به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۵
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۷۷۹۶
جرم‌روحاني‌اينست كه راه احمدي‌نژادرا‌ادامه‌نداد!

افراطيون‌بازنده:«خون‌به‌دل» دولت‌روحاني‌مي‌كنيم

گروه سیاسی: قرائن نشان مي‌دهد كه طيف افراطي به اصطلاح اصولگرا، به دليل پاسخ نه بزرگ و تاريخي ملت بزرگ ايران به گفتمان متحجر و افراطي، و همچنين مديريت 8 ساله دوستانشان، عزم را جزم كرده‌اند تا در حد امكان و استطاعت، به انحا و اشكال مختلف، دولت روحاني را به حاشيه رانده، «خون به دل» كرده و در نهايت براي مردم «اميدوار» ايران كه همه اميدها و آمالشان را در سبد آن خلاصه نموده‌اند، ناكارآمد جلوه گر سازند.
افراطيون‌بازنده:«خون‌به‌دل» دولت‌روحاني‌مي‌كنيم
كمتر از دو ماه است كه كار روحاني و تيمش، آغاز شده اما صحنه سياسي و خصوصا رسانه‌اي كشور كه عموما در دست افراطيون اصولگراست به صحنه و بازار مكاره‌ي عجيب و غريبي مبدل شده است، به گونه‌اي كه با وزير خارجه روحاني به جاي تقدير و تمجيد شنيدن بابت احراي نرمش قهرمانانه مدنظر رهبري، چنان رفتار مي‌شود كه روانه بيمارستان مي‌گردد و جالب‌تر اينكه يكي از عناصر رمزآلود كيهان او را تهديد مي‌كند كه «اگر چيزهاي بيشتري منتشر شود شاید این بار دردهای عصبی جناب وزیر بیشتر شود»!! و فراموش كرده كه تيتر دو شماره آخر روزنامه‌اش را در رثاي ظريف مرور كند و از وجدان خود بپرسد چطور شد آن ظريف را كه در مقابل خط سازش موضع‌گيري نمود، را دو روزه تهديد مي‌كنيم؟

و در مجلس، نمايندگان افراطي طيف گروه موسوم به پايداري مصاحبه مي‌كنند، مقاله مي‌نويسند، سخنراني و نطق افاضه مي‌فرمايند كه هر عاقلي نداند مي‌پندارد انگاري حتي عامل كاركرد و نتيجه 8 ساله گذشته هم، اين 50 روز مديريت روحاني و دولتش است! يعني همين كساني كه در 8 سال مجيز گو و حامي سينه چاك دولت ‌هاي نهم و دهم بودند و سال تا سال از آن همه درخشش مديريتي! كه آثارش را در نابودي منابع ملي، غارت و چپاول سرمايه‌هاي كشور و عقب‌گرد فاجعه بار كشور در تمام زمينه‌هاي سياسي، بين‌المللي، اقتصادي و فرهنگي، نه تنها لام تا كام حرف نمي‌زدند، بلكه بر همه منتقدان با شمشير هميشه از غلاف درآمده‌شان به نام «فتنه»!! مي‌تاختند و هل من مبارز مي‌طلبيدند، اين روزها نطقشان گويا شده و سخنوراني حرفه‌اي و دردآشنا با دردهاي ايرانيان شده‌اند!

واقعا اين «فتنه» هم حكايتي شده است! سالها براي اين جماعت به دكاني دونبش تبديل شد تا مملكت را به اين روز بياندازند و جالب اينكه همچنان و هرچند نوميدانه، در تداوم كاسبي با اين واژه اصرار دارند. همين ديروز در خبرها آمده بود كه دو عضو کمیسیون آموزش مجلس توضیحات دكتر جعفر توفیقی وزير پيشنهادي دوم دولت براي وزارت علوم كه به جلسه نمايندگان دعوت شده بود را قانع‌کننده ندانستند و تأکید نمودند که توفیقی حاضر به اتخاذ موضع در قبال فتنه نشد! بشيري يكي از اين نمايندگان، تصریح کرد: «نمایندگان در این نشست درباره فتنه سؤالاتی پرسیدند اما آقای توفیقی موضعی در رد فتنه نگرفت. توفیقی مواضع روشنی در قبال فتنه اتخاذ نکرد و در واقع مواضع وی در این زمینه شفاف نبود و با توضیحات اینچنینی نمی‌تواند از مجلس اعتماد بگیرد.»!!

برخي از همين افراطيون، يك ماه از عمر دولت نگذشته هر روز وزيران را به مجلس احضار مي‌كنند، و احتمالا از بابت اينكه چرا سياست‌ها و راه درخشان! دولت كريمه سابق را ادامه نمي‌دهند و احتمالا سعي در تغيير مديران توانمند، مقتدر، با صلابت و البته فتنه شناس و با بصيرت دولت سابق را دارند سين جيم
وقتي نماينده مجلس حتي از دكتر توفيقي كه در اين دو ماه از بين حدود 150 دانشگاه دولتي كشور، فقط دو رييس دانشگاه را تغيير داده نيز ناراحت بوده...!
مي‌كنند! اين در حاليست كه هنوز 90 درصد مديران كشور دست نخورده مانده و حتي در ميان بهت و حيرت خودشان همين مديران، همچنان به كار خود ادامه مي‌دهند.

كم كم نيز در حال اميدوار شده‌اند كه ظاهرالامر چيزي قرار نيست تغيير كند؛ چون وقتي خودشان در ضمير آگاه خودشان حداقل مي‌دانند نه بار مديريتي داشته و نه لياقت و توان آنرا، به اين باور مي‌رسند كه اگر اينگونه باشد واقعا قرار نيست اصلاحي و اعتدالي و تغييري حاصل شود! براي مثال وقتي نماينده مجلس حتي از دكتر توفيقي كه در اين دو ماه از بين حدود 150 دانشگاه دولتي كشور (كه زير نظر وزارت علوم هستند)، فقط دو رييس دانشگاه را تغيير داده نيز ناراحت بوده (و صراحتا هم در اين جلسه به او تشر زده‌اند كه چرا اين دو رييس توانمند! را هم تغيير داده‌ايد؟) و خبر از راي نياوردنش مي‌دهد، مي‌توان ادامه اين حكايت را همچون انشايي ساده نوشت و ...فقط به يادمان مي‌آيد كه وزير علوم دولت مهرورز، در همان دو- سه ماه ابتداي بر سركار آمدنش در سال 84 بالغ بر 50 رييس دانشگاه را به شكل انقلابي و ضربتي تغيير داد!

و همين ديروز بود كه مهرداد بذرپاش نماينده ديگري از همين جناح حامي احمدي‌نژاد در مذمت دولت روحاني و حاميان اصلاح‌طلبش، عامل تحريم‌هاي سنگين وضع شده عليه كشورمان را «فتنه» دانست! و اين در حاليست كه همين نماينده هم به خوبي دريافته كه امروزه حتي يك دانش‌آموز مقطع ابتدايي ايران نيز مي‌داند ادبيات ديپلماتيك دولتمردان سابق و در راسش رييس‌دولت، و طرح موضوعات بيهوده و هجوي چون هلوكاست، در صدر تحريك قدرت‌هاي جهاني خصوصا اروپا و آمريكا براي افزايش تحريم‌ها بوده است؛ اما چرا او و دوستانش باز هم به واژه فتنه علاقه وافر دارند، همان حكايت «پيدا كنيد پرتقال فروش» را به اذهان خطور مي‌دهد...!

و سخن آخر اينكه؛
فضاسازي‌‌ها، مواجهه‌ها، تخريب‌ها و ... از همين ابتداي كار آغاز شده، يقننا همچنان ادامه خواهند يافت و بر شدت و حدتشان افزوده مي‌شود. اين در سرشت و ذات «انحصارطلبي»، «اقتدارگرايي» و البته افراط‌گرايي است. حكايتي كه سه دهه در ايران در حال تجربه شدن است و همواره چرخ مديريتي كشور را كندتر و مشكلات مردم و كشور را افزون كرده و مي‌كند. شيوه‌اي كه معلوم هم نيست سرانجامش چه خواهد شد.

البته امروزه و در سال‌هاي آغازين دهه 90، به دليل آگاهي و رشد سياسي جامعه ايراني و همچنين حاصل بازمانده از 8 سال مديريت گذشته، كار افراطيون براي قبولاندن افكار و ديدگاههاي خشن و ناسازگار با جامعه ايراني و بين‌المللي، به افكار عمومي بسيار سخت و به موازات آن نيل به قدرت هم دشوارتر شده است. حداكثر و نهايت فعاليت جبهه غوغاسالار و تماميت‌حواه اين است كه بتوانند دولت را مستمرا وارد حاشيه‌هاي بي حاصل كرده و از اين طريق حركت و شتاب توسعه‌اي و عمراني‌اش را كند نموده تا توان حل مشكلات بازمانده از 8 سال درخشان!‌ گذشته را كاهش ‌دهند. ضمن اينكه اين جماعت حتي در خوشبينانه‌ترين حالت كه دال بر دلسوزي آنان به كشور، مردم و نظام داشته باشد، به نكته‌اي كليدي سالهاست توجهي ندارند كه بر شاخه نشسته‌ و ريشه مي‌زنند...!

ايرانيان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۸:۵۹
افراطيون‌بازنده: «خون به دل» دولت روحاني مي‌كنيم

خون به دلتان است كه اين واژه ها بر لبانتان جاريست (144669)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۱۲
واقعیت تلخ این است که گویا جناب روحانی هنوز نخواسته است واقعا مشکلات مردم را درک کند. جناب روحانی باید بداند تمامی کسانی که در بوجود آوردن وضعیت کنونی کشور شریکند نباید همچنان در حال حال و حول کردن با مقدارت ملت باشند. نمونه آن انتصابات ناحق و نابجای وزیر محترم بهداشت است آنها که در دولت احمدی نژاد در شکل دهی شرایط کنونی بهداشتی مشارکت داشته اند مسولیت داده شدند گویا پزشکان متعهد به نظام مردند که همه چیز برای تداوم حیات مدیریتی یک دسته خاص مصادره می کنند. الان 4 ماه است در اهواز واکسن فلج اطفال نیست مگر وضعیت موجود محصول عملکرد افرادی چون دیناروند بر بخش دارو درمان مملکت نبوده است! چرا وزیر محترم انتخابی با کج دهنی تمام به آرا ملت اینگونه افرادی را که عملکردشان در سلامت و بهداشت جامعه جاری است دو باره منصوب نموده است. جناب روحانی ما از عملکرد وزاری شما مایوس شدیم.
متاسفانه سیاسی کاری وزرای شما تایید. . . دولت قبل است و راه را بر حقیقت بسته است آیا اینگونه است؟ (144702)
shetab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۲:۲۷
سلام به دوست عزیز /اخه با افراطی گری و استفاده از یک طیف خاص مدیران مشکل مردم ایران حل میشود / اینجا ایران است و متعلق به یک جناع خاص نیست (144985)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۰
اعوذ بالله من الخائنین تندرو داخلی... (144727)
عشق خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۶:۴۵
سلام دقیقا آقای خاتمی از همان ابتدای دولت روحانی همین رو متذکر میشه که هوادارنش مواظب جوسازی ها ومنفی بافی های تندروها باشند و تا آخر از رای خود و ریاست جمهوری روحانی حمایت کنند. تا دشمن یکبار دیگه با ناامید کردن اصلاح طلبان صحنه گردان انتخابات بعدی نشوند. (144877)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۳۳
همین اول برای همه روشن کنم افراطیون را به عدالتیها نچسبانید!!!!! ما از شما بیشتر از افراطیهای خشک مقدس ضربه خوردیم. حواستان باشد. (144766)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۵۴
از اقای ظریف گله مند هستم که با یه تیتر درو غ کیهان خودشو باخت و روانه بیمارستان شد و ما را مضحکه افراطیون خشک مغز قرار داد. اگر قراره با هر باد امثال حسین شریعت (نا)مداری و سایر متحجرین افراطی بلرزین که از همین ابتدای کار باید کنار بروید. دولت تدبیر و امید که پشتوانه مردم را دارد بایستی طوری عمل کند که خود افراطیون خجالت بکشن. (144812)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۲۶
خوبه که کمی خاطرات 4 سال پیشتان را مرور کنید و زمانی که در انتخابات باختید و خون به دل همه مردم نه تنها احمدی نژاد کردید را یاد بیاورید. خدا را شکر که آن کارنامه سیاه و چرکین در پرونده شما ثبت شده. با این حال حتی حاضر به شنیدن کوچکترین انتقاد هم نیستید!!! (144844)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۰۸
قدرت اصلی در کشور دست همین اقلیت 3.5 میلیونی هرچی مقاله هم میخوای بنویس. (144672)
راستکی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۹
تعریف شماها ازقدرت همین افراطی گری است نمی دانم چراپس به طالبان ومنافقین
تروریست وصهیونیستا خرده می گیرید شماکه دست به تعریف وتمجیدبی حساب وکتابتون ازعوامل دولت دهم خوبه چراهم کیشانتون رومورد لطف قرارنمی دین شاید
دارین ردگم میکنین ماکه فهمیدیم شمارونمی دونم خداکنه فهم وشعورسراغ همه بیاد
ازجمله شماهاکه یه بچه دبستانی هم میفهمه ازاسم اصولگرانون دونی ساختین وباتندروی ازاین منش حمایت میکنین که صدای بزرگاشونو درآوردین تازه ادعای مالکیت معنوی اصولگرایی هم میکنیدوالان ادعای ارث ومیراث هم دارین خدا بخیرکنه (144721)
مش غضنفر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۴۷
یه سوال ازمخالفای اصلاح طلبا دارم یه کتاب منطقی به ماپیشنهاد بدیدکه بامطالعه
اون ما هدایت بشیم حتما همچین کتابی چاپ شده دیگه یا اصلا تواین وادی ها
نیستین وهنوزفکرمیکنید دراکثریت 98درصدی هستین وبرای 2درصدکه ارزش کتاب چاپ کردن نداره بماند که امثال دکتربهشتی برای اقلیت هم ارزش قائل بودند (144724)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۰۳
قدرت اصلی مردم هستند نه این افراد . . . . (144740)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۱۷
یکی به ما بگه این کیهان به کجا وصله که این قدر حاشیه امنیت داره؟! (144674)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۱۳
لطفا افراطیون رو با اصولگرایان مساوی قرار ندهید... افراطی ها دور هم در یک گروه به نام جبهه پایداری و در نهایت اطرافیان اقای زاکانی و احمدی نژاد جمع شده اند با پشتیبانی رسانه ای رجانیوز و جهان نیوز و نکات پرس و روزنامه کیهان ...

این کار شما هم تندروی هست و توهین به اصولگرایان قدیمی و واقعی یعنی اقایان مطهری و ولایتی و قالیباف و ... هست (144705)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۰۷
زرشک... افراطی اصلی خود شما هستید. طرفداران احمدی نژاد موضع شان شفاف است واین رسانه هایی که نام بردی به جز نکات پرس و دولت بهار هیچ کدام موضع ما را بیان نمیکند. (144840)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۲۰
آقای وزیر ارشاد خیلی راحت میتونه جلوی رسانه های اینها رو بگیره ولی نمیدونم چرا این کار رو نمیکنه!!! رسانه رو از اینها بگیریم دیگه تریبون ندارن!!! وزریر کشور و وزیر ارشاد و وزیر ارتباطات میتونن دخل اینهارو بیارن!! (144707)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۴:۰۶
دوست عزیز من فکر میکنم که این کیهان به جایی وصل نباشه ولی جزو یکی از افراطیون بازندست که از فشارهای باخت سر دبیرش . . . شده
یکی نیست به ایشون بگه کجاشو دیدی اقای شریعتمداری ؟!
هنوز که فعالیت دولت تازه شروع شده. . . . . بزارین ملت رنگ ارامش رو ببینن (144823)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۲۰
نون این آقایون تو همین تورم و بدبختی مردمه اونا تواین 8سال به اندازه 800سال این ملت را چاپیدن بسشون نیست حالا یه دولتی که با حمایت رهبری از دل مردم بر آمده هی میخوان کارشکنی و سنگ اندازی کنن اما به امید خدا دیگه تیغشون کند شده و هیچ.......نمکنن انشالله (144675)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۲۷
بودجه هاشان قطع شود تا تازه مثل بقیه مردم شوند می فهمند!!!!! (144678)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۵۴
هر کاری هم بکنند مطمئن باشید سطل آشغال و بانک و مغازه و .... آتش نمیزنند !!! (144680)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۲۴
اگه مثل ما دستشون به جایی بند نباشه ادم هارو هم اتیش میزنن (144688)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۵۲
بجای آتبش زدن سطل آشغال ریشه زندگی و آرامش مردم رو آتیش میزنن .بجای آتیش زدن بانک ارزش سرمایه های مردم رو یک شبه نصفه میکنن بجای آتیش زدن مغازه ها قیمتها رو داغ داغ میکنن و آتبش به سفره های مردم میزنن (144694)
شادی
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۲۱
حسین گلاسکو، تو که از اسمت وطن. . . . می باره خواهشاً با فکر نظر بده!!!!!!!!!!!!!! (144708)
کوروش کبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۲۲
سطل آشغال آتش زدن؟! بهتر از آتش زدن سرمایه های مادی و معنوی مملکته. (144709)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۲۳
آتش زدن آشغال که بهتر از آتیش زدن امید و آینده یه ملته!!؟؟ که دولت محبوب شما تو هشت سال گذشته بخوبی تمام این کارو کرد و باقیمانده هاشم ادامه میدن! (144710)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۲۳
دوست عزیز، برای مقابله با برخی گازها که در تجمعات استنشاق می شود، یکی از معدود راهها روشن کردن آتش است. امیدوارم بهار این نظر را تایید کند. (144712)
حامد
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۱
فقط اگر زیاد عصبانی بشن به ترور رو میارن! (144714)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۵
مملکت هست واسه چی سطل زباله اتش بزنند (144715)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۰
همون ها هم کار خود همین افراطی ها بود. چون می خواستند به هر قیمتی رقیبشون رو حذف کنند. (144726)
راهیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۱۸
آشغال سوزاندن بهتر از اعتقاد سوزاندن است اخوی. (144755)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۵۷
فعلا که دارن یه مملکتو آتیش میزنن (144778)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۰۸
شما درست میگید اونا کشور رو به گند زدن نیازی به اتیش زدن سطل ندارند با اداره 8 سالهشون (144787)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۲۵
نه مملکت رو یک جا آتیش می زنن!
طوری هم از این گوش تا اون گوش مردم کلاه می گذارن که آب از آب تکون نخوره! (144793)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۲
اشغال اتش زدن بهتر است که پول وامنیت ملی را به اتش بکشند (144799)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۵
نمی دونم چرا اهمیت سطل آشغال برای شماها از جون آدمها بیشتره! خوب گاز اشک آور که مثل نقل و نبات میزنید، "فتنه گرها" مجبور میشن تو سطل آشغال آتش روش کنند! (144803)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۵۸
باریک الله
ایول داری به مولا
گل گفتی
این جماعت همینن (144816)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۰۷
این افراطیون وحتی بسیاری از اصولگرایان به خوبی میدانند که در یک انتخابات سالم به هیچ وجه نمیتوانند پیروز شوند چون مردم از دوم خرداد به انها نه گفته اند برای همین با سیاسی کاری و صدای بلندی که دارند میخواهند مردم را از مشارکت در انتخابات دور کنندو مردم را از انتخابات دلسرد کنند چون هرچه مردم کمتر باشند شانس پیروزی انها بیشتر است البته در مواقعی هم که مردم مشارکت گسترده داشته باشند به کارهای دیگری رو میاورند که خوشبختانه با ایستاده گی اصلاحطلبان و زندانیان و حصر کشیدگان هزینه این کارها را برای انها بالا برده اند (144682)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۱۴
احسنت (144747)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۵۷
به عنوان طرفدار احمدی نژاد با نظر شما موافقم. البته شما باید به بعضی مسایل دقیق تر نگاه کنی.درام سال 88 را همین دوستان اصلاح طلب و اصولگرا با هم کارگردانی کردند. (144780)
karim
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۳۱
خدایا شرشون رو از سر ما کم بفرما (144690)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۲
به نظر من تنها راه این است که مردم حضور باشگوهی در انتخابات آینده ی مجلس داشته باشند و این جماعت افراطی را که. . . . از بیت المال همین ملت ارتزاق می کنند را از کار برکنار کنند. . . . اونوقت میشه امیدوار بود که روند رشد کشور تسریع بشود در یک کلام باید تریبون رو از این گروه افراطی در مجلس و صدا و سیما گرفت. (144693)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۰:۵۳
نمایندگان اصولگرای مجلس پاسخ خود را در انتخابات بعدی مجلس از مردم خواهند گرفت ولی افسوس که عناصر افراطی همچون صداوسیما بدون دغدغه باقی میمانند. (144695)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۱۱
لطفا افراطیون رو با اصولگرایان مساوی قرار ندهید... افراطی ها دور هم در یک گروه به نام جبهه پایداری و در نهایت اطرافیان اقای زاکانی و احمدی نژاد جمع شده اند با پشتیبانی رسانه ای رجانیوز و جهان نیوز و نکات پرس و روزنامه کیهان ...

این کار شما هم تندروی هست و توهین به اصولگرایان قدیمی و واقعی یعنی اقایان مطهری و ولایتی و قالیباف و ... هست (144700)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۵۸
افراطی اصلی خود شما هستید. موضع طرفداران احمدی نژاد شفاف است. رسانه هایی که نام بردی به جز نکات پرس و دولت بهار هیچ کدام موضع ما را بیان نمی کنند. (144856)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۱۲
لطفا افراطیون رو با اصولگرایان مساوی قرار ندهید... افراطی ها دور هم در یک گروه به نام جبهه پایداری و در نهایت اطرافیان اقای زاکانی و احمدی نژاد جمع شده اند با پشتیبانی رسانه ای رجانیوز و جهان نیوز و نکات پرس و روزنامه کیهان ...

این کار شما هم تندروی هست و توهین به اصولگرایان قدیمی و واقعی یعنی اقایان مطهری و ولایتی و قالیباف و ... هست (144701)
رضا
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۶
دندون رو جگر بزارین.انتخابات مجلس بعدی درستش میکنیم (144717)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۳۷
یه اقلیتی دارند برای اکثریت 70 میلیونی تصمیم میگیرند واقعا تاسف اوره
این وضع تا کی باید ادامه داشته باشه؟ (144718)
قنبر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۶
از دست بعضی از این نمایندگان به کسی که نمیشه شکایت کرد ولی به خدا که میشه کخدایا هرکه در هر لباس و پست و مقامی هست و سنگ لای چرخ دولت میگذارد را هدایت کن همه خوشبختی مردم را می خواهند غیر از این قشر کمتر رانتخواری کنید این ها عاقبت ندارد اگر مردم از نضر اقتصادی سختی میکشند تقصیر شماهاست خودتان را با مردم وفق دهید وبه رای مردم احترام بگذارید اگر مردم به شما نماینده ها پشت کنند کی شما را وارد مجلس خواهد کردهیچکس (144733)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۱:۵۹
قدرت ثروت.رانت.اسلحه و همه چیز دارن افراطیون (144736)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۰۱
بهاارجان خودتو گول نزن طرف رفت زن مردم ماچ کرد چیزی نشد حالا این هیاهوها برای پوشش دادن سیاسی کاری های جناب روحانی است! شلوغش نکن لاقل تو دیگه چرا! روحانی مسووله و باید عمل کنه (144738)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۰۵
اگه ارزونی بشه و دلار بیاد پایین افراطی ها هرچی بگند فایده نداره ولی اگه دولت جلوگیری بکنه از ارزونی و دلار و نزاره بیاد پایین مردم میرن روبه افراطی ها (144742)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۱۶
ان شخص رمز الود کیهان. . . . .کارش ایجاد بی نظمی در داخل کشور است . (144751)
ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۲۱
انشاالله ما مردم هم با همكاري دولت تدبير و اميد و بردن ايران به مسير آباداني، آزادي و سازندگي خون به دل افراطيون خواهيم كرد و حسرت ادامه افراطي‌گري‌ها را براي ابد به دلشان خواهيم گذاشت. (144757)
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۳۲
دوره مصرفشون تموم شده دارن دست و پا میزنن بمونن (144765)
ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۳۶
كي اين انتخابات مجلس برگزار ميشه پس؟!!! بايد زودتر اين مجلس رو تصفيه كنيم از ... (هر چي كه دلتون مي‌خواد و نميشه به خاطر بهار نوشت!) (144767)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۴۱
روحانی خیلی زرنگتر از این حرفاس. خواهیم دید که چطوری این افراطی هارو ریشه کن خواهد کرد. (144772)
حميدي
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۵۷
متاسفانه متاسفانه تا بوده همين بوده.يعني يكسري از همين افراد افراطي استاد تشويش اذهان و بازي با اعصاب هستند.اوضاع بر وقف مرادشان نباشد به هر دري ميزنند كه رقيب رو به زمين بزنند.حتي اگر سعيد جليلي سوگلي خودشان هم بعنوان رئيس جمهور انتخاب مي شد باز از اون طرف حمله به اصلاح طلبان و .... ميكردند.به اصطلاح خودشان هنرشان بحران آفريني است چراكه رزق و روزيشان از اين راه بدست مي آيد.هنوز هم متحيرم كه به آقايان كوچكوف،حسينيان ،رسائي و... كي راي داده و اونا رفتن مجلس؟ (144779)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۲:۵۷
افراطیون بدانند:
بد اندیش مردم بجز بد ندید
بیفتاد و عاجز تر از خود ندید (144781)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۰۶
روحانی نبایدکوتاه بیاید و تمام کسانی که در برابر برنامه ها وسیاستهایش کارشکنی میکنند به ملت معرفی کند تابیشتر از گذشته مفتضح شوند (144785)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۲۷
فقط کافی است وزارت کشور مجوز بدهد ومردم ایرا ن فقط با سکوت جواب مجاس نشینان را در یک گردهمایی بدهند اگر انوقت جمعیت استقبال کنند ه از خط مشی روحانی وظریف از تهران پارس تا میدان ازادی نبود هر چه خواستند انتقاد کنند (144795)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۳۰
افراطی تویی که هر کسی مخالفت حرف می زنه،متهمش می کنی
اونی که میگه فتنه کردند،خب چون فتنه کردن مردم و به جون هم انداختن
معلومه نباید بهشون دوباره اجازه اختلاف پراکنی بدن (144798)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۷:۴۷
. . . .منافعت درخطره خداروشکرداره دستتون برای مردم رومیشه افراطیون. (144902)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۳:۵۷
افراطی به شما میگن که فقط خودتان را میبینید
رئیس جمهورتان 50.1 درصد رای داره همه چیز رو مال خودتون میدونید و به خودتون همه حقی میدهید
ولی احمدی نژاد 63 درصد رای داشت که شما ....
امان از دست شما
منفی یادتون نره!!! (144814)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۵۹
عجب زرنگي هستي! راي باطله رو هم به نفع خودت مصادره كردي؟! (144857)
فرهاد فرهمندمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۴:۰۰
تلاش مذبوحانه است! آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت! (144817)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۷:۴۳
آقای افراطیون دمتون گرم آفرین همینطور بزنید تو برجک روحانی میدونی چرا؟ برای اینکه احمدی نژاد مملکت برده بود تا سقوط کامل حالا روحانی داره آبروی خودشو گرو میگذاره تا شاید بتواند تحریم ها را بردارد و فضای مثبتی به نفع ایران در جهان بوجود آورد و ممکن است هم موفق نشود. ولی آقای روحانی تو چکار داری که میخوای خرابکاری های احمدی نژاد را درست کنی ؟ تو که خراب نکردی که بخوای درستش کنی خودشون مسئول بودند و باید در هر زمان پاسخگو باشند تو فقط ماهیانه گزارش کارت را به ملت بدهد و هم نارسایی بگو و هم علت مشکلات و نارسایی را به ملت بگو .اگر پول موجود نیست اصلا یارانه ها را هم پرداخت نکن. همین. افراطیون جان به روحانی رحم نکنید. (144901)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۷:۴۸
یکی از جامعه شناسان گفته است اگر اینبار گروه های فشار در خیابان ظاهر شوند مردم کارشان را در همان خیابان یکسره میکنند (144904)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۱۹:۴۰
به لطف الهی و پشتیبانی ملت افراطیون هیچ. . . . .نمیتوانند بکنند (144936)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۰:۲۹
2 سال دیگه، یک تو دهنیِ بزرگ دیگه به دهانِ افراطیون.... (144953)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۱:۳۳
. ایول بابا به کیهان که مستند صحبت می کنه.
شمایی که هر کی مخابف نظر خودت باشه رو
افراطی تلقی کی کنی توی همین فتنه به خاطر
جر زنیه چند نفر افراطی بود که مملکت چند وقتی
رفت به کما.انصافا حسین شریعتمداری خوب و مستند
جواب شما رو میده.
اعتبار هر گفتاری هم به صداقت و استنادشه.سند داری رو کن (144965)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۲:۲۶
دهن ما رو باز نکن دیگه برو بگیر بخواب .. کاری که شما با احمدی نژاد کردید حالاحالا باید تاوان بدید..شما پشیمانید و می خواهید با کفش پرانی خودتان را مطرح کنید... درود بر احمدی نژاد بزرگمرد تاریخ معاصر ایران. (144984)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۲:۲۲
سرنخ افراط جای دیگریس اینها همه پیاده نظام های افراطند (144983)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۲:۳۸
آقا نخواستیم فیس بوکووووو ....... بابا چرا دیگه گوگل ترنسلت بستن ...
این که فقط ترجمه میکنه ...
ای وای کجا دادمومن بزنیمم
لطفا منشر کن بهارجان (144987)
احمدی نژاد= عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۰۱:۳۹
گوگل پلاس من که دیگه با فیلترشکن هم باز نمیشه!!!!! (145051)
مهندس حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۱:۱۷
ترنسلیت من که بازه (145105)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۳:۱۲
اشتباه بزرگی دولت روحانی خواهد کرد اگر که بخواهد خود را با این گروه روبرو کرده و به دعوا و شکایت وتکذیبیه وتاییدیه سرگرم شود. چراکه مهمترین هدف آنها گرفتن تمرکز از دولت است وبس... (144996)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۴:۱۴
دولت روحانی در دانشگاه ها ضعیف عمل می کند انها دانشگاه ها را مخروبه کرده اند و اگر تمام روسای دانشگاه ها عوض نشود دولت روحانی ضربه سنگینی خواهد خورد چون امید نخیگان گیر افتاده در بند در این دانشگاه های که در اختیار افراد تندرو است می تواند ناامیدی را به ارمغان اورد در این مورد ترس از رای اوردن یا نیاوردن وزیر اشتباه مهلک و خطرناکی است که متاسفانه مانع از اقدام درست رد عوض کردن ریئسان ضعیف و کارشکن دانشگاه ها شده است (145170)
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۰۹:۳۳
سیاست یک بام و دو هوای روحانی همین نتیجه را خواهد داشت (145084)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۵:۰۱
آنقدر در این سایت چرت و پرت خواندم که دیگر حوصله جواب دادنشان را ندارم...فقط این رو بگم شما وقتی که رهبری از زحمات دولت نهم و دهم صحبت می کردند کجا بودید که اینطور در نوشته هایتان بحران سازی می کنید. حتما درگیر نوشتن این گونه چرندیات ...زیاد هم به خودتون فشار نیارید که مردم فتنه 88 رو فراموش کنند . به قول خودتان بچه مدرسه ای ابتدایی هم می فهمد که فتنه چیست و فتنه گر کیست . (145206)
سایه مرگ
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۱۹ ۱۷:۱۳
دوست عزیز آقا مهدی شما میگویید آنقدر خواندم یعنی نظرات خلاف نظر ما زیاد بود این درست است که از واژه چرتو پرت استفاده میکنی؟ آدمو یاد کلمه خزو خاشاک میندازید!!! لطفا به نظارت هم احترام بگذاریم. (145288)