به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۹۷۲۱۸

اولین اظهارنظر ایلان ماسک درباره ریپل

اولین اظهارنظر ایلان ماسک درباره ریپل
گروه اقتصادی: در جریان این گردهمایی یکی از حضار از ایلان ماسک پرسید که با توجه به رویکرد خصمانه کمیسیون بورس آمریکا نسبت به ارز‌های دیجیتال تحت دولت بایدن، آیا او فکر می‌کند XRP می‌تواند در سیستم مالی جهانی ادغام شود یا نه. وی در واکنش به این سوال ضمن بیان اینکه نمی‌خواهد در رابطه با ارز دیجیتال خاصی صحبت کند گفت:فکر می‌کنم ارز‌های دیجیتال سد دفاعی جالب و احتمالا ارزشمندی در برابر کنترل متمرکز هستند.
 
به گزارش تجارت نیوز،وی در ادامه، برای نخستین بار در عموم نام ریپل را بیان کرد و گفت:این به معنای تایید یا عدم تایید XRP نیست، اما من فکر می‌کنم کریپتو به دلیل ماهیتی که دارد به آزادی افراد کمک می‌کند.

این نخستین اظهار نظر مستقیم ماسک در رابطه با ریپل و ارز دیجیتال XRP است. البته وی پیش از این چندین بار به تحولات ریپل واکنش نشان داده بود. به عنوان مثال، وی در ماه اکتبر ۲۰۲۲ در واکنش به خبر انتشار پیش‌نویس سخنرانی ویلیام هینمن، کمیسر سابق کمیسیون بورس توسط این آژانس در توییتی نوشت که باورش نمی‌شود این اتفاق رخ داده است. چند ماه بعد نیز وی در پادکستی در رابطه با پیروزی جزیی ریپل در برابر کمیسیون بورس صحبت کرد

ماسک یکی از طرفداران سرسخت دوج کوین است و بار‌ها در توییت‌هایش از این ارز دیجیتال حمایت کرده است. حمایت این میلیاردر از دوج کوین به رکوردشکنی این میم کوین در سال ۲۰۲۱ منجر شد. علاوه بر دوج کوین، ماسک مدعی شده که در بیت کوین و اتریوم نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
برچسب ها: ایلان ماسک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها