به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۹۵۳۰۹

تونالی: کارت قرمز همه چیز را تغییر داد

تونالی: کارت قرمز همه چیز را تغییر داد
گروه ورزشی: هافبک تیم ملی ایتالیا تاکید کرد کارت قرمز پلگرینی باعث شد برد ایتالیا از بین برود و حریف به گل تساوی برسد.به گزارش ایسنا، ایتالیا پنجشنبه‌شب در آغاز دور سوم لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه المپیک رم میزبان بلژیک بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. کامبیاسو و متئو رتگی برای میزبان و دی‌کویپر و تروسار نیز برای بلژیک گلزنی کردند.
 
در این دیدار لورنزو پلگرینی، هافبک ایتالیا، در دقیقه ۳۸ اخراج شد. لوچانو اسپالتی، سرمربی آتزوری، بعد از این دیدار گفت: بازی آسان بود ولی خودمان بازی را سخت کردیم. البته کارت قرمز نقش زیادی در این تساوی داشت چون بلافاصله بعد از آن گل خوردیم اما در نیمه دوم و زمانی که یک بازیکن کمتر داشتیم خوب بازی کردیم.

ساندرو تونالی، هافبک تیم ملی ایتالیا، نیز بعد از بازی گفت: کارت قرمز بخشی از فوتبال است. باید آن را بپذیریم. در نیمه نخست نشان دادیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم. قطعا طبیعی است که بعد از کارت قرمز همه چیز تغییر کند؛ به‌خصوص بعد از اینکه بلژیک بلافاصله گل زد.او افزود: می‌توان گفت از فوتبال لذت بردیم؛ چیزی که سال گذشته در تیم و بین بازیکنان گم شده بود. این رویکردی است که بیشتر از هر چیز دوست داریم در تیم حکمفرما باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها