به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۹۵۸۹۴

اتحادیه فوتبال آلمان به دنبال ابقای ناگلزمان

اتحادیه فوتبال آلمان به دنبال ابقای ناگلزمان
گروه ورزشی: سران اتحادیه فوتبال آلمان صرف نظر از نتایج مانشافت در جام جهانی آتی قصد دارند به همکاری با یولیان ناگلزمان ادامه دهند.به گزارش ایسنا، اتحادیه فوتبال آلمان قصد دارد قرارداد یولیان ناگلزمان را تمدید کند. سران این اتحادیه در نظر دارند این مربی پس از جام جهانی ۲۰۲۶ نیز به کارش ادامه دهد.
 
رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان، در این باره به Sport1 گفت: سعی خواهیم کرد یولیان را متقاعد کنیم که چند سال دیگر در تیم ملی بماند و به کارش ادامه دهد.یولیان ناگلزمان نیز درباره آینده‌اش در مانشافت اظهار کرد: وقتی کاری را شروع می‌کنید، اعتمادبه‌نفس خاصی دارید. ما یوروی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تاکنون دستاوردهای زیادی داشته‌ایم ولی هنوز نمی‌دانم بعد از ۲۰۲۶ می‌مانم یا خیر. در این پست احساس راحتی می‌کنم و خوشحالم که سرمربی تیم ملی آلمانم.

ناگلزمان از سپتامبر ۲۰۲۳ سرمربی تیم ملی آلمان شد و قراردادش تابستان ۲۰۲۶ بعد از جام جهانی به پایان می‌رسد. تیم ملی آلمان با هدایت این مربی ۳۷ ساله تاکنون ۱۶ بازی انجام داده که به ۹ برد، چهار تساوی و سه باخت دست یافته است. او پیش از مانشافت سرمربی تیم‌های هوفنهایم، لایپزیگ و بایرن‌ مونیخ بود.

آلمان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید و در آنجا دو بر یک برابر اسپانیا، قهرمان آتی این رقابت‌ها، شکست خورد. ژرمن‌ها امشب (دوشنبه) باید در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نای مونیخ به مصاف تیم ملی هلند بروند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها