به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۹۷۵۳۵

طعنه سنگین محمد مهاجری به صداوسیما

طعنه سنگین محمد مهاجری به صداوسیما
گروه سیاسی: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با انتشار یادداشتی با عنوان «۲کیلو گوشت و ترازوی خراب نظرسنجی صداوسیما» در کانال تلگرامی خود نوشت:صداوسیما می‌گوید طبق نظرسنجی که انجام داده ۷۲درصد مخاطب دارد. معنایش این‌است که از ۲۶میلیون خانوار ایرانی حدود۱۹میلیونش مخاطب این رسانه اند.

بودجه صداوسیما ۲۴هزارمیلیاردتومان است یعنی سهم هریک خانوار از آن۱۹میلیون خانوار یک میلیون و ۲۰۰هزارتومان در سال. یعنی پول۲کیلو گوشت.خب حالا اگر صداوسیما این بودجه را از دولت نگیرد و به جایش شبکه‌های متعدد خود را پولی کند مردم حاضرنیستند پول دوکیلوگوشت را به صداوسیما بدهند و یکسال برنامه هایش را ببینند؟ 

این رقم ناچیز است و حتما شیفتگان صداوسیما حتی در آسیب پذیرترین دهک ها هم توان تامین آن را دارند. اگر مخاطبان حاضرند این‌مبلغ ناچیز را بپردازند که قضیه حل است و اگر آماده پرداخت چنین پولی نیستند صداوسیما چه ادعایی دارد؟

اگر مفروض صداوسیما ( مخاطب۷۲درصدی) را بپذیریم این سازمان می‌تواند فراخوان بدهد و معادل بودجه سالانه اش را از مردم( هر خانوار یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان یعنی ماهی  ۱۰۰هزارتومان) دریافت کند و دیگر لنگ بودجه از بیت‌المال نماند. اما چرا صداوسیما چنین فراخوانی نمی دهد؟ دلیلش روشن است: ترازویی که با آن نطرسنجی‌ها را کیلو می‌کند خراب است!
برچسب ها: محمد مهاجری
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۱۰ ۲۰:۱۰ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها