به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۹۵۰۶۰

آشنایی با سورپرایز لیست تیم ملی فوتبال ایران

آشنایی با سورپرایز لیست تیم ملی فوتبال ایران
گروه ورزشی: لیست ۲۷ نفره امیر قلعه‌نویی در فیفادی مهرماه جهت دیدار با ازبکستان و قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ نکات عجیب زیادی نداشت، اما اگر بخواهیم از دل آن یک شگفتانه بزرگ را انتخاب کرده و درباره‌اش صحبت کنیم، بدون شک باید به نام محمدمهدی زارع اشاره داشته باشیم. مدافع جوان تیم گل‌گهر سیرجان که در غیاب محمدحسین کنعانی‌زادگان سر از اردوی تیم ملی درآورد.

از گذشته زارع چه می‌دانید؟
این بازیکن ۲۱ ساله و ۱۹۲ سانتی‌متری سابقه حضور در آکادمی استقلال را دارد. او ۲ سال قبل با تیم تحت هدایت آرش برهانی، قهرمان لیگ امید‌ها شد و به وسیله ریکاردو سا پینتو سر از تمرینات تیم بزرگسالان درآورد. البته که این حضور منجر به انجام بازی رسمی نشد. مدافع شیرازی اسبق استقلال، فصل گذشته به جم رفت تا لباس تیم پارس جنوبی را به تن کند. امیدرضا روانخواه به این بازیکن میدان داد و زارع یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ آزادگان بود و باعث شد تا مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار بگیرد.
 
 
ریسک تارتار جواب داد
گل‌گهر تابستان امسال زارع را به خدمت گرفت. او در هفته نخست روی نیمکت نشست و شاهد شکست یک بر صفر سرمه‌ای‌پوشان برابر ملوان بود، اما مصدومیت مسیح زاهدی، توفیق اجباری برای این مدافع بلندقامت بود تا به ترکیب اصلی برسد و زوج عثمان اندونگ شود. زوجی که به کمک دیگر عناصر ساختار دفاعی گل‌گهر و البته محمدرضا اخباری، بیش‌ترین کلین‌شیت را به‌ثبت رسانده‌اند و در پنج بازی پیاپی گلی دریافت نکرده‌اند.
 
حالا محمدمهدی پس از پنج بازی لیگ برتری توانسته نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کند و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. او سابقه حضور در تیم جوانان و بازی کردن کنار نفراتی، چون محمدجواد حسین‌نژاد، سعید سحرخیزان و ... را دارد و حالا در میدانی بزرگ‌تر باید خود را بیازماید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها