به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۱۲۲۶۶۴

خوشرو: زرگر، داور همیشگی نبود

گروه ورزشي: کارشناس داوری گفت: زرگر آن زرگر همیشگی نبود و کرار زودتر باید اخطار می‌گرفت.
خوشرو: زرگر، داور همیشگی نبود
جعفر خوشرو درباره داوری بازی ذوب آهن و تراکتورسازی گفت: تا دقیقه ۷۰ بازی، جریانی عادی و معمولی طی می‌شد و قضاوت داور هم بسیار خوب بود. فقط در دقیقه ۱۹ کمک داور دوم در تشخیص آفساید اشتباه کرد و تبریزی را به اشتباه در آفساید دید. خطاها به درستی اعلام شد و تمرکز و خونسردی خوبی در بازی داشت و توانست بازی را مدیریت کند. همکاری زرگر با کمک‌هایش بسیار خوب بود و در تشخیص‌ها به خوبی عمل کرد.

او گفت: در دقیقه ۳۷ بازی خالد شفیعی بی‌جهت در محوطه جریمه ذوب آهن به تصمیم داور اعتراض کرد در حالی که خطایی روی او صورت نگرفته بود. اعتراض‌های کرار در دقایق ۳۳ و ۵۳ باید بیشتر مدیریت می‌شد در حالی که گل اول ذوب آهن درست بود. اما از دقیقه ۷۰ ورق برگشت. هنگامی که بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه به زمین افتاد داور باید خطا می‌گرفت ولی گویا تمرکز همه داوران به هم ریخته بود و در جایی که تبریزی اخراج شد، داور چهارم باید او را به رختکن هدایت می‌کرد در حالی که این موضوع را فراموش کرده بود. زرگر هم آن زرگر همیشگی نبود.

خوشرو ادامه داد: در دقیقه ۷۹ اعتراض کرار شنیده نشد و در دقیقه ۸۱ خطای این بازیکن تراکتورسازی باز هم دیده نشد. خشونت بازی افزایش یافت و دقت در تشخیص خطا کمتر شد و بازی رنگ و بوی خشونت گرفت. به همین دلیل رنگ کارت‌ها تغییر کرد. کرار نیز بالاخره جریمه شد. به دلیل نداشتن تصاویر کامل تلویزیونی نمی‌توانم درباره پنالتی که در دقیقه ۱۱۹ گرفته شد نظری دهم. همچنین وجود نیمکت‌های فلزی در نزدیکی نقطه کرنر برای بازیکنان خطرناک بود که امیدوارم به این مورد توجه شود. همچنین یک آرم با نشان خلیج فارس باید بر روی بازوی لباس داوران نصب شود.

مرجع : ايسنا