به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۵۰۸۸
دانشگاهي «مردمي»كه اينگونه استارت خورد!

قول‌ معاون‌احمدي‌نژاد برای‌ بازگرداندن‌16میلیارد

گروه سياسي: چند روز پیش به دستور سرپرست دیوان محاسبات، دیوان مکلف به پیگیری ماجرای 160 میلیارد ریال مي‌شود. به همین دلیل سه نفر از کارشناسان مالی نهاد ریاست جمهوری که از این ماجرا اطلاع داشتند احضار مي‌شوند و با همکاری آنها، مشخص مي‌شود که این مبلغ با دستور احمدی نژاد و بقایی روز 12 مرداد از حساب ریاست جمهوری خارج شده است.

به گزارش الف (سايت احمد توكلي)، حمیدرضا بقایی زمانی که از پیگیری های دیوان مطلع مي‌شود با این کارشناسان تماس مي‌گیرد و اعلام مي‌کند که ما 16 میلیارد تومان را به حساب دولت بر مي‌گردانیم ولی تا این لحظه هنوز مبلغی برگردانده نشده است.

رسانه ها در چند روز گذشته خبر از برداشت مبلغ يكصد و شصت ميليارد ريال در آخرين روز دولت گذشته از حساب نهاد رياست جمهوري داده اند. از قرار معلوم این مبلغ به حسابی به نام دانشگاه غیرانتفاعی جامع بین‌المللی ایرانیان (يعني همان حسابي كه شماره آن براي اطلاع عمومي منتشر شد) واریز شده است!! این اقدام در روز 13 مرداد جاری، یعنی روز تحلیف حجت الاسلام حسن روحانی انجام شده و موجودی حساب دانشگاه آقای احمدی نژاد را از 12 میلیون تومان، به 16 میلیارد و 12 میلیون تومان رسانده است. چرا که یک فقره چک به مبلغ 160 میلیارد ریال از ذی حسابی نهاد ریاست جمهوری به حساب کوتاه مدت بانک ملت به شماره 4701686495 به نام دانشگاه غیردولتی، غیرانتفاعی جامع بین المللی ایرانیان(یعنی همان حسابی که شماره آن برای اطلاع عمومی منتشر شد) واریز شده است. البته وقتی احمدی نژاد در آخرین گفتگوی خود با تلویزیون خودش اذعان کرد فعلا از یک مکان دولتی برای دانشگاه ایرانیان استفاده مي‌شود، احتمالا وقتی درباره این 16 میلیارد سوال شود، یکی از آن خنده هایش را مي‌کند و پاسخ مي‌دهد که این دانشگاه، «مال مردم» است!
حال بايد ديد سرنوشت دانشگاهي كه با اين وضع صاحب سرمايه ميلياردي شده! به كجا خواهد انجاميد. آيا به قول علي مطهري سرنوشتي مشابه مسجد ضرار پيدا خواهد كرد يا ...!؟

یه بدبخت بیکار
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۲۳
اقایان خیلی دیر به فکرتان رسید +اون ممه رو لو لو برد (117905)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۲۳
از قدیم گفته اند:چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا.دزدان با چراغ دریده تر و پرروتر از دزدان در خفاجه اند. (117906)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۱
وای خاک بر سرم این چه اوضایی است (117912)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۱
احمدی نژاد این 8سال..... هر بلایی و سر مردم دراورد بعد پشت سر همین مردم وملت قاییم شد تا هر وقت ازش پاسخ خواستن مردم وملت و سپر بلای خود قرار داد (117913)
شیخ مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۴۱
از این جماعت که این کارها بعید نیست. نکته مهم این است که آقایانی که برای ایشان سینه چاک میکردند اکنون نه تنها از مردم عذرخواهی نمیکنند بلکه در تلاشند تا کارهای دولت اعتدال را نیز زیر سوال ببرند. (117921)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۴۱
باعث تعجب وغیرقابل باور است که به این سادگی از نهاد ریاست جمهوری پول برداشت شده وهنوز به صورت شفاف دراین باره توضیحی به مردم داده نشده است نهادهای نظارتی کجا رفته اندکشوری که تحریم است ودر وضعیت بد اقتصادی ودارویی قرار داردوباید از ریخت و پاشها جلوگیری کندوکسری بودجه دارد واین همه دولت بدهی داردومردم درشرایط سخت قرار دارنداینگونه از بیت المال حفاظت می شود. (117922)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۴۷
معنی عدالت راهم فهمیدیم. (117928)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۱:۵۳
حتي اگر برگردانند كه بعيد مي دانم، با چه قانوني ١ ماه مبلغ ١٦ ميليارد را از حساب رياست جمهوري در اختيار داشتند؟!!! (117933)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۲۵
بنگاهیشوم حساب کنی باید صدی سه ازششون بگیرن که به قلارتی می شه 480 میلون تومن سود این پول توی یه ماه! (118087)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۰۹
شما حساب کنید وقتی روز آخری که احتمال لو رفتن موضوع اینقدر بالاست، 16 میلیارد تومان از حساب دولت دزدی کردند، در این کل 8 سال چقدر دزدی شده!! (117952)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۴
احمدی نژاد باید برود در محل کارش دانشگاه علم وصنعت (اگرچه همانجا هم البته بدون !!!! رانت به عضویت هیات علمی درمانده است) درس بدهد تا دانشجویان از سوادش!!!! بهره مند شوند اگر سواد دارد و مدرک الکی نیست. این فرافکنی ها را باید کنار بگذارد. (117959)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۲۰
جند مدت پيش پيام كوتاهي به گوشي هاي موبايل ارسال شد در بحث رشته هاي اين دانشگاه (فكاهي)
حال كه جنين است ظاهرا فكاهي نبوده است! (117969)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۲۲
ایشان علاوه بر برگرداندن پول میبایست به دلیل سو استفاده از قدرت مقابل قاضی بایستد (117972)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۵۸
جانا سخن از زبان ما می گویی ... (118356)
دزد گردنه
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۲۸
عجب دولتمردان پاکدستی داشتیم و قدرشون را ندونستیم!!!!!!!!!!!!! (117978)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۵۹
آره والا!!! (118114)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۲:۵۳
در تیتر یکی از روزنامه های امروز نوشته شده که قرار است برای 800 یورو رییس جمهور سابق المان محاکمه شود . توجه کنید فقط برای 800 یورو ........ ایا نباید برای 160 میلیارد رییس جمهور سابق ایران محاکمه شود .......... (118000)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۰۰
عجب دانشگاه مردمیه ! خدا بداد انهائی برسه که از این به بعد با اینجور ادمهای پاکدست و متدین قصد ارتقائ دانش و معنویت و معرفت خود دارند. (118004)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۲۲
واینجاست پاک ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی اینجاست زنده بادصداقت زنده بادصداقت (118014)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۵۹
البته که باید تعطیل بشه البته اگر آقایان از محمود خان نترسند وجرات مقابله با این پدیده قرن 21 داشته باشن (118252)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۰:۰۱
میگن این همیه جور کلاه سر مردم گذاشتنه عدالت عدالت عدالت (118254)
ویانا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۲:۱۲
ایشان باید جوابگو باشند ... من نمیدونم مسئولین چرا سکوت کرده اند !!! چرا دولت دهم باید حمایت شود ؟؟؟؟ آخه این سوال داره داغونم میکنه ............. (118312)
ویانا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۲:۱۶
دولت من پاکترین دولتها بوده است ...
حیدری: آقای رئیس جمهور شما عدالت را برقرار کردید ؟
احمدی نژاد با نیشخند: ما تنها دولتی بودیم که عدالت را بوجود آوردیم !!!!
فقط سفید نمایی ... آمار غلط ... ساده فرض کردن مردم ... دروغ .... تهمت ... (118313)
Farhad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۲۶
اين دانشگاه بايد تعطيل شود
نظر بدهيد (118017)
reza
Serbia
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۷:۴۴
باید مجوزش لغو بشه, باید تعطیل بشه (118180)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۴۴
وای گفتیم با رفتنت همه چی آروم میشه ولی. . . . چندسال طول میکشه!!!! (118025)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۴۸
کی میشه دیگه اسمی و آثاری از این بشر نباشه احمدی نژاد از 7 زمین لرزه 7 خشک سالی و از 7 بلای طبیعی برای این مملکت و مردم بدتر بود خواهشا اگه مطلبی هم ازش مگذارید بدون چهره و حاله نور ایشون باشه ممنون (118029)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۳:۵۶
بي قانوني كارها را به كجا ميكشاند . واقعا ابروي محمود رفت. اميدوارم خدا ببخشدش كه اينهمه دردسر داخلي و ملي براي مردم ايران ايجاد كرد. (118034)
عباس
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۷:۵۵
انشالله خدا نبخشتش! (118393)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۴:۰۲
این حرف چرت محضه ، اگر احمدی نژاد تصمیم چنین برداشتی رو داشت میتونست به جای برداشتن مستقیم از حساب نهاد ریاست جمهوری از هزار و یک جا برداره که اصلا معلوم نباشه ، یا تو این 8 سال طوری برداشت میکرد که ...در ضمن شما میتونین لیستی از برداشت های آقایان خاتمی و مخصوصا آقای هاشمی و خانوداش رو هم بذارین؟!؟!چون اون وقت مجبور میشین صد صفحه از سایتتون رو به این کار اختصاص بدین.میدونم تائید نمیکن اما خواستم بدونین که... (118038)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۴:۰۴
وای خدا یعنی کارای این احمدی نزاد تمومی نداره فکرنمیکنم حالاحالا ها مردم از دستش راحت بشن (118039)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۴:۲۰
همانطور که مرتضوی قول داده بود ! (118049)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۷:۲۲
واقعا خجالت اور نيست؟؟؟؟اردوي تيم ملي فوتبال بخاطر1ميليارد تا بحال دوبار عقب افتاده اونموقع كسي جلوي اين پولهاي بي حساب و كتاب كه از بيت المال مثل قلك شخصيشون ميبرن نميگيره (118164)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۷:۴۶
احتمال زیاد قوه قضاییه160 هزار تومان جریمش میکنه که به خاک سیاه بشینه.... (118183)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۸:۰۲
دولت پاک مال کیه به کجا چرا دروغ دزری کناه در جامعه روا ومباح شده همین عملکرد زشت شما است حق ناس این همه بیکار تورم واقعا خجالتی دارد چه پاسخی برای مردم داری بدهی (118194)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۵۷
تو این کشور فقط باید بلد باشی چطور بدزدی . اون از سه هزار میلیارد تومان واین از 16 میلیارد تومتن تزه این فقط دو نمونه است خدا به داد ملت بیچاره برسه که بعضی نمی تونن شکم زن وبچه شونو سیر کنن بعضی هم به اسم عدالت هر چی خواستن دزدیدن (118250)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۰۴
برکات حکومت. . . اصولگرایان پر ادعا بر کشور (118324)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۲۳
یعنی این مملکت این قدر بی صاحبه که هیچ کی جرات بازخواست از این آقایون رو نداره؟
یا همگی دستشون توی یه کاسست و دور هم دارن استفاده میکنن؟ (118335)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۲۶
وای خدا ، خودشو هشت سال تحمل کردیم تبعاتشو تا چند سال ؟ (118338)
کریم
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۲:۱۲
بیچاره اینقدر به اقتصاد مملکت ضربه زده که 16 میلیارد به چشم نمیاد.احتمالا بخاطر زحمات چندین ساله اش این پول رابرداشته یا شاید اضافه کار 8 ساله اش بوده یکجا برداشته.16 میلیارد ارزش اینکارها رانداره!!! (118383)
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۲:۲۸
مملکت شیر تو شیر یعنی این؛ (118386)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۷ ۰۷:۴۹
تو این کشور آدمایی هستن که با ماهی 100 هزارتومان امورات زندگیشونو میگذرونن همونایی که رنگ مرغ و گوشتو تو سفره هاشون نمیبینن حالا ما به چی باور داشته باشیم بهشت یا جهنم؟ (118391)