به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۳۵۲۵۰

راز «سرهای بریده» خیابان شیخ بهایی

گروه حوادث: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با تعامل و همکاری پلیس آگاهی و دادسرای جنایی هویت دو سر کشف شده در خیابان شیخ بهایی کشف و قاتل دستگیر شد.
محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هویت دو سر بریده شده در تهران کشف شد و قاتل دستگیر شده و به قتل اعتراف کرده است.وی از همکاری پلیس آگاهی در این پرونده تشکر کرد.شهریاری در تشریح کشف دیگر قطعات جسد گفت: همزمان با کشف این ۲ سر بریده بقایایی از اجساد در سطل‌های زباله در جاهای مختلفی از شهر تهران کشف شد و  با همکاری خوب سازمان پزشکی قانونی و پلیس آگاهی تهران مشخص شد براساس آزمایش‌های صورت گرفته همه این تکه‌های کشف شده متعلق به همان ۲ سر بریده است.وی افزود: با تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته مشخص شد یک خودروی شاسی‌بلند لندرور در زمان رهاسازی سرها در منطقه‌ شیخ بهایی تردد داشته است، سرانجام مشخص شد یک خودرو لندرور در همان منطقه ثبت شده است.

شهریاری ادامه داد: مأموران پلیس به محل سکونت صاحب خودرو مراجعه کردند که مشخص شد صاحب آن یک پیرمرد است. بررسی از همسایه‌های پیرمرد حکایت از آن داشت دختری و پسری در منزل وی سکونت داشتند که مدتی است از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.شهریاری تصریح کرد: پس از بازجویی متعدد از این پیرمرد، وی گفت پسرخوانده‌ای به نام احمد داشته که همه اموالش را به نام او کرده بود اما اخیراً با دختری آشنا شده‌ بود که فراری بود و در منزلش سکونت داشتند و هر دو به او فحاشی می‌کردند. چندین بار با احمد و این دختر جوان درگیر شده تا اینکه یک روز قبل از حادثه همسر پیرش را به شهرستان برده و پس از بازگشت به تهران و درگیری مجدد با این دو نفر آنها را با اسلحه شکاری به قتل می‌رساند و با یک اره برقی بدنه این دو نفر را تکه‌تکه می‌کند و هر تکه را در جایی می‌اندازد.وی با بیان اینکه در منزل این پیرمرد سه اسلحه کشف شد، گفت: به این ترتیب راز این جنایت هولناک برملا شد و اکنون متهم در اختیار دادسراست. محمد شهریاری در ۱۱ مرداد به ایسنا گفته بود: صبح امروز (۱۱ مرداد) دو سر بریده شده که دچار سوختگی هم شده بودند، در خیابان شیخ بهایی تهران کشف شد و ما به محض اطلاع از موضوع، تحقیقات خود را پیرامون این حادثه شروع کردیم.