به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۴۹۷۷۰۹
شنیده شدن چند انفجار مهیب در تهران

اسرائیل: به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم

اسرائیل: به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم
گروه سیاسی: چند صدای قوی در اطراف تهران شنیده شد.به گزارش فرارو،منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین انفجار در تهران خبر دادند.حدود ساعت ۲ بامداد شنبه چندین صدای قوی در اطراف تهران شنیده شده است.

شبکه خبر به صورت زیرنویس این خبر را تایید کرد. منشا این صدا‌ها هنوز مشخص نیست. یک مقام ارشد نظامی آمریکا که اشاره‌ای به نام او نشده به شبکه خبری الجزیره گفت از گزارش‌ها درباره شنیده شدن صدای انفجار در ایران اطلاع داریم و به دقت اوضاع را زیر نظر داریم.در همین رابطه منابع امنیتی به صداوسیما گفتند در حال بررسی صداهای قوی هستیم. این منابع تاکید کردند برخی صداهای قوی ناشی از پدافند هوایی اطراف تهران بوده است.اخبار رسیده از رسانه های رسمی حاکی از عادی بودن اوضاع فرودگاه‌های امام و تهران و پالایشگاه تهران است.

چند پایگاه نظامی در تهران مورد هدف اسرائیل بود
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم.در این رابطه فارس تایید کرد که چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است.

شنیده شدن صدای انفجار در شرق تهران
ساعاتی بعد از حمله هوایی اسرائیل به هدف هایی در تهران، برخی شهروندان از شرق تهران، از شنیده شدن صداهای انفجار خبرداده‌اند. روابط عمومی پدافند هوایی اعلام کرد که این صداها مربوط به واکنش پدافند هوایی استان در سه نقطه در خارج از تهران بوده است. ابعاد موضوع در دست بررسی است.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۸-۱۲ ۰۸:۱۲ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها