به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۱۴۶۱۶
نماينده نهاوند در مجلس:

احتمال راي‌آوري 18 وزير پيشنهادي وجود دارد

گروه سياسي: نماينده نهاوند در مجلس با بيان اينکه احتمال راي‌آوري کل کابينه روحاني وجود دارد، در عين حال آن را موکول به دفاعيات رئيس‌جمهور از وزراي خود دانست.
احتمال راي‌آوري 18 وزير پيشنهادي وجود دارد
مهدي سنايي، اظهار کرد: فضاي کلي مجلس در مجموع همراهي با دولت است، اگرچه شايد مخالفت‌ها قدري بزرگ‌تر به ذهن بينندگان و شنوندگان صداوسيما بيايد، در حالي که اين نقد و نظرهاي جدي و شفاف جز در مواردي که از قاعده خارج شده و اصول اخلاقي را نقد مي‌کند، طبيعي است. وي در ادامه يادآور شد: واقعيت اين است که مثلا براي يک وزيري 150 نفر به عنوان موافق و 20 نفر به عنوان مخالف ثبت‌نام مي‌کنند اما در طبق آيين‌نامه در صحن علني مجلس دو نفر به عنوان موافق و دو نفر به عنوان مخالف به صورت يکسان صحبت مي‌کنند اما معنايش اين نيست که مخالفين و موافقين با يکديگر برابرند.

نماينده نهاوند در مجلس با بيان اينکه قاطبه مجلس همراه با برنامه‌هاي رئيس‌جمهور است، اظهار کرد: انتظار جامعه اين است که مخالفين ضمن حفظ مخالفت، در چارچوب برنامه‌ها و خط مشي دولت صحبت کنند اما متاسفانه اين رعايت نمي‌شود و اين اشکال وارد است، همانطور که در مخالفت با کليات برنامه دولت به ندرت چيزي در مورد برنامه و خط مشي گفته شد که مسائل حاشيه‌اي گفته شد که بازتاب خوبي در جامعه نداشت.

سنايي موافقت‌ها و مخالفت‌ها را از مزاياي مجلس عنوان و خاطرنشان کرد: من مجموع فضاي مجلس را همراه با کابينه مي‌بينم و معتقدم کابينه راي اعتماد خوبي مي‌آورد، در عين حال سخنان آقاي روحاني هم در پايان و در دفاع از وزرايش بسيار تعيين‌کننده است.وي با بيان اينکه راي‌آوري 18 وزير حسن روحاني وجود دارد، گفت: با توجه به سخنراني آقاي روحاني اين احتمال وجود دارد که کل کابينه از مجلس راي اعتماد بگيرد، البته قضاوت دشوار است زيرا هنوز صلاحيت برخي از وزرا انجام نشده ولي فضا در مجموع مثبت است.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۱۲
امیدوارم همه وزرا رای اعتماد بگیرند
در صورتی که همه وزرای پیشنهادی آقای روحانی رای اعتماد بگیرند،این موضوع می تواند پیروزی بزرگی برای آقای روحانی و دولت تدبیروامید باشد

با امید به پیروزی دولت تدبیروامید (109772)
یا هووو
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۲۷
کمتر نماینده مخالفی آمد پشت تریبون مجلس و با صدایی شمرده و مستدل، و بیانی محترمانه اما در عین حال روشن و منطقی دلایل مخالفتش را با کابینه پیشنهادی بیان کرد. (109913)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۹:۳۷
مردم هم امیدوارند که کل وزرای پیشنهادی رییس جمهورشان با رای بالا وارد وارد کابینه شوند. (109793)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۱۸
ان شاا... دولت اقای روحانی تمام و کمال رای بیاره و هرچه سریعتر شروع بکار کنه.واقعا وضعیت کشور مخصوصا اوضاع اقتصاد و تولید بهم ریخته است.میدونم روحانی هم قرار نیست معجزه کنه ولی امیوارم بتونه تا حدی این اوضاع رو بهبود ببخشه. (109941)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۳:۴۱
احتمال داره ؟؟؟؟؟؟ بگو 100% اصلا بگو خب (109958)