به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۲۷۳۸۶
ترزا می:

هرگز در مقابل تروریسم تسلیم نمی‌شویم

گروه بین الملل: نخست وزیر انگلیس پس از حمله تروریستی به پارلمان این کشور که چهار کشته و 40 زخمی برجای گذاشت، این حمله را تلاش برای تجاوز به اولویت های اصلی پارلمان دانست و تاکید کرد که شهر و دولت از تروریست‌ها هراسی ندارند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این حمله روز چهارشنبه در مقابل پارلمان انگلیس رخ داد و فرد مهاجم با خودرویش به سمت عابران پیاده حمله کرد و آنها را زیر گرفت و سپس فرد مهاجم به دست ماموران امنیتی و به ضرب گلوله کشته شد.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس در این سخنرانی گفت، این حمله در مقابله با درخواست‌ها و تلاش‌های پارلمان برای دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و اجرای قوانین صورت گرفت. اینها دقیقا همان چیزهایی هستند که آن افرادی که آنها را رد می‌کنند، به آنها حمله می کنند.

وی همچنین گفت: مردم لندن که همواره در کنار هم هستند، هرگز در مقابل تروریسم تسلیم نمی‌شوند و هرگز اجازه نمی‌دهند که صدای انزجار ما را از هم جدا کند و بین ما تفرقه بیندازد.

ترزا می در ادامه صحبت هایش اعلام کرد که پارلمان انگلیس امروز (پنجشنبه) و با وجود این حمله تشکیل جلسه می‌دهد. وی ادامه داد: پارلمان همانند مردم در لندن در مقابل تروریسم تسلیم نمی‌شود و به کار خود ادامه می‌دهد.
مرجع : ایسنا