به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۹۶۱۶۳

تلاش می‌کنیم اختلافات به دعوا کشیده نشود

تلاش می‌کنیم اختلافات به دعوا کشیده نشود
گروه سیاسی: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: تلاش داریم اختلافات کنار گذاشته شود و به دعوا نکشد و گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگوهایی باشد که انتهای آن دعوا نباشد بلکه همدلی باشد.به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی  درباره پیگیری انتقاداتی که به دولت می‌شود و همچنین عملیاتی شدن وعده‌های رئیس جمهور، در شورای اطلاع‌رسانی دولت، گفت: سیاست کلی و همین‌طور سیاست ما در شورای اطلاع‌رسانی دولت در وهله اول تعامل مثبت با همه و در راس آنها رسانه‌هاست، حال چه رسانه‌های اصولگرا باشد و چه رسانه‌های اصلاح‌طلب و چه سایر رسانه‌ها.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به جلساتی که در شورای اطلاع رسانی دولت برای تعامل و همکاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرتب جلساتی را داریم و دوستانی را دعوت می‌کنیم، این دوستان در شورای اطلاع رسانی مهمان ما می‌شوند؛ چه کسانی که در توییتر (شبکه اجتماعی ایکس) فعال هستند، چه بخش‌هایی که مکتوب هستند و در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها هستند، مرتب در تلاشیم تا تعامل مثبت و دوستانه شکل بگیرد و به سمت همدلی و یک زبانی پیش برویم و الحمدالله به نظر من تا درصدی موفق شدیم.

وی تاکید کرد: تلاش داریم اختلافات کنار گذاشته شود و به دعوا نکشد و گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگوهایی باشد که انتهای آن دعوا نباشد بلکه همدلی باشد  لذا در این میان من ارتباطاتی دارم.حضرتی ادامه داد: رفت و آمد‌هایی با صدا و سیما دارم، جلساتی با نیروهای مسلح می‌گذاریم، حتی هفته‌های گذشته به شهرداری تهران رفتم تا هم‌افزایی داشته باشیم که مجموعه نهادهای مختلف حکومت را با توجه دشمن ایران و ملت ایران که اسرائیل است، همدل کنیم. اسرائیل در حال کشتار ملت لبنان و سوریه است و تبدیل به یک موجود کینه‌ورز و وحشی شده ان‌شاالله بتوانیم همه توان خود را در برابر دشمن منسجم کنیم و در خدمت مردم باشیم.
برچسب ها: الیاس حضرتی
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۰۲ ۱۰:۳۶ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها