{LINKS_AD_DOC_BOX}']['prms'] = 'doc'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['cache_html'] = '0'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['func'] = 'Get_Links_Content_Box'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['prms'] = 'general'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_expired'] = 1; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_modified'] = '1403-02-07 13:15:52'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_html'] = '1'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['func'] = 'Get_Main_Block_Child9'; ?>{LINKS_AD_DOC_BOX}']['prms'] = 'doc'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['cache_html'] = '0'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['func'] = 'Get_Links_Content_Box'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['prms'] = 'general'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_expired'] = 1; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_modified'] = '1403-02-07 13:15:52'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_html'] = '1'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['func'] = 'Get_Main_Block_Child9'; ?> فصل تازه تاج‌و‌تخت با اپیزودهای بلندمدت - بهار نیوز
 
به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۳۱۵۷۳

فصل تازه تاج‌و‌تخت با اپیزودهای بلندمدت

گروه فرهنگی: سریال «بازی تخت و تخت» (game of thrones) حدود یک ماه دیگر اکران می‌شود و خبرهای جدید حکایت از بدقولی بیشتر تهیه‌کنندگان سریال دارد.
فصل تازه تاج‌و‌تخت با اپیزودهای بلندمدت
فصل هفتم سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت (game of thrones) حدود یک ماه دیگر اکران می‌شود. در این فصل شاهد نبرد سه مدعی تخت آهنین و فراز و نشیب مسیر آنها در راه رسیدن به هدفشان هستیم. فصل هفت و هشت برخلاف سنت فصل‌های گذشته، کوتاه‌تر خواهند بود و به ترتیب هفت و شش قسمت خواهند داشت. فصل هفتم سریال دیرتر از موعد همیشگی، همچنین فصل بهار، پخش می‌شود. سازندگان سریال تاریخ اکران این فصل هفت قسمتی را ۱۶ جولای (۲۵ تیر) اعلام کردند و به طرفدارانشان اطلاع دادند که طول مدت هر قسمت متفاوت است. آخرین قسمت فصل هفتم، ۸۱ دقیقه و طولانی‌تری قسمت در کل سریال است.

تهیه‌کننده‌های این سریال ضمن اعلام این خبر به مخاطبان قول دادند که در این فصل بازی تاج و تخت را سینمایی‌تر خواهند دید، به گفته‌ی آنها در واقع هر قسمت آن شبیه یک فیلم است.به‌گفته‌ی مدیران اچ‌بی‌او فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت احتمالا سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. تیم نویسندگان فیلم‌نامه، دیوید بنیوف و دی‌بی ویس در حال حاضر پنج قسمت از این فصل را نوشته‌اند.پخش سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت از سال ۲۰۱۱ در شبکه‌ی اچ‌بی‌او آغاز شد و در ماه اپریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) هر سال تا سال گذشته‌ی میلادی همه‌ی فصل‌های آن در این شبکه در اختیار مخاطبان قرار گرفت.