به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۹۷۶۵۳

طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن جاده‌ها /فیلم

طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن جاده‌ها /فیلم
گروه فیلم: بر اساس هشدار نارنجی که هواشناسی خراسان جنوبی با تقویت سامانه بارشی برای اواخر وقت پنج‌شنبه تا عصر امروز صادر کرد این سامانه نیز همراه رگبار، باران و رعدوبرق و جار شدن رواناب بود.به گزارش فارس، براین‌اساس شب گذشته و امروز صبح شاهد نزول رحمت الهی در سرایان، فردوس، عشق‌آباد، طبس و بشرویه بودیم.
....
این مخاطره نیز همراه با شکل‌گیری رواناب، آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، خسارت به سازه‌ها موقت و محصولات کشاورزی بود.آن طور که خبرنگاران از طبس، فردوس، بشرویه، عشق‌آباد و... گزارش در همه این نقاط بارندگی‌ها رخ داد که گاهی این بارندگی‌ها رواناب، انسداد محور‌ها و جاری‌شدن رودخانه‌ها و... را در پی داشت.
....
همچنین در اثر وقوع رواناب برخی از منازل در طبس دچار آب‌گرفتگی شد.بیشترین بارندگی‌ها نیز از ایستگاه‌های رباط خان، حلوان، تپه طاق و پیر حاجات طبس به ترتیب با ۱۶، ۱۶، ۱۳ و ۱۱ میلی‌متر گزارش شد. علاوه بر این بر اثر طوفان شدید شب گذشته تیر‌های برق در روستای پیر حاجات طبس شکست.

محور عشق‌آباد - بردسکن مسدود شد
آن طور که سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس‌راه خراسان جنوبی نیز اعلام کرد: محور عشق‌آباد - بردسکن به دلیل طغیان رودخانه‌ها مسدود است.

سیلاب محور میامی - جاجرم  مسدود کرد
ایرنا در خبری نوشت: بارش شدید باران امروز (جمعه) موجب جاری شدن سیلاب و انسداد بخش‌هایی از راه میامی به جاجرم خراسان‌شمالی شد.
....
....
برچسب ها: فیلم روز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها