به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۱۳۷۱۱۴

تاج‌زاده: اعضای شورا خودروها را پس بدهند

گروه سیاسی: یک فعال اصلاح‌طلب گفت: اگرچه خرید خودروی پژو پرشیا را برای اعضای شورای شهر در شرایط عادی طبیعی می‌دانم، اما در این شرایط بی‌توجهی به اولویت‌ها و در نتیجه اقدامی نادرست ارزیابی می‌کنم.
سید مصطفی تاج‌زاده در رابطه با اخبار مربوط به خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورای شهر تهران بیان داشت: در اوضاع و احوال عادی خرید خودرو به‌خصوص از کارخانجات تولیدکننده داخلی در آغاز هر دوره شورای شهر امری قانونی و طبیعی است، اما در شرایطی که دولت، مجلس، شهرداری و شورای شهر از کمبود منابع گله می‌کنند و حتی نگران پرداخت حقوق پرسنل و یارانه‌ها هستند، هر نوع اقدام غیرضرور فاقد توجیه است؛ چه به لحاظ کمبود منابع و چه از نظر افکار عمومی.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین اگرچه خرید خودروی پژو پرشیا را برای اعضای شورای شهر در شرایط عادی طبیعی می‌دانم، اما در این شرایط بی‌توجهی به اولویت‌ها و در نتیجه اقدامی نادرست ارزیابی می‌کنم. وی افزود: من همچنین شهامتی بالاتر از  پذیرش اشتباه و تلاش برای جبران آن نمی‌شناسم. به همین دلیل پیشنهاد کردم که قرارداد را فسخ کنند و اتومبیل‌ها را تحویل دهند. همچنان که تصور می‌کنم نیازی به تهیه تبلت‌های جدید برای اعضای شورای شهر نیست.

تاج‌زاده گفت: من از دو تن از اعضای شورای شهر بدلیل اقدام‌‌های  مناسبشان در این جهت تشکر می‌کنم. آقای مجید فراهانی اعلام کرد که از خودروی قدیمی برای رفت و آمد استفاده خواهد کرد و نیاز به خودروی جدید ندارد. خانم زهرا صدراعظم نوری نیز اعلام نمود ۱۰ میلیون تومان بن که برای کمک به هیات‌های مذهبی در اختیار وی قرار گرفته است را به معاونت مربوطه در شهرداری بازگردانده است، انشاله که بقیه اعضا نیز اعلام کنند که نیاز به ماشین نو و تبلت جدید ندارند و این بن‌ها را به شهرداری باز پس فرستند.

وی افزود: ضمنا بسیار خشنودم که فضای ناشی از حضور اصلاح‌طلبان در شورای شهر کوچکترین گام‌ها و اقدام‌ها را شفاف کرده و در منظر داوری عمومی قرار داده است. نباید نگران جوسازی دلواپسان بود. مهمتر آنکه نباید اشتباه آنان را تکرار کرد، آنها می‌فهمند که ارتکاب خطا هزینه‌هایی به همراه دارد، اما تاکنون متوجه نشده‌اند که هزینه بیشتر تداوم خطا و پافشاری بر اشتباه، زیان‌های به مراتب بیشتر و گاه جبران‌ناپذیری برای فرد، جناح و کشور دارد.

این فعال اصلاح‌طلب بیان داشت: به هر رو ما شهامت را نه در تداوم خطا بلکه در پذیرش اشتباه و تلاش برای جبران کردن آن می‌دانیم و بر این باوریم که همین روش اعتماد عمومی را بیش از گذشته جلب خواهد کرد. وی تاکید کرد: در حقیقت زمانی که مردم کارآمدی، پاکدستی و فسادستیزی ما و نیز تلاشمان برای اصلاح رفتار خطایمان را مشاهده کنند و ببینند که اصلاح‌طلبان بدون ترس از سرزنش رقیب، اشتباهات خود را می‌پذیرند و آنها را جبران می‌کنند، بزرگترین حامی آنان برای پیشرفت ایران و رفاه ایرانیان خواهند بود.

محمدرضا-اسفراين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ۱۸:۱۱
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج (355572)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ۲۱:۰۸
با دکتر اصلاح طلب موافقم بهانه به تندروهای اصولگرا برا تخریب اصلاحات ندهید 98 و 1400 در راه است (355574)
رییس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ۲۲:۰۹
درود بر تو مرد بزرگ درود بی پایان (355577)