به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۱۵۲۳۴
جريان احمدي‌نژاد براي انتخابات آتي برنامه دارد

داماد احمدي‌نژاد از دانشگاه او مي‌گويد

گروه سیاسی: داماد محمود احمدي‌نژاد حضور خود در دبيرخانه شوراي مشاوران را قابل پيش‌بيني عنوان کرد و گفت: رفتن بنده به مجمع و کار با آقاي روحاني که يکي از ستون‌هاي مجمع محسوب مي‌شد در اين قضيه مؤثر است و من معتقدم محبت بايد دوطرفه باشد.
داماد احمدي‌نژاد از دانشگاه او مي‌گويد
مهدي خورشيدي در گفت‌وگو با فارس،‌ با بيان اينکه ‌دبيرخانه‌ شوراي مشاوران رئيس‌جمهور در دولت دهم شکل گرفت، اظهار داشت: خلأ همه دولت‌ها عدم وجود کار کارشناسي در مجموعه مشاوران رئيس‌جمهور بود که به آنها نگاه تشريفاتي مي‌شد،‌ بنابراين دبيرخانه‌اي براي پشتوانه فکري و کارشناسي مشاورين شکل گرفت. داماد احمدي‌نژاد با اشاره به ديدارش با روحاني در خصوص حضور در سمت دبيري گروه مشاوران رئيس‌جمهور يازدهم گفت: انشاءالله هرطور که خود آقاي روحاني تصميم بگيرد،‌ کار پيش مي‌رود.خورشيدي از پيشنهاداتي براي حضور در صندوق مهر امام رضا(ع) خبر داد و گفت: البته بايد صبر کنيم که دولت جلو رفته و جا بيافتد اما به هر حال قبول اين دو مسووليت به طور همزمان به نظر آقاي روحاني بستگي دارد.

دبير شوراي مشاوران رئيس‌جمهور سابق درباره اينکه گفته مي‌شود که جريان احمدي‌نژاد و برخي اعضاي دولت دهم قصد دارند که براي 4 سال آينده و انتخابات دولت و مجلس کادرسازي کنند، تصريح کرد: با توجه به اينکه آنها به عنوان يک جريان سياسي در يک دوره در راس قدرت اجرايي کشور بودند، براي انتخابات مجلس و رياست‌جمهوري برنامه خواهند داشت و اين حق آنهاست که در انتخابات شرکت کنند.

وي در ادامه با اشاره به دلايل عدم حضور احمدي‌نژاد در اولين جلسه‌اي که بايد در مجمع شرکت مي‌کرد، تصريح کرد: آقاي احمدي‌نژاد در زمان آن جلسه، براي استراحت به يکي از شهرها سفر کرده بود و اين اتفاق بعد از مدت‌ها انجام مي‌شد.
خورشيدي در ادامه اين گفت‌و‌گو با اشاره به فعاليت جريان‌ انحرافي و زاويه خود با اين جريان گفت: اگر روزي بحث جريان انحرافي را مطرح کردم فقط براي اين بود که دولت از حواشي به دور بماند. آن حواشي که ايجاد شد واقعا به کار لطمه زد. در حالي که مي‌دانم روحيه آقاي روحاني مشورت‌پذير، آرام و با طمأنينه است که خيلي هم عجول نيست لذا فکر مي‌کنم با متانت و صبر و طمأنينه آقاي روحاني خيلي از ايده‌ها را بتوان اجرا کرد.

دبير شوراي مشاوران رئيس‌جمهور سابق با تاکيد بر اينکه اين جريان دوست داشت نظراتي که غير از خودشان مطرح بود را حذف کند يادآور شد: بنده هيچ اصراري به ماندن در دولت نداشتم اما ما براي شوراي مشاوران زحمت کشيده بوديم و دوست نداشتم که اينها به خاطر شخص بنده لطمه ببيند. لذا ترجيح دادم از مجموعه خارج شوم. وي درباره مصاحبه‌ خود با رسانه‌هاي اصلاح‌طلب ‌با بيان اين مطلب که احمدي‌نژاد خودش هم مصاحبه‌هايم را دنبال مي‌کرد، تصريح کرد: ما توافق کرده بوديم که در محل زندگي اين بحث‌ها را مطرح نکنيم.

خورشيدي با اشاره به مصونيت آهنين خود در برابر احمدي‌نژاد در عين حال يادآور شد: طبيعي است که اين حرف‌ها به محيط خانواده کشيده شود اما نيت ما اين نبود. من گاهي اوقات به صراحت به آقاي احمدي‌نژاد مي‌گفتم که فلان موضع شما را اصلاً قبول ندارم. دبير شوراي مشاوران رئيس‌جمهور سابق در ادامه و با اشاره به فعاليت‌هاي علمي احمدي‌نژاد،‌ دانشگاه ايرانيان را پاتوق دولتي‌هاي سابق برشمرد و گفت که از بنده براي حضور در اين دانشگاه دعوت نشده است. وي با اشاره به برخي دعواهاي سياسي دولت دهم و مجلس با تاکيد بر اينکه من نمي‌گويم که همه تقصيرها گردن احمدي‌نژاد بود و برخي نيز به ناحق حرفهايي را مي‌زدند، ‌افزود: رئيس قوه مجريه بار نظام را به دوش مي‌کشد و وقتي او وارد اين بحث‌ها مي‌شد، اين موضوع بيشتر به چشم مي‌خورد اما بايد قبول کنيم که به آقاي احمدي‌نژاد ظلم هم شده است.

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۹:۲۳
خدايا اين كابوس تموم نميشه !

من يكي از 4 سال آينده واقعا ميترسم!!! (119551)
عادل ابراهیم پورآذر
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۱۹:۳۷
کاش هر کس حضور مدیریتی خود را به نسبت لیاقتش قبول می کرد.روزی مسیول استاندارد و روزی مشاور ریس جمهور و ........... خودش هم پزشک عمومی//// به نظر من ایشان باید در روستای ما در نقده معاون خانه بهداشت میشدند آنوقت ما هم میشدیم مالزی و ترکیه و ..... (119554)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۲۹
کسی که به ما ..... بود، کلاغ ..... ...... بود!!! (119573)
شهروند
۱۳۹۲/۰۶/۰۹ ۲۰:۳۳
دبیری گروه مشاوران رییس جمهور یازدهم!!!عجیبه!جناب دکتر!24خرداد یعنی اینکه بعضیها دیگه نباشن. (119575)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۰۱:۱۴
ظلم اون هم به محمود!!!! محاله اون گلیم خودش رو با بگم بگم ها به راحتی میکشه بیرون . خدایا کی از دست این محمود و اطرافیانش راحت میشیم؟؟؟ (119700)