به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۳۷۰۸۸

دانلود iOS 11 در ایران امکان پذیر شد

گروه اقتصادی: همانطور که اپل قول داده بود، از دقایقی پیش رسما امکان دانلود آی او اس 11 (iOS 11) را برای کاربران دیوایس‌های آی او اسی سراسر جهان فراهم کرده است.
 دانلود آی او اس 11 (iOS 11) در ایران امکان پذیر شد؛ به نسخه جدید iOS سلام کنید!

مدت‌هاست که کاربران گوشی‌های آیفون شرکت اپل منتظرند تا امکان دانلود آی او اس 11 برای‌شان فراهم شود؛ کوپرتینویی‌ها طبق وعده‌ای که داده بودند، از ساعات اولیه بامداد امروز به وقت تهران امکان دانلود آی او اس 11 را برای کاربران اروپایی و آمریکایی فراهم کردند تا این‌که سرانجام نوبت به آسیا و ایران رسید.نسخه 11 سیستم‌عامل محبوب آی او اس (iOS) ضمن ایجاد تغییراتی محسوس در کنترل سنتر، به هرچه روان‌تر شدن دستگاه‌های اپل کمک کرده و با دارا بودن قابلیت‌هایی جدید و جذاب نظیر انیموجی، تجربه لذت‌بخشی را برای‌تان فراهم می‌کند.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که اپل پیش‌تر در بیانیه‌ای گفته است که سیستم عامل آی او اس 11 قرار است برای آیپد ایر، ایر 2، آیپد پرو، آیپد مینی 2 / 3 / 4 و همچنین صاحبان آیپاد تاچ نسل ششم عرضه شود. به علاوه گفته شده که تمامی آیفون‌های اپل از مدل 5 اس به بعد، این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.تنها چند ساعت است که امکان دانلود آی او اس 11 برای ایرانی‌ها فراهم شده است و شلوغ بودن بیش از حد سرورهای اپل، استقبال بالای ایرانی‌ها از این پلتفرم را نشان می‌دهد؛ پس اگر می‌بینید که سرعت دانلود آی او اس 11 از سرور اپل برای شما پایین است، بدانید که در این ساعات این امر چیزی عادی است.
 
 دانلود آی او اس 11 (iOS 11) در ایران امکان پذیر شد؛ به نسخه جدید iOS سلام کنید!

آی و اس 11 جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل است که با خود ویژگی‌های بسیاری را به دیوایس‌های این کمپانی اضافه می‌کند. گجت نیوز طی روزهای آتی بررسی جامع و کاملی را از این سیستم عامل ارائه خواهد داد.