به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱
 
۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۶۴۷۲
چرا71 درصدایرانی‌ها ماهواره را ترجیح داده‌اند؟

نمره 20 رسانه ملي در كاشتن بذر «نفرت و كينه»

گروه سياسي: اگر به یک دهه قبل برگردیم، همگی اذعان خواهیم نمود که در عصر حاضر هم انگیزه استفاده از ماهواره بیشتر شده است و هم اینکه واقعا" درصد انبوهی از مردم ایران بجای دیدن برنامه‌هاي رسانه ملی، از برنامه‌هاي ماهواره ای استفاده مي‌نمایند.
نمره 20 رسانه ملي در كاشتن بذر «نفرت و كينه»
حسن فاتحی

عطف به اظهارات وزیر ارشاد دولت یازدهم، حدود 71 درصدایرانی‌ها از ماهواره استفاده مي‌نمایند و این در حالیست که یک دهه قبل نه انگیزه استفاده از ماهواره در مردم زیاد شده بود و نه اینکه ماهواره به عنوان نیازمطرح شده بود. هرچند روندگرایش به ماهواره از دو دهه قبل رو به تزاید گذاشته و امروز به مرحله انفجاری رسیده است، ولی این اتفاق را نمی توان نادیده گرفت که در زمان مدیریت آقای ضرغامی بر رسانه ملی، هم استفاده از ماهواره حالت جهشی به خود گرفته و هم اینکه انگیزه بکارگیری ماهواره بیشترشده است.

نمي‌دانيم آقای ضرغامی چه پاسخی برای این سوال دارند که چرا علیرغم توسعه روزافزون شبکه‌هاي رسانه ملی و هزینه هنگفت دراین مورد، اکثریت مردم به ماهواره روی آورده‌اند؟ و چه اتفاقی افتاده است که در عصر مدیریت برادر ضرغامی ما به سمت انحطاط اخلاقی شتاب گرفتیم و با فرهنگ خود بیگانه شدیم؟ ولی واقعیت بحرانی شرایط اخلاقی و فرهنگی حاکم برجامعه اقتضاء مي‌نماید که آنهاییکه دلشان به نظام اسلامی مي‌سوزد متوجه تاثر عوامل و شرایط زیر در بی اعتمادی مردم به رسانه ملی و روی آوردن به منابع خبری خارج از كشور شده باشند:

* مدیریت سیاسی معیوب بر ارگان‌های فرهنگی
مدیریت رسانه ملی نیازمند رویکرد فراجناحی و ملی-اسلامی کلان مي‌باشد، اینکه به هربهانه‌اي بیائیم با آوردن شخصیت‌ها و خطبا و سیاسیون غیرمردمی و مشکل مدار نظام را در برابر مردم قرار دهیم، این آفت بزرگی بوده است که بالاخص از سال 88 به این طرف، بسترهای نهادینه شدن نفرت در جامعه را بوجود آورده است، سازندگان و طراحان برنامه یکسویه تحلیل و گفتمان خودشان هم واقف مي‌باشند که به شعور مخاطبان ناخنک می‌زنند و چندش مردم را درمی آورند ولی متاسفانه عطف به رویکرد رسانه‌اي ماکیاولی، دوستانی با علم به نقص کارخود به تکرار دروغ مبادرت مي‌ورزند بلکه حق و باطل را برای مخاطب مشتبه نموده باشند و این درحالیست که گفتمان و رفتارهای فرصت طلبانه و غیراخلاقی همواره با اعتقادات مردمی و فرهنگ ایرانی در تضاد بوده است.

**تفکر تبلیغی و کسب درآمد بدون توجه به مصالح و منافع کلان جامعه،به روشی متداول درسانه ملی تبدیل شده است.
دانش آموختگان عرصه فن آوری و ارتباطات و رسانه هرکدام دنبال یک سوژه عوامفریبانه هستند تا بواسطه خوش خدمتی به صاحبان قدرت و سیاست، زندگی خودرا سر و سامان داده باشند، مجریان جوان و نپخته‌اي که باحرارت و البته جهت گیری ناشیانه،گفتمانی را به جامعه تحمیل مي‌نمایند، تحلیلگران رسمی و مواجب بگیری که چاره‌اي جز بیان دیدگاه مدنظر رسانه ملی ندارند و بالاخره خطبا و مدعوینی که نماینده قشرقابل توجهی از مردم نیستند و تنها به تملق و مدح دربارگونه شهره دارند، همه و همه آفتهای برای رسانه ملی ما شده اند که مردم را از این رسانه گریزان نموده‌اند.

*** فتیله فتنه و در عوض سکوت تعمدی دربرابر عوامل تفرقه در تریبونهای نمازجمعه،رسانه ملی و...

باعث شده است تا مردم به این نتیجه برسند که تئوری فتنه دراصل راهکار جناح مقدس ماب برای تصاحب قدرت و مدیریت درجامعه مي‌باشد و دراصل خود این تئوری سازان فتنه در مظان اتهام افکار عمومی قرار گرفته‌اند و متاسفانه هنوزهم که هنوزاست همچنان سناریو فراربه جلو و عدم قبول مسئولیت دررسانه ملی موج مي‌زند.

آقای حداد عادل بزرگواری که یک ملیون رای در کل ایران ندارد، می آید در برنامه رسانه ملی از بایدها و نبایدها سخن می‌راند و این درحالی است که ضرورت توجه به تدبیر و رویکردهای علمی برسخنرانی الگوهای جاذب و مردمی صحه مي‌گذارد تا مخاطبان رسانه ملی از این رسانه نا امید نشده باشند.
ازطرف دیگر فلان استاد دانشگاه بارویکرد متفاوتی که آنهم درچهارچوب نظام مي‌باشد درفلان شهر توسط عناصری سازمان دهی شده به نام مردم حزب اله..! بایکوت مي‌شود و رسانه ملی که متعلق به همه مردم است براحتی از کنار این قضیه مي‌گذرد و ربع برنامه‌اي نمي‌گذارد تا علل خودسریهای بی حد و حصر شکافته بشود و این یعنی تناقض در رویکرد و گفتمان دینی جامعه.
چطور آقایی که یک ملیون رای درکل مملکت ندارد به عنوان شاخص دعوت مي‌شود تا دولت مردمی را نصیحت کند ولی یک شخصیت حداقل دانشگاهی دعوت نمي‌شود تا از واقعیات هیاهو خودسرهای سازمان دهی شده به مردم گزارش دهد تا بساط قانونگریزی برچیده شده باشد.

آیت اله هاشمی رفسنجانی که برای اکثریت جامعه شاخص مي‌باشند، یکباربه رسانه ملی دعوت نشده‌اند یارسانه ملی به خدمت ایشان نرسیده است تا در مورد خطرات تهدید کننده نظام اسلامی به عنوان یک انقلابی اصیل و به تعبیررهبر فرزانه شهید زنده سخن گفته باشند ولی از طرف دیگر به بهانه رای نیاوردن کدخدایی در مجلس برای حضور در شورای نگهبان، رسانه ملی مصاحبه آیت اله جنتی را به نحوی پوشش مي‌دهد که انگار در حق افرادی ظلم شده است!

مخلص کلام اینکه: رویکرد مدیریت سیاسی دررسانه ملی یکی ازدلایل مهم قهرورویگردانی مردم از رسانه ملی است و اینکه آقای ضرغامی که در مواقعی از اجتهاد خود کارهای عجیبی مي‌نمایند، شایسته است جوابگوی تهاجم فرهنگی نشاءت گرفته از ماهواره شود که چرا شعور مردمی را ناخن زدند تا اکنون به مرز71 درصد ازماهواره برسیم.

۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۰:۴۳
سعید حجاریان:اصلاحطلبان فقط برای توبه به صداوسیما دعوت میشوند. (194065)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۵۲
2 نفر در این کشور شایستگی آن را دارند که در انظار عمومی توسط مردم هو شوند:1-معجزه ی هزاره 2-عامل اصلی روی آوردن بیشتر مردم به ماهواره...!؟ (194184)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۲۴
خوب اتفاقا این دلیل بر این است که اصلاح طلبا خیلی نشکل دارن که واسه توبه دعوت می شن ..مرحبا بناصرنا !!
در ضمن بهارنیوز ، شما انتظاری داری کسانی که آن اغتشاشات طراحی شده رو به اجرا گذاشتن رو بیارن صدا وسیما ازشون تمجید کنند ؟ خب فتنه نمی کردین کسی باهاتون کار داشت ؟ همین میرحسین مگه عضو تشخیص مصلحت نبود ؟
هر جای دیگه بود تا الان حکم اینها اعدام بود..شک نکنید... (194192)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۲۴
دکتر ولایتی:
دقیقا همین اتفاقی که تو انتخابات ما افتاد تو انتخابات سال 2000 واسه بوش شد // اونجا با اینکه رای مردم بیشتر به الگور بود ولی آرای الکترال بوش بیشتر شد و دموکراتها گفتند تقلب شده // جالبه همه چیز به سرنوشت آرا در کالیفرنیا بستگی داشت که فرماندارش برادر بوش بود // تو اونجا مرجع رسیدگی به تخلف دیوان عالی قضایی هستش که از قضا اکثریتش مثل مجلس خبرگان گرایش بیشتری به جمهوری خواه دارن و وقتی شورای عالی قضایی حکم به عدم تخلف داد همه حکم رو پذیرفتن و مثل یک سری جرزن بازی درنیاوردن
کاش اصلاحات کمی از کدخدای خودش یاد میگرفت
اینه فرق اونها با ما // واقعا فتنه گری اشتباه بود و اصلاحات ودش این رو فهمیده که واسه طلب کردن چیزی نباید مردم رو بیاره کف خیابون
اگر قرار بود به حرفهای اصلاحاتیها گوش کنیم سنگ روی سنگ بند نمیشد و الان مطمئنا به سرنوشت افغانستان و سوریه دچار شده بودیم (194210)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۲۹
آقای ولایتی چرا اقتصاد رو از آمریکا کپی نمیکنن اما سیاست رو کپی میکنن؟
جنبش 99% آمریکا اتفاق افتاد یادتونه؟الان حاکمیت آمریکا 99% مردمشو فتنه گر میدونه؟جرم 99% اینا پس نابخشودنیه نه؟ (194237)
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۵۴
البته همچین هم خوب با مردمش رفتار نکردند و حمله شبانه به محل تجمع و درگیری های زیادی بوجود اومد
بعدش جمعیت ای جنبش %99 رو راه انداختن واقعا خیلی کم بودن و از 1% هم کمتر بودن // هیچ وقت آشوبگری و تخریب اموال عمومی و نا امنی ایجاد نکردن
تو یه پارک کوچیک متحصن شدن نزدیک 1 هفته بعدشش رفتن سراغ کارشون با حمله پلیس
مردم آمریکا هم مث ما آرامش و امنیت رو برهمه چیز ترجیح میدهند
اتفاقا اونها رو یه مشت اراذل و اباش میخوندن تو تلویزیونشون و اگر شما طبق ادعاتون ماهواره دارید بعیده این چیزها رو ندونید البته پیشنهاد میکنم زبان اصلی اخبار رو نگاه کنی که شبکه های امریکایی جمعیت متحصن رو بی خانمان ها و اوباش خطاب میکرد که آرامش ساکنین رو گرفته (194305)
انسان
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۵۷
اگه حرف مردم باکسایی که شما میگی فتنه گران یکی نبود نمیومدن خیابون، به شعور مردم توهین نکنید، مردم بچه نیستن کسی دستشونو بگیره بیاره خیابون (194243)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۴۷
صدا و سیما همانا جعبه ی سانسور میباشد...
آقا من نمیدونم آخه چقدر برخی بینندگان متعصب صدا و سیما و البته برخی رسانه های غربی گنجایش بیخود دارن که این همه توهین رو به شخصیت و شعورشون تحمل میکنن. صدا و سیما که ینی انگار داره با دروغاش فحش میده به بینندش. (194257)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۳۷
از حرف شما میشه نتیجه گرفت که
1-مجلس خبرگان به جناح خاصی گرایش داره 2-حرف اصلاح طلبا بیشتر از بقیه بین مردم خریدار داره
ضمنا
شما مثل رییس جمهور محبوبتون عادت به تهمت زدن دارین چون حرف آقای روحانی این بود که آمریکا کدخدای اروپایی هاست چند بار هم در این مورد توضیح دادن اما شما برای رسیدن به اهدافتون مجازید که تهمت و افترا بزنید. برای شما هدف وسیله رو توجیه میکنه. (194273)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۳۰
اولیش رو میشه نتیجه گرفت ولی دومیش رو نمیدونم از کجات درآوردی
من گفتم شبیه این قضیه نگفتم عین این قضیه
مردم ایران مثل اونجا نیستن
10 درصد اصولگرا هستن 10 درصد اصلاح طلب بقیه هم معلوم نمیکنه این رو همه میدونن و مناظرات و تبلیغات تو ایران برگ برنده است

قسمت کدخدا هم حرف شما قبول ، کدخدای اروپا (194344)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۳۶
عزیز من کجا و طبق کدوم بررسی فهمیدی که اصلاح طلبان اغتشاشات رو طراحی کردن؟ آیا بشون اجازه داده شده در برابر این اتهام و سایر اتهامات (آخرینش برپایی ایستگاه مشروب خوری صلواتی! (نقل از طائب) و اجاره قایق برای "سران فتنه" برای مدیریت "فتنه" به گفته محصولی!!!!!!!!!!!!!!!!!) دفاع کنند. من در انصاف و ایمان شما شک دارم. چرا هنوز بعد از 4 سال درباره این موضوع فضای مونولوگ حاکمه و اجازه داده نمیشه که به صورت دوجانبه و در پیشگاه مردم یک تعریف از فتنه بشه و اینکه چه کسی فتنه کرده؟ هر کس خواهان سلامت انتخابات باشه و ابهام در مورد روند اعلام نتایج داشته باشه فتنه کرده؟ این چه جور منطقیه؟ (194214)
فروید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۲۷
چون تو بیانیه آخر موسوی و کروبی تو قضیه ظهر عاشورا جماعت سوت و کف زن مردان خدا لقب گرفتن .....
به همین راحتی....................! (194254)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۵۹
موسوی این حرفو زد؟
بهار تکه ای از بیانیه موسوی رو میذارم انتظار دارم منتشر بشه تا لا اقل کسانی که واقعاً نمیدونن بدونن :
مضحک است که به ما تهمت اهانت به قرآن، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود. مسلما حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست....
برو از خدا بترس با این همه تهمت و افترایی که میزنی (194311)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۲
به همین سادگی به همین خوشمزگی پودر کیک رشد!
خوشم میاد شماها آخر استدلال و منطق هستین!!! (194315)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۵
در تهمت, تحریف و. . . به سیمای ضرغامی می مانید, نه فروید...؟! کاش شمایان به خود زحمت خواندن بیانیه ها را می دادید...!؟ (194318)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۲
راستی یادم رفت اضافه کنم در کنار اتهامات محیر العقولی که ذکر کردم (برپایی ایستگاه صلواتی مشروب خوری به نقل از طائب و اجاره قایق برای موسوی و کروبی برای مدیریت فتنه به گفته محصولی) محصولی اخیرا گفته (دقیقا یادم نیست شایدم حسینیان افاضه فرمودن) که یک تیم و پایگاه برای فتنه در دبی ایجاد شده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (194216)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۲۶
پس موافقی که 71 درصد مردم معترض بودن! (194269)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۵۷
خبر رو نخونده میای نظرات رو میخونی یه حرفی میزنی
گفته 71 درصد ماهواره نگاه میکنن
یکی بحث رو برده سمت انتخابات
همه اظهار نظرهای شما اینطوریه به خدا (194309)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۲۹
منظور از هرجای دیگه جاهایی مثل کره شمالی و كوباست؟ (194270)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۲
منظورم اسنودن بود که از ترس جونش از کشور محبوب شما ( آمریکا )گریخت ... (194316)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۴۴
اعتراض وراهپیمایی مسالمت آمیز بدون حمل سلاح, از بدیهی ترین حقوق مردم هر کشوریست که در قانون اساسی ما هم به رسمیت شناخته شده است; تنها در کشورهای استبداد زده این ابتدایی ترین حقوق نادیده گرفته می شوند...!؟ در جهان امروز سخن گفتن از اعدام مخالفان سیاسی,به جوک گفتن می ماند...!؟ آیا امروزه بجز چند کشور عقب افتاده مانند کره شمالی, مخالفان سیاسی را اعدام می کنند؟! (194300)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۲۵
باید بدانی همین قانون اساسی حکم اعدام کسانی را که ضد امنیت کشور برخیزند را ثبت کرده است ...
شما اگر می خواهی از قانون اساسی حرف بزنی باید همه آن را لحاظ کنی نه اینکه نومن ببعض و نکفر ببعض باشید...
مسالمت آمیز !!!!؟؟؟ این دیگه از اون حرفهایی بود که مثلا ماست رو سیاه بدونی... (194339)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۱
بنده گفتم در صورت دادگاهی شدن ، و البته هیچ کس در جرم اینها شک ندارد ، چون از بدیهیات و اظهر من الشمسه... شهود عینی خود دلیل متقن است ..
آقای خلالی اصلاح طلب بودن همفکر شماست... (194313)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۱۳
شما با این قوه ی استدلالت باید سقراط میشدی !!! الان یعنی اینا دلیل بود که آوردی ؟؟؟ (194331)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۲۵
عوض کردن ضرغامی خیلی خوبه اما ضرغامی تنها نیست خیلی ها باید عوض بشن و از صحنه سیاست کنار برن..مثل جلیلی ...عضوهای جبهه پایداری..شریعتمداری...یه سری از این نمایندهای مجلس و ... (194340)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۵۴
مرده باد مخالف من !! این بَک گراند شعار دروغین زنده باد مخالف من می باشد... (194369)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۰۳
چرا بیشتر مدیران راس اول جامعه در خونه خودشان ماهواره دارند؟ بس چرا برای ما مردم شما تیزبین شدید؟ (194071)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۰۳
آخه عزیز اونا چشم بصیرت دارن.....!!!؟
اونا برای رتق و فتق امور ماهواره نگاه میکنن...!!!؟
اونا برنامه های اندک آموزنده ماهواره رو میگیرن میارن تو سیما...!!!؟
اونا تحلیل میکنن...!!!؟
اما ما مردم چی ؟! فقط بلدیم چیزای بد بد یاد بگیریم...!!!؟
در کل اونا از ما بهترترن...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ (194206)
امینی
Romania
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۱۰
دقیقا از سال 88 هیچ کانالی که مربوط به سیمای ضرغامی باشه تماشانکردم و رادیو سالهای ساله که تحریم شده ! (194072)
سقوط یک امپراتوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۱۹
الان صدا و سیما بیاد شروع کنه فضای سیاسیش رو بازتر کنه تو ماهواره رو جمع میکنی میای تلویزیون ببینی ؟؟؟؟ نه نمیای چون به خاطر چیز دیگه رفتی سراغ ماهواره که همه میدونیم چیه
برو همون تلویزیون 4 تا وطن فروش و خائن رو نگاه کن که از آشغالهای سر خیابون ایران سوژه درست میکنن ولی اگر تو افغانستان یه گل دربیاد میرن نشونش میدن!
اگر این صدا و سیما میلی هست بی بی سی و ووآ که خیلی میلی تر هستند
تا حالا شده تو بی بی سی از ملکه انگلیس و هزینه های سرسام آورش انتقاد کنن؟؟؟ تا حالا شده بیان مستقیم از جنگهایی که به زور کشورها رو چپاول میکردن انتقاد کنن؟؟؟ تا حالا شده بیان از معترضان سال 2011 تو انگلیس حمایت کنن ؟؟ از پشت پرده رسانه ها جهانی چیزی میدونی تو؟؟؟
مرداک رو میشناسی؟؟؟؟ تا حالا شده بیان از هولوکاست و شک و شبهات اون حرف بزنن ؟؟؟ تا حالا از داخل مراسم گروههای فراماسونری تو جزایر انگلیس که انسان قربانی میکنن حرفی زدن؟؟؟ تا حالا از جنبش 99% تو رسانه هاشون به خوبی حرف زدن؟؟؟
این رسانه ها فقط واسه بقیه کشورها آزاد هستند نه خودشون
مطمئن باشید سقوط غرب نزدیکه ، خیلی زوده که بلایی مثل جنگ جهانی دوم به دامان غرب بیفته (194188)
فرداد
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۳۰
دوستان من همون نظری که دادم همین "سقوط یک امپراطوری" میتواند مثال خوبی باشد برای نظر من! طبق نظر من گفتم که در طول زمان صدا و سیما تاثیرات منفی بر روی فرد از قبیل بدبینی کینه نفرت میگذارد که این فردی که الان نظر داده مصداق بارز این تاثیرات است! (194285)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۴۶
من بمیرم واسه این تناقضات شما... همین امثال که می گید صدا و سیما بی تاثیره و مردم بها نمی دن... آخر قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو ؟ (194360)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۲:۵۹
من با نظرت مخالفم ولی منم سقوط غرب و اختلافات بین اونها رو دور نمیدونم (194310)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۱۰
حرف بی اساس نزن
یک لحظه فکر کردم دارم صداوسیما نگاه میکنم
چرا حرف بی ربط میزنی؟ملکه انگلیس چه ربطی به بی بی سی داره؟
دهنتو که باز میکنی میگی جنبش 99% پس چرا به نتیجه نرسید این جنبش 99%؟
با کدوم منطق میگی این ها از جنگ دفاع میکنن؟خود آلمانی ها هولوکاست رو درست یا غلط قبول کردن و من میدونم که هرساله غرامت به اسرائیل میدن پس به توچه که دخالت میکنی؟سالگرد زلزله بم بود صداوسیمات جیک نزد،زلزله آذربایجان شد صداوسیمات خنده بازار پخش کرد،احمدی نژاد اون یکشنبه معروف مجلسو ساخت صداوسیما دم نزد،به من چه ملکه انگلیس چقد پول خرج میکنه؟
مگه ما میگیم بزرگان ما چقد پول خرج میکنن؟سقوط غرب بر چه اساسی نزدیکه؟
پایدارچی عزیر،با پول طلاهای زنان ایران نمیشه بانک های آمریکا رو خرید،همین عراقی که تو الان برنامه زنده از کربلا پخش میشه میبینی رو آمریکا آزاد کرد،وگرنه کیه که کارهای صدام یادش نیاد
بقیه حرفاتم ارزش جواب نداره (194326)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۵۲
تحریم هیچ رسانه ای منطقی نیست ,برای رسیدن به حقیقت باید از تحریم رسانه ها دست برداشت و از آنها بهره برد وتعصب کور نداشت...!نه سیمای ضرغامی همه ی حقایق را می گوید ,نه bbc فارسی و voa ;آنها بخشی از حقایق را می گویند, اما ما انتظار داریم که رسانه ی نظامی که پیام اصلی انقلابش حاکمیت اخلاق بر سیاست بود, مشی اخلاقی در پیش گیرد . . . با همه ی انتقاد هایی که به جهان غرب می توان داشت, اما آزادی بیان در آنجا تقریبا نهادینه شده است واین به آنها کمک می کند که به بازسازی فکری, فرهنگی,اجتماعی وسیاسی خود بپردازند...! (194366)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۲۰
این رسانه فقط به نفع یک گروه تندرو در جامعه حرکت می کند و به منافع ملی کاملا بی توجه است.
مهمترین عنصری که مردم از یک رسانه می خواهند صداقت و بی طرفی است که صدا و سیما فاقد آن است.
بنابراین طبیعی است که مردم به رسانه هایی رجوع کنند که سانسور کمتر و صداقت و بی طرفی بیشتری از خود نشان بدهند. (194074)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۲۳
ظاهرا آقای ضرغامی هم هوس کرده اند که که "رکورد بزنند" !!! آقا وقتی ملت ازت راضی نیستند برو کنار دیگه. (194075)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۲۶
رادیو و تلویزیون ما امروز جز پراکندن جو ناامیدی و سیاه نمایی زندگی و ترویج بداخلاقی هیچ کاری انجام نمی دهد.
چرا تلویزیون ما هیچ برنامه شادی ندارد؟!
چرا شادی و نشاط و جشن و خوشحالی ملل دیگر را نشان نمی دهد و فقط از بدبختیها و جنگ ها و تجاوزهای آنها برای مردم می گوید؟!
آیا فکر می کند مردم ما این قدر احمق هستند که نمی دانند مردم جاهای دیگر دنیا زندگی خیلی شادتر و بی دغدغه تری از ما دارند؟! (194076)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۲
. . ، من از ان 29 درصدی هستم که هنوز ماهواره ندارم ولی یک برنامه سیاسی را هم نگاه نمیکنم. فقط شبکه پویا را فرزندم می بیند. به جد تصمیم گرفته ام ماهواره بخرم تا از شر سانسور اقلیت افراطی محض و صداهای گوشخراش تفرقه انگیزشان در امان باشم (194079)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۵۴
من هم به شما توصیه میکنم بخر و از اخبار آزاد و رسانه هایی که به شعورت احترام میذارن لذت ببر
اگرم نگران فرزندتی قشنگ کل کانالاشو قفل کن همون شبکه پویا باز بمونه و شبکه های خبری (194260)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۳
چه خبر از رسانه میلی یا ضرغام تی وی؟ من که یکی دو ساله ندیدم... (194082)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۱:۴۹
اون 71% چی چی نیگاه میکنن؟ پارازیت ها رو؟ (194083)
محمد حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۰۳
متاسفانه اقليت افراطي سياسي رسانه ي ملي را به ميل خود مي چرخانند (194085)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۴۷
وقتی این بابا تا 10 سال خیالش راحته که هست این میشه (194200)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۰۵
نه خدا نه مردم از ضرغامی نمیگذرن (194086)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۰۸
فکر کنم ماموریت داره مردم را از فرهنگ ،دین و انقلاب خودشان استحاله کنه (194232)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۱۳
این که به تازگی مشایی و بقایی از صدا و سیما! بازنشسته شده اند بسیاری از ابهامات چند سال اخیر ما را روشن ساخت و از همه مهمتر اینکه چرا همیشه صدا و سیما نه تنها منتقد جریان انحرافی نبود بلکه همواره به عنوان حامی ایفای نقش داشت! (194087)
فدای ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۱۵
کاش مدیریت آقای ضرغامی بر صدا و سیمای میلی پنج سال دیگر ادامه یابد تا مخاطبان ماهواره به صد در صد برسد!!! (194088)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۱۷
اگر آمار ها نشان می دهد که 71 درصد ایرانی ها برنامه های ماهواره ای را تماشا می کنند، نشان نمی دهد که 29 درصد مابقی تلویزیون می بینند! چه بسا خانواده هایی هستند که به دلایلی از ماهواره استفاده نمی کنند اما صدا و سیمای ضرغامی را نیز تحریم نموده اند. در فامیل خود ما از این دست خانواده ها کم نیستند! حالا باید آماری گرفته شود از آن 29 درصد!!! (194089)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۴۳
حرفت تا حدودی درسته ولی این مردم که از رسانه ملی جز تهمت چیزی نمی بینند به نظرت درست یا غلط به کجا پناه می برند؟؟؟.... (194171)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۵۶
من و بعضی از خانواده های مثل ما بدلایل مسائل اخلاقی ماهواره نداریم . اما اگر دقت کنید بعد از انتخابات 88 ضرغامی هم منافقین را مطرح کرد وهم باسانسور خبری شدید ماهواره را به خانه ها دعوت کرد. بخواهید یا دلیل بعضی از انحرافات خانوادگی استفاده نادرست از ماهواره هست که عامل آن آقای ضرغامی می باشد خودتان را برای پاسخ در روز قیامت آماده کرده اید؟ (194229)
از فضل پدر تو را چه حاصل؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۱۹
اگر صدا و سیما بده و هیچ کس بهش اعتماد نداره چرا شما خودتون رو به آب و آتیش میزنید که بدست اش بیارید ؟؟؟؟
جالبه شما از این میسوزید که با اومدن شبکه های جدید که قراره تا 80 تا برسن صدا و سیما تونسته مخاطبان خودش رو پیدا کنه و از این میترسید که رسوا تر از این بشید
چهار تا لائیک و سکولار و اصلاح طلب میان تو این سایت + میگیرن فکر میکنن مردم کشته مرده اونها هستن
قابل توجه کسانی که میگن از بودجه دولت استفاده میکنه اینکه صدا و سیما پارسال 20% بودجه مصوب خودش رو گرفته و امسال هم مطمئنا از این بدتره (194090)
فرداد
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۱
حتما مردم کشته مرده شما هستن!!!!!!! اخه شما چه جذابیتی دارید که مردم کشته مرده شما باشن ؟؟ جالبه که خودتون هم میدونید هیچ جذابیتی ندارید و باز هم خودتون اصلاح نمیکنید!!!!!!!! (194164)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۵
برادر سایبری خدا نگه دار تو (194167)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۵
احسنت از پاسخ به جا و در خورت! (194220)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۷
شما همیشه انتهای نقد کردنتون به فحاشی میکشه؟
صداوسیما 5 تا شبکه داشت بینندش خیلی بیشتر از الانه که 20 و خورده ای تا شبکه داشته باشه
اصلا بشه 800 تا وقتی من ایرانی حق ندارم طرز فکرمو از تلویزیون بیان کنم به چه درد میخوره؟
شبکه ورزش بجای خرید تصاویر بازی ها از شبکه های عربی و اروپایی تصویر برمیداره پخش میکنه این تو اسلام حکمش چیه؟دزدی نیست؟
ما حرفمونو تو انتخابات 24 خرداد زدیم نیازی هم به لایک و دیسلایک نداریم . . . (194168)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۱۳
آره با 51 درصد حرف خودتون رو زدید
یعنی الان یادم میفته این روحانی چقدر تلاش میکرد واسه انتخابات و زمین و زمان رو بسیج کردن طرف رای بیاره فقط 51 درصد رای آورد (194330)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۳۵
5 تای شما که به 50 هم نرسید ساکت شو،غرضیم دادیم به شما
51% آرای روحانی بیش از 4 برابر آرای جلیلی بود
حدود 3 برابر آرای قالیباف بود
واز همه مهمتر عقل ما کاملتر بود که جناب عارف ایثار کرد تا در درجه اول افراد دارای مغر بدونن که دنبال مقام نیستیم (194350)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۴۰
دوست عزیز همون کسایی که روز 9 دی اومدن از امام حسین حمایت کردن الان شدن لاییک و اصلاح طلب و ... ؟؟ ما حرفمون اینه که اگر میگین رسانه ملی باید هم نظرای موافق پخش بشه آزادانه و هم نظرای مخالف آزادانه پخش بشه- در غیر اینصورت همون صدا و سیما بسته اینقدر نگن رسانه ملی رسانه ملی. (194170)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۱۶
حالت چه طوره بی خبر از ایران؟!!! (194178)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۵
؟؟؟؟؟
همین که شما با خبر از ایران هستی واسه هفت پشتمون بسه (194221)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۲۰
سكولار و لاييك كسيه كه هميشه اعتقاداتش رو راس هرم گفتگو ميبينه و چند لايك و پلاس به نظرات رو هم برنميتابه ؛ من خودم به علت فرزند شيش ساله ام از ماهواره استفاده نميكنم و اتفاقاً كانال شبكه پويا جمهورى اسلامى رو براى دخترم ميپسندم اما اين رو خوب ميدونم وقتى رسانه در جريان مسايل سياسى و اجتماعى فقط از مديريت يك جناح سود ببره مطمئناً اعتماد به نظرات منتشر شده از اون در اقشار جامعه كمرنگ خواهد شد ؛ اما اينجا يك مسئله فراموش نشه ؛ دامن زدن به آتش اتفاقات گذشته فقط يك دليل داره ؛ مستحكم شدن جايگاهى كه برخى خود را به آن جايگاه تحميل كرده اند و سود سودجويان دلال مآبى كه از آب گل آلود ماهى ميگيرند . من حدث ميزنم رهبر معظم هم متوجه شيطنت و كاسه داغ تر از آش شدن عده اى از دوستان تندرو ؛ شده اند و اتفاقاً ريشه مشكلات اخير را در فتنه گرانى ديده اند كه اصولاً از اركان فساد در سايه انتقادهاى مردمى هستند ؛ كسى چه ميداند شايد ستون هاى اصليه فتنه و تحريم و انزواى ما را خود همين مگسان دور شيرينى بر نام توده هاى مردم استوار كرده باشند كه اينچنين از القاب سكولار و لاييك براى مردم و اجتماع اكثريت استفاده مينمايند (194208)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۰۰
شما که حداقل 71% را چهار تا لاییک و سکو لار می دانید با این محاسبه خوبه بشید رییس بانک مرکزی!!!!! (194230)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۲۹
اتفاقا شما هم که خودتون رو 71 درصد می دونید باید بشید رئیس ثبت و احوال ......ما بیشماریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (194343)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۲۰
بها خواهش می کنم چاپ کن!
جناب حاج آقا تهرانی! احمدی نژاد روز اول هم خوب نبود شما شناختتان از او محدود بود! (194091)
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۲۴
من هم ماهواره دارم و خیلی برنامه های مستند و حتی اخبار رو میبینم ولی اون رو بر رسانه ملی ترجیح ندادم ، از جفتشون استفاده میکنم
البته محض اطلاع شما تو بحث اخبار و سیاست رسانه ملی رو بیشتر قبول دارم تا یه مشت وطن فروش خائن رو که خانواده هاشون یا یهایی و صهیونیست و وهابی یا همجنسبازان من و تو هستند ..............بیشتر از ماهواره برای سرگرمی و فیلم و سریال نگاه کردن استفاده میکنم
در ضمن ماهواره از زمان خاتمی خیلی راحت به خانه ها نفوذ کرد عزیز (194092)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۲۶
چه اتفاقی قراره بیفته بهار؟
مهران مدیری کنار گذاشته شد،بهترین مجری های تلویزیون ممنوع التصویر شده،از فرزاد حسنی بگیر تا رضا رشیدپور
فیلم های سخیف نشون دادن،به شعور مخاطب توهین کردن
مردم رو . . . فرض کردن که مبادا به گناه بیفتن
از همه مهمتر آزادی رو گرفتن
یاد سید عزیز خاتمی بزرگوار بخیر
ایشون جمله معروفی داره که میگه هرچیز در برابر آزادی قرار بگیره محکوم به شکسته،دقیقاً همینطورم شده
من حاضرم آهنگ های 100 سال پیش رو گوش بدم ولی تلویزیون نگاه نکنم
تنها وقتی که تلویزیون روشنه زمانیه که90 میده
وقتی کارشناس تلویزیونش میاد میگه این نتیجه 9 دی بود که ژنو به نتیجه رسید آدم دوس داره کلشو بکوبه به دیوار
. . .
خدا میگن جای حق نشسته واقعاً راس گفتن،فیلم خاتمی هست که روز عاشورا کجاست بیانیه موسوی هست که چی گفته
چرا به خودمون زحمت نمیدیم واقعیت رو بفهمیم
بالأخره روزی میرسه که 99% ماهواره دارن و اونوقت تماشاییه حال افراطی ها (194094)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۰۷
مهران مدیری خودش کنار رفت
سر قضایای مالی روی قهوه تلخ با تلویزیون کنار نیومد و تلویزیون قیمت پائینی گفت و خودش قهر کرد
الکی همه چیز رو سیاسی نکنید
البته من خوشحالم تلویزون رو قبضه کرده بود الان برنامه های طنزمون کم از اون موقع ندارن
پژمان ، ساختمان پزشکان ، پایتخت ،فضایی های رامبد جوان و.... خدایی خیلی باحال بودن و از برنامه های مدیری خیلی بهتر بودن (194320)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۲
الکی برای رفع حصر تلاش نکنید چون اگر آزاد بشن کار میکنیم که اون 3 نفر هر روز هزار بار آرزوی حصر کنن و در این راه نهایتا جانمون رو میدیم

لبیک یا حسین (194096)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۳
انقدر شعار ندید وجود این کارا رو ندارید (194166)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۲۰
شما آزاد کن ببین کی جرات داره
یه نگاه هم به تاریخ بنداز که بفهمی (194189)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۲۵
بله ترورهای وحشتناکی اتفاق افتاده توسط افراطیون از ترور حجاریان بگیر تا... (194211)
بهار چرا نظرات رو انتخابی منتشر میکنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۴
افراطیون فقط ترور حجاریان شاید کارشون بودده
اونهم گروههای خود سر افراطی
ترورهای قبل از اون رو به پای افراطیون ننویسید چون قبلش اصلاح طلب و اصولگرا وجود نداشت هنوز
زمان اوایل انقلاب که اصلاح طلبها تندرو تر بودن عزیزان و مطمئنا اگر تروری بوده کار افراطیون الان نبوده کار افراطیون اون موقع بوده که اسمشون الان شده اصلاح طلب (194218)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۸
ما هم جانمون رو میدیم برای آزادی بیان آزادی نقد حاکمیت
شما هم عددی نیستی در برابر آزادی (194169)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۰۲
شما . . . باید بدانید دوره ی خشونت و ارعاب شما رو به زوال نهاده است و طومار حیات سیاسی و منافع اقتصادی شما در حال پیچیده شدن است...!؟ آرزو می کنم و امیدوارم از صف طالبان خارج شوید و . . . به سوی خرد ,انصاف ,اخلاق وصلح گرایش پیدا کنید ...!؟ (194174)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۴۰
از عبد المالک طالبانی چه خبر ؟ (194355)
خل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۳
اموالتو چطور (194217)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۲۳
لطفا نظرخودرابدهيد وازامام حسين (ع)مايه نذاريد. ايشان امروزهم مظلوم هستند. (194235)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۴۸
چقدر دوست دارید خودتون رو طالبان معرفی کنید!ما طالبان را از شما با ارزش تر ! میبینیم. (194240)
ممدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۳
باید از همین حالا رسانه ها فعال باشند ای تا یه آدم معتدل بیاد سر کار (194097)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۳
اگر دردم یکی بودی چه بودی... (194098)
فرداد
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۴
توصیه من به کسانی که بچه دارن اینست که اصلا اجازه ندهند فرزندانشان صدا و سیما تماشا کنند زیرا برنامه های ان مخصوصا اخبار و تحلیل های سیاسی ان همه الوده به نفرت کینه بدبینی و مسخره کردن مخالفان و یا کشورهای غربی است و ان عوامل در اینده فرزندان شما تاثیرات ویرانگری میگذارد چه در زندگی شخصیشان و چه اجتماعیشان باشد کسانی که در این محیط رشدمیکنند بدبینی زندگیشان را نابود خواهد کرد و اگر در اینده هم مسئولیت هایی داشته باشند مثلا اگر یک دیپلمات باشند مطمئنا با این بدبینی ها و نفرت و کینه نمیتوانند در جهت منافع ملی مذاکره کنند باور کنید صدا و سیما از شبکه های نا هنجار هم برای مردم خطرناکتر شده است و تخم کینه و نفرت را در جامعه میکارد خدا اخر و عاقبت این کشور را بخیر کند! (194100)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۰۳
فیلم هاش هم طوریند که من پیش زن و بچه ام خجالتی می کشم فقط منتظر قیامتیم (194231)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۳۰
توصیه ات رو خودت بهش عمل کن...
پس برن ماهواره و شبکه های ... رو نگاه کنن!؟

نکنه منظورت از مسخره کردن مخالفان ، موسوی و کروبیه!!! (194271)
سينانسي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۳۹
وااااي حرف دل مردم رو زديد، الهي خدا توفيقتون بده. (194103)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۴۵
چرا تلوزیون تبدیل به یه حزب سیاسی شده وفقط از یه گروه خاص حمایت میکنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (194105)
فاطما
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۴۸
رسانه ملی ابزار و آلت دست یک مشت افراط گراست و چون مردم از افراط گرا متنفرند.به این رسانه بی توجهند بهتر است وزیر ارشاد آماری هم از کسانی که به رسانه نگاه میکنند بگیرند . (194107)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۴۸
فکر نمی کنم افتضاحات رسانه « میلی» ضرغامی را بتوان در یک کتاب جا داد. (194109)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۲۰
در 9 جلد (194163)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۷
درود بر تو به خاطر این پاسخ دادنت! (194224)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۵۱
امثال . . . در گروه حجتیه قرار دارن و مثلا فکرشان ظهور امام زمان است و تنها راهی که میدانند این است که مردم را به فقر فکری و اقتصادی بکشانند و ایجاد فساد در جامعه بکنند که کاملا قابل مشاهده است (194110)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۵۵
آقا نیازی نیست شما زیاد حرص بخوری. بزار دور خودشون شاد باشن و گل بگن و گل بشنفن. ما راه دسترسی به اخبار و اطلاعات و ابراز دیدگاه ها و داشتن ارتباطات نوین اجتماعی رو خودمون بلدیم. مگه زمان قاجاره که نتونیم از واقعیات خبردار بشیم این همه تکنولوژی ارتباطی اومده که راه مقابله با این تکنولوژی ها هم وجود نداره و تنها کاری که می تونن بکنن اینه که دسترسی به این تکنولوژی های نوین رو کمی سخت کنن. بزار تلوزیون از صبح تا شب انقدر فتنه فتنه بکنه که فتنه دانش .... بشه! (194113)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۰۳
امیدوارم شخص معتدلی جایگزین بشه یه چهره بی طزف و موجه نه امثال حداد عادل ...یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ (194115)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۱۴
جناب فاتحی!
مرود میخ آهنینی بر سنگ دوست عزیز (194122)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۱۶
71 درصد نیست بالای 90 درصد (194123)
فیض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۲
ممنون (194129)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۳
تیتر خبر به طور کامل گویای محتوای مطلب هست. واقعا رادیو تلویزیون بلدن بذر نفرت و کینه در دل مردم بکارن (194130)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۷
. . . این تچمل گرایی . این لحن صحبت کردن جوانان . اینقدر عصبی بودن و از هم دیگر متنفر بودن مردم از همدیگر همگی از سیاستهای این رسانه است . (194132)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۸
ضرغامی به عنوان یکی از ریشه های حوادث پس از انتخابات 88 که هنوز به همان شکل در حال ایجاد تفرقه در جامعه است ، باید به همراه احمدی نژاد و بسیاری از مسئولان حال حاضر محاکمه و مجازات شوند (194134)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۴۵
قای حداد عادل بزرگواری که یک ملیون رای در کل ایران ندارد. ایشان صد هزار رای داشت خودش را کنار نمی کشید. همه میدونند ایشان به کجاها مرتبط است! (194137)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۳
ما مردم صداوسیما را بعنوان رسانه ملی برسمیت نمی شناسیم اگر ازافرادی که بعنوان کارشناس دعوت میکنند و موضوعاتی که مورد تجزیه و تحلیل قرارمیدهد دقت کنیم درمی یابیم که این رسانه از نظر حضور اشخاص تنهابه کمتراز ۵۰نفروازنظرموضوعات بررسی شده به کمتراز ۲۰موضوع برایشان اهمیت دارد این کشور با این همه نخبه با نظرات گوناگون و با وجود این همه مشکلات عدیده در حوزه های اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی آیا با تحلیل۵۰نفرکه آنها هم همگی دارای یک نظرودیدگاه هستند قابل حل بوده ؟ آیا چنین رسانه ای ملی است یا نوعی شرکت سهامی با مسئولیت محدود!؟ (194138)
مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۷
خوش به حاله خودمون که کاری با سدا و صیمای عزت زرقامی نداررررریم....... (194139)
رسانه آقایون....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۰۴
جای رسانه ملی بگین رسانه آقایون سینه چاک فتنه - آقایون سینه چاک حماس - آقایون سینه چاک کشورای دوست و برادر کومونیست!!!!!!!! (194140)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۱۴
از دست این صدا و سیما ادم ناراحتی قلبی میگیره افسردگی میگیره حرص میخوره پس مجبوریم ماهواره نگاه کنیم ما تحمل دروغ نداریم (194142)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۲۸
خدابه دادمون برسه بعداز ضرغام جون، کی میخواد بیاد؟ (194144)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۴۹
دراخبار30/20روزیکشنبه بامردم مصاحبه جهت داری را صورت داده بودند.مصاحبه کننده از مردم می پرسید .ضرب المثل گویندپدرتوبودفاضل -ازفضل پدرتوراچه حاصل؟وگمان نمی کنندمردم میفهمند هدفشان تضعیف فلان نماینده منتقدوشجاعی است که دو تا کلمه حرف حساب زده یعنی حرف دل مردم رازده بازهم توقع دارند مردم به ماهواره گرایش پیدانکنند؟؟؟ (194149)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۵۰
من مطمئنم از بين ٢٩ درصدى كه ماهواره نمى بينند ، بخش عمده شان صدا و سيما را هم نمي بينند و بخش خبر و تحليل صدا و سيما فكر كنم زير ده درصد مخاطب دارد و اگر بعضيها فوتبال و سريال را ميبينند نبايد آنرا به حساب صدا و سيما گذاشت زيرا معيار تعداد مخاطب رسانه تعداد بينندگان خبر و تحليل و تاثيرات سياسى اجتماعى وسانه مهم است و نه تعداد بيننده مسابقات ورزشى !!! مثلا خود من كه به اخبار رسانه هاى خارجى اصلا اطمينان ندارم ولى صدا و سيماى خودمان را هم كامل قبول ندارم و بيشتر به سايتها و روزنامه هاى داخلى به جز كيهان اعتماد بيشترى دارم. (194150)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۵۶
مطمئن باشیم 70درصد؟توروستامون که صد خانواره همه ماهواره استفاده میکنند یعنی میشه صددرصد-حالا شهرارو نمیدونم-از سانسور قرعه کشی جام جهانی تا دعوت از افرادی که مورد تنفر مردمن در سیما انتظار غیر از استفاده از ماهواره بنظرم بیجاست-دیگرانو نمیدونم ولی نظرمن اینه که رسانه صداوسیما مانند روزنامه کیهان به درد بسته بندی سبزی میخوره- به کسی برنخوره نظرمن اینه فقط-لطفا بهر جان شما سانسور نکن تا ببینم دیگران چه نظری دارن (194152)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۴:۵۸
درود .آفرین بر آقای فاتحی (194156)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۹
به نظر میرسد که این تحلیل کمی نادرست باشد.
با این تحلیل، افزایش 70 درصدی استفاده از کامپیوتر و اینترنت نسبت به ده سال قبل هم به خاطر ""عملکرد نادرست وزارت ارتباطات"" بوده است!!! !!! !!!!
علت چیز دیگری است. (194162)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۱۶
نه علت دقیقاً ضعف صداوسیماست
قیاس مع الفارقه مقایسه با اینترنت
فک کردی بی بی سی فارسی موفقه؟چون جوون های خوشفکر و با استعداد دور هم جمع شدن و آزادی بیان رو محدود نکردن،منوتو چرا انقد محبوبه؟اینا ریشه اساسی داره
ما اومدیم برای مقابله با این شبکه ها به این متوسل شدیم که شایعه کنیم بی بی سی بهاییه،مجریهاش همجنس بازن،قاچاقچی مواد مخدرن و خلاصه یه عده مجهول الحال دارن میگردوننش که هرروز به همدیگه تجاوز میکنن
آخه بچه هم خندش میگیره،شما اگه مردی بیا یه برنامه بساز که با این شبکه ها رقابت کنه،با حرف و همایش و کانال سازی نمیشه اینکاره کرد (194179)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۲۱
ارتباطی از نوع بی ارتباطی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (194181)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۰۴
برای ایجاد تفرقه در جامعه صداوسیمای جناب ضرغامی کافیست.. (194176)
نبی ابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۶:۵۹
من ده سال است که تلویزیون نگاه نمیکنم فقط بخاطر تفرقه افکنی وحمایت از یک جناح خاص که پایگاه مردمی نداردوخود صذدا وسیما هم که بدترین وضع را در میان مردم دارد اخیرا بخاطر شنیدن اخبار اقای روحانی ودولت ایشان چند دقیقه ای به اخبار سیمای ضرغام نیوز نگاه میکنم ومیدانم که نود درصد روستای ما هم ماهواره دارند ونسبت به جناب ضرغامی هم همین عقیده را دارند (194185)
باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۵۳
من در یکی از جنوبی ترین روستاهای ایران هستم و بیشتر مردم اینجا ماهواره دارن
با این وضع ضرغامی باید هم داشته باشیم (194241)
از کرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۱۳
به روستا خودمون که رفتمه بودم همه ماهواره داشتن و به من پیشنهاد استفاده از ماهواره میدادن (194187)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۲۶
جنتی گفت 71درصد تهرانی ها (194193)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۵۳
رسانه ملی شده رسانه افراطی ها مردم توش سهمی ندارن-
ماهواره نبود این رسانه ملی بیشتر می تازوند
............... (194202)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۷:۵۶
رسانه ملی صبح تا شب داره اخبار فقر بیکاری گرانی و قتل تو اروپا و امریکا رو نشون میده
این رسانه شده برای افرادی مثل حسن نصرالله و بشار اسد
مردم هم که ..... (194204)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۸
خیلی ها هم که مثل من ماهواره ندارن از اینترنت اخبار رو دنبال میکنن آمار بیشتر از 70 درصده مطمئن باشید (194225)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۱۷
معذرت اصلا مردم ما دچارسردرگمی شده اند همین برنامه بی هویت و وقت تلف کن نود میلونها پیامک دریافت میکنه وفردوسی پور هم آتیش را داغ می کنه.
همین تبلیغات کرم حلزون و ... از تلویزیون مگه پخش نمیشه که کیلیاردها پول به جیب زدند.. اصلا مردم سردرگم هستند حسابی (194233)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۲۲
علت گرایش مردم بنظرمن ممنوعیت آن هست. تا وقتی ممنوع باشد . میل و رغبت مردم به ماهواره دوچندان میشود. (194234)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۱۹:۳۶
خدا كنه جاي تنگ نظرها رار افراد با سعه صدر در كرسي هاي قدرت بگيرن (194238)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۰۴
اگر اصلاح طلب بودن خواری است بر چشم حکومت با افتخار یک اصلاح طلب خواهم بود ،درود خداوند بر دو سید فاطمی موسوی و خاتمی (194246)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۰
این رسانه میلی است نه میلی- ملک شخصی عده ای است و هرجور میلشون بکشه به شعور مردم توهین میکنند (194247)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۳
ما به روحانی رای ندادیم که همچنان احمدی نژاذ اخبار بگه!!!! والا (194252)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۵
شاید همه حرکت های صدا و سیما قابل تحمل باشه ولی واکنش صداوسیما در قبال خبرهای مثبت هم حکایت بی سابقه تاریخ انقلاب اسلامی است. اخباری در رسانه ها مبنی بر شهر بی طلاق منتشر شد. سیمای جمهوری اسلامی به عنوان یک رسانه ملی به جای ترویج این حرکت تاب و تحمل نیاورد و همان شب گزارشی از آن شهر پخش کرد که طلاق های این شهرستان در شهرهای اطراف ثبت می شود. به نظر می رسد اخبار منفی از کشور در دستور کار مدیران این رسانه قرار گرفته است و باید فکری به حال این فاجعه کرد. حالا این وضعیت را مقایسه کنید با تعریف و تمجیدهایی که از کارهای هشت سال گذشته صورت می گرفت . کارهایی که همه می دانستند دروغ است و اصالت ندارد. (194253)
روستایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۵۱
مردم برای استفاده از ماهواره دنبال حقیقتند چون تحلیلها و عملکرد متنوع هست اونجا ولی اینجا چی تحلیلهای حداد و شریعتمداری و چند نفر دیگه ..... چیز دیگه نمیشه دید- یکاری کردند مسجد های زیادی که الان وجود داره در سرایر شهرهای ایران خالی شده ولی قدیما هر شهر یه مسجد داشت پر بود از نماز گزار-اقایون دین زدایی ارمغان شما بود غیر از اینه؟ ............ (194258)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۰:۵۸
مرد م سالاری یعنی همین میخای بخای نمیخای برو ا وین (194261)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۰۴
ماهواره چیه هنر نزد ایرانیان است دنیا مورد تهاجم فرهنگی ماست خیلی ها باید پیش ما لنگ بندازند صدا و سیما ی ضرغامی برای ایران که پخش نمیشه مثل در امد نفت که برای یک عده خاص.... است (194262)
ممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۱:۳۳
یاامام زمان منتظریم (194272)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۵۸
منتظر باش ولی با چشم باز....با عقل خودت... (194372)
۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ۲۳:۵۴
آیت الله هاشمی:بااین صداوسیما به جایی نمیرسیم (194368)