به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۹۵۵۷۷

برنامه ویژه قطر برای جدال با تیم ملی ایران

برنامه ویژه قطر برای جدال با تیم ملی ایران
گروه ورزشی: تیم ملی ایران در حالی باید سه شنبه شب به مصاف قهرمان جام ملت های آسیا برود که تیم قطری تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و بر خلاف ایران که بازیکنانی را به علت مصدومیت و محرومیت ندارد، با تمام قوا به میدان خواهد آمد.
 
به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال قطر بدون بازیکن محروم و مصدوم با تمامی نفرات مقابل تیم ملی ایران به میدان خواهد رفت و بازیکنان این تیم در شرایط بازی قرار دارند.ادمیلسون جونیور مهاجم الدحیل در بازی مقابل قرقیزستان حدود 86دقیقه برای تیم ملی قطر به میدان رفت و حضور این بازیکن مقابل ایران یکی از تفاوت‌های بزرگ آخرین تقابل دو تیم خواهد بود، این بازیکن در سمت چپ خط حمله قطر می‌تواند خطرساز باشد. تیم ملی قطر بدون بازیکن محروم و مصدوم مقابل ایران به میدان می‌رود و این درحالی است که تیم ملی ایران، ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت و صالح حردانی و سامان قدوس را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

سعد الشیب، صلاح زکریا و مشعل برشم دروازه‌بان‌های این تیم خواهند بود و به احتمال زیاد مشعل برشم، گلر السد، مقابل تیم ملی به میدان می‌رود. در خط دفاعی بازیکنانی چون اسماعیل محمد، بسام الراوی، طارق سلمان، بوالم خوخی، سلطان البریک، محمد عیاش، عبدالله الیزیدی، لوکاس مندس، عبدالکریم حسن و المهدی علی حضور دارند که به استحکام خط دفاع کمک خواهند کرد. در میانه میدان، احمد فتحی، ابراهیم الحسن، جاسم جابر، محمد وعد، عبدالعزیز حاتم و نایف الحضرمی به عنوان هافبک‌ها به میدان خواهند رفت و نقش کلیدی در کنترل بازی و ایجاد موقعیت‌ها ایفا خواهند کرد.
در خط حمله، بازیکنانی چون اکرم عفیف، معز علی، احمد علا، ادمیلسون جونیور، عبدالرحمن مصطفی و یوسف عبدالرزاق برای گلزنی و ایجاد خطر مقابل ایران حضور خواهند داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها