به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۵۲۵۰۱

پیامک‌به‌نمایندگان: زودتر از تلگرام خارج شوید

گروه سیاسی: ماجرای خروج از تلگرام علاوه بر دستگاه دولتی و نهادهای حاکمیتی به نمایندگان ادوار مجلس رسید و حراست قوه مقننه به تعدادی از نمایندگان سابق پیام فرستاده و اعلام کرده هر چه زودتر از تلگرام خارج شوند.
تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس ضمن تایید این خبر، به خبرنگار سایت رویداد۲۴ گفتند: پیامکی به این متن آنها ارسال شده است: «نماينده محترم ادوار باسلام با توجه به دستور قضايي و تدابير اتخاذ شده در شوراي عالي فضاي مجازي خواهشمند است از بروزرساني و هرگونه فعاليت در قالب گروه، كانال، ربات و يا موارد مشابه در پيام رسان هاي خارجي از جمله تلگرام اجتناب و در صورت نياز به فعاليت در فضاي مجازي از پيام رسان‌هاي داخلي كه از سوي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به صورت رسمي اعلام گرديده است استفاده فرماييد. مركز حراست قوه مقننه»

علی‌محمد نمازی نماینده لنجان در مجلس ششم در گفت‌وگوی کوتاه خود با رویداد۲۴ این پیامک را بدعت خواند و گفت: مشخص نیست بر اساس چه حقی این پیامک ارسال شده است. قاسم میرزایی نکو نماینده دوماند نیز ضمن تایید این خبر می‌گوید: این پیام به عنوان تهدید نمایندگان نبوده، بلکه از آنها درخواست شده از تلگرام خارج شوند.