به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۱۸۰۴۶
عزيزي: هر کس را در قبر خودش مي‌خوابانند

خداداد هم جاي دايي بود قاطي مي‌کرد!

گروه ورزشی: اسطوره فوتبال ايران همانقدر که در فوتبالش با تکنيک خاصش جاذب بود در مديريت و مربيگري‌اش هم جذاب است. خداداد عزيزي بالاخره توانست در بحث مديريتي ابومسلم پيروز شود و به قول معروف حقش را گرفت و کار را به نفع خودش درآورد.
بالاخره ابومسلم به شما رسيد، خوشحاليد؟
بله کارهاي ما بالاخره انجام شد، خوشحالم به خاطر مردم که خيلي سختي کشيدند و منتظر بودند تا تکليف اين تيم روشن شود. از اول هم گفتم اين تيم متعلق به گروهي بود که برايش زحمت کشيدند و امروز هم زودتر از همه تيم را جمع کردند، تمرين کردند و قرارداد بازيکنان در فدراسيون ثبت کردند و کارهاي تيم را انجام دادند. خوشحالم که حق به حق‌دار رسيد و از آن مهمتر مردم که دوست داشتند اين گروه و اين ابومسلم براي مشهد بازي کند به هدفشان رسيدند.

اما در اولين بازي خودتان باختيد؟

بله ما بازي سختي با تيم صدر جدول داشتيم و بچه ها هم با اينکه تمرين داشتند اما خب خودتان شرايط ما را مي دانيد که تا همين ديروز هم تکليفمان به طور قاطع مشخص نبود اما با اينحال بازي کرديم و مطمئن باشيد از هفته آينده روند رو به رشدمان را در پي مي گيريم و اميدوار هستيم با اين تيم به نتايج خوبي برسيم که در نهايت بتوانيم به ليگ برتر صعود کنيم چرا که اين پتانسيل را در بچه ها مي بينم.

مي‌دانم رابطه نزديکي با علي دايي داري، در دعواي او با مايلي‌کهن حق را به کداميک مي‌دهي؟
در کل بايد بگويم اين ماجرا به نفع فوتبال ما نيست و يک عده آدم کوچک سعي مي‌کنند اين مسائل را بزرگ کنند و در کنار آن به اهدافشان برسند و از آب گل آلود ماهي بگيرند. من بايد بگويم که محمد مايلي‌کهن وارد يکسري مسائل خصوصي شده و اين اصلا درست نيست. من هم به نوبه خودم اگر کسي در مورد زندگي خصوصي‌ام حرف بزند از خودم دفاع مي‌کنم و به علي حق مي‌دهم که از خودش دفاع کرد. اعمال هر انسان براي خود اوست و به خودش ارتباط دارد و هر کس را در قبر خودش مي‌خوابانند. به هر حال اميدوارم مشکل طرفين حل شود چرا که صلاح نيست اين اتفاقات بيافتند.

ليست تيم ملي صداي هم را درآورده و کمي غيرمنطقي است، در اين مورد تو چه فکر مي‌کني؟
من فکر مي‌کنم اگر کلا ليگ نداشته باشيم بهتر است، در درجه اول اگر قرار است آقاي کي‌روش نگاهي به ليگ نداشته باشد خوب اين ليگ را برگزار نکنند، يا قبول داريم يا نداريم. اما واقعيت اين است که ليست تيم ملي جاي تامل دارد، مثل فولاد که در صدرجدول است يک بازيکن هم در تيم ملي ندارد اين در حالي است که ما چنين بازيکن خارجي و دو رگه را دعوت کرده‌ايم که هيچ کس آنها را نديده است. اين کار دهن کجي به ليگ فوتبال ايران است.

فکر مي‌کني امسال ابومسلم بتواند انتظارات را برآورده کند؟
ما تيم خيلي خوبي داريم و هفته‌هاست که سخت تمرين مي‌کنيم، امسال هم قطعا امام رضا(ع) نگاه ويژه‌اي دارد چرا که مردم مشهد حق دارند که يک تيم در ليگ برتر داشته باشند. ما سه تيم خوب در ليگ يک داريم و اميدوارم يکي از آنها که دوست دارم ابومسلم باشد به ليگ برتر بيايد.
مرجع : گل

۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۸:۵۳
خدا داد تو آدم بی سیاستی هستی مواظب باش از حالا وارد حاشیه نشی (145787)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۰ ۱۹:۳۶
خداداد! همیشه در خاطره ها ماندگاری ! دوستت دارم (145829)