به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۹۵۹۱۳

پیش‌بینی هوای تهران برای روزهای آینده

پیش‌بینی هوای تهران برای روزهای آینده
گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و گرد و خاک در ۲ روز آینده در تهران خبر داد.به گزارش ایسنا،  براساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، در پاره‌ای نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی و غربی وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه میهمان تهرانی‌ها است.

براساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران در پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در برخی ساعات بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه سال جاری در پاره‌ای از نقاط این استان به طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار برای اغلب نقاط استان مورد انتظار است.

طبق این پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، برای پایتخت‌نشینان از روز دوشنبه ۲۳ مهر تا جمعه ۲۷ مهرماه سال جاری، آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد انتظار می‌رود. دیگر نقاط تهران نیز با چنین پیش‌بینی‌های در برخی نقاط با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

همچنین دمای هوای شهر تهران در این روزها تغییر محسوسی نخواهد داشت به طوری که بیشینه آن در این بازه زمانی ۲۳ تا ۲۷ مهرماه سال جاری بین ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتیگراد و کمینه آن بین ۱۷ تا ۱۹ متغییر است.براساس پیش‌بینی‌های این اداره کل، گرمترین نقطه تهران با ۳۱ درجه سانتیگراد را فرودگاه امام خمینی (ره) و سردترین نقطه این کلانشهر نیز ایستگاه توچال با هفت درجه سانتیگراد بوده است.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها