بزرگ برای تهیه مستندی جذاب از پشت صحنه اتفاقات و مشکلات این تیم شکل بگیرد. روزنامه سان خبر داده است که سه شرکت نامدار نتفلیکس، آمازون و دیزنی پلاس تماس‌هایی با مدیران یونایتد داشته‌اند تا بتوانند آنها را برای امضای قراردادی در این زمینه متقاعد کنند.

این مستند قرار است مشکلات یونایتد در بازه کنونی و البته روند پیشرفت و احیای این تیم تحت مالکیت سر جیم راتکلیف را به تصویر بکشد. پاسخ مدیران این باشگاه به این درخواست هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود که انجام چنین کاری در حال حاضر در اولویت آنها قرار ندارد و به نظر می‌رسد که این سه شرکت کار سختی را برای متقاعد کردن آنها در پیش خواهند داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها