به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۹۴۹۶۰

عضو شورای شهر: داماد زاکانی «بختک» است!

عضو شورای شهر: داماد زاکانی «بختک» است!
گروه جامعه: برخی از اعضای شورای شهر تهران از رد پای داماد زاکانی در واگذاری ون‌ها به شرکت صوری گفتند.روز گذشته و در جریان دویست‌وشصت‌ونهمین جلسه شورای شهر تهران باز هم موضوع داماد علیرضا زاکانی، شهردار تهران و حتی پدر آقای داماد مطرح شد و حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران از آقای داماد به عنوان بختک یاد کرده و خواست که درباره او (داماد زاکانی) که در شهرداری هیچ‌کاره است اما تصمیم‌گیر، تعیین تکلیف شود.
 
 
 
سیدجعفر تشکری هاشمی نیز تاکید کرد، اگر موضوع «واگذاری ون‌هایی» که وزارت کشور در اختیار شهرداری قرار داد مشخص نشود مجبور به طرح سوال می‌شویم. او در حالی استفاده از ابزار «سوال از شهردار» را مطرح می‌کند که پیشتر 4 بار از این ابزار استفاده شده و با وجود عدم ارائه پاسخ‌های قانع‌کننده از سوی شهردار تهران آنها نتوانسته‌اند به مرحله استیضاح برسند چراکه دوسوم اعضای شورای شهر تهران باید به استیضاح شهردار رای بدهند و استیضاح‌کنندگان زاکانی تاکنون بیش از 10 نفر نیستند.

شاید به همین دلیل است که معاونان زاکانی هم شورای شهر تهران را جدی نمی‌گیرند و با وجود آنکه از دستور جلسه خبر داشتند، محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برای ارائه توضیح در صحن حاضر نشد که با اعتراض ناصر امانی نیز روبه‌رو شد.
مرجع : روزنامه هم میهن
برچسب ها: علیرضا زاکانی
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۰۹:۲۵ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها