به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۱۴۷۰۹

آیا آقای «ک»، همان «کوچک‌زاده» است؟

گروه سياسي: روز شنبه کمال الدین پیرموذن به روزنامه ی آرمان گفته که «آقای «ک» مسئول پخش نامه‌های تخریبی بود»؛ با توجه به گراهای این نماینده، به نظر می رسد که منظور وی، مهدی کوچک زاده باشد.
آیا آقای «ک»، همان «کوچک‌زاده» است؟
به گزارش انصاف نیوز، پورموذن توضیح نداده که آیا در این باره شکایتی به کمیسیون اصل 90 مجلس شده است یا خیر؛ اما طبیعی است که در صورتی که ثابت شود این نامه های تخریبی توسط کوچک زاده منتشر شده، وی باید به عنوان متهم به دستگاه قضایی معرفی شود؛ همچنین صلاحیت ادامه ی نمایندگی او در مجلس در آن صورت می تواند توسط نمایندگان مورد بررسی قرار بگیرد.

پیرموذن در پاسخ به این پرسش که «در آخرین ساعت‌های بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اتفاق خاصی در بهارستان افتاد؟»، می گوید: در ابتدا عرض کنم که قاطبه نمایندگان اهتمام مجدانه‌ای به عمل آورده بودند که تمامی وزرای پیشنهادی راهی پاستور شوند تا امیدواری مردم بیشتر و نهایتا نماینده‌ها همراه روحانی شوند؛ به نوعی قرار اصلی بر این بود که همگی یار شاطر باشند نا بار خاطر. اما به هر حال در دقایق آخر اتفاقاتی افتاد که در مورد یکی از وزرا مشکل ایجاد کرد.

وي افزود: درخصوص دکتر نجفی که محبوب قلوب فرهنگیان است نامه‌هایی از سوی آقای «ک» نماینده یکی از شهرهای بزرگ پخش شد. البته درست است که آقای دکتر لاریجانی تذکر دادند اما این تذکر رفع ابهام نکرد. نامه‌های دیگری هم البته بود، مثلا در یک شبنامه هم دکتر روحانی و چندین وزیر دیگر نام برده شدند. متاسفانه در آخرین دقایق اتفاقاتی افتاد که سه بزرگوار نتوانستد راهی پاستور شوند. این حرکت‌ها اصلا اخلاقی نیست چون به حد کافی این وزرا رفع ابهام کردند، اینقدر رفع ابهام کرده بودند که من در یکی از جلسات فراکسیون فریاد کشیدم که ما دنبال وزیر ذلیل نیستیم.

وی با بیان اینکه «اولویت نمایندگان به نظر می‌رسید ظاهرا توسعه اقتصادی و ارتباط با دنیا بود چرا که کمیت آرا می‌گوید به تحقق حماسه اقتصادی بها دادند و به تعامل به دنیا رای دادند اما این تلاش‌ها چندان در خصوص فرهنگ و علم کشور نبود»، در باره ی آن نامه گفت: نامه در خصوص نامگذاری یکی از خیابان‌ها بود که آقای نجفی مخالف تغییر نام میدان حق‌شناس بود، یکی هم درباره بحث دیدار با آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم بود.

۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۵۰
اگر نمایندگان به اندازه کافی رفع ابهام کرده اند پس چجور تحت تاثیر یک نفر قرار گرفته اند ؟ دین ندارید آزادمرد باشید. (112689)
آرش
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۵۱
واقعا هم که کوچک...........زاده است (112694)
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۵۲
این سایت جزء کوبیدن کسانی که از اختیارات قاونی خود در مجلس استفاده کرده اند کار دیگری هم دارد ؟ (112695)
ابوالفضل
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۳:۵۷
واقعا کوچک بودن خوذت را بااین کار نشان دادی واقعا که شایسته این مسمی هستی (112699)
زهرا
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۰۱
آقای کوچک زاده، زاکانی و.... این آخرین دوره است که در مجلس هستید.شما نماینده ما نیستید. نماینده منافع شخصیتون هستید. (112703)
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۰۶
کوچک زاده قراره مجلس بعدی کاندیدا شه راسته؟؟؟؟ (112709)
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۰۸
مجلس با بيرون كردن كوچك اف حداقل يه كم از خرابكاري پنج شنبش كم كنه. (112713)
یا هووو 20
Finland
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۱۴
مجلس ، ملت را به توپ بست (112717)
سهراب
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۳۳
کوچیکف!!!!!!!!!!!!!! (112726)
اسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۴۰
ای افتاب حقیقت و عقلانیت این ابرهای تحجر وظلمت راکنار بزن و نور امید بر پهنه گستره ایران بزرگ بتاب. (112731)
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۴۸
خداوند در قرآن فرموده است: لعنت الله علی القوم الظالمین. (112739)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۰:۵۶
نیاز به رمزگشایی نیست. همه دیدند که کوچک زاده بین سخنرانی پایانی دکتر روحانی، آن برگه های تخریبگرانه و ناجوان مردانه را توزیع می کرد. (112748)
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۱:۰۵
شایدم کریمی قدوسی بوده !! (112759)
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۰۷:۲۱
ایکاش همه منطقی عمل مینمودند و مردم اولویت اول همگان بود
جناحی دیدن مسایل زمانی که ان مسایل باید کارشناسی دیده شوند نتیجه ای بهتر از این نخواهند داد
به امید روزی که هر یک از جناح ها اولویت شان اول مردم باشد (112817)