به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۱۸۸۳۸
فرکي: مستحق باخت نبوديم

قلعه‌نويي: بازي را فولاد برد نتيجه را استقلال

گروه ورزشي: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازي را فولاد برد و نتيجه را ما برديم.
قلعه‌نويي: بازي را فولاد برد نتيجه را استقلال
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود خدا را شکر مي‌کنم در يک بازي سخت سه امتياز را گرفتيم و از تمام بازيکنانم تشکر مي‌کنم. نتيجه را ما برديم و بازي را فولاد، يک تبريک به فرکي و فولادي‌ها مي‌گويم که با يک سري جوان فوتبال زيبايي بازي مي‌کنند. درست است دو بر صفر برديم اما آنها هم مي‌توانستند پيروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تير دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازي نمي‌کنيم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمين خراب. وي ادامه داد: در نيم فصل بايد ايرادها را برطرف کنيم وگرنه به مشکل مي‌خوريم. سه امتياز گرفتيم. قلعه نويي در مورد شوت‌هاي راه دور به سمت دروازه استقلال، گفت: در بازي با نفت آن گل استثنا بود اما در اين بازي دفااع ما عقب بوديم. اگر قرار است دفاع کنيم بايد در يک سوم زمين باشد. دفاع‌هاي ما داخل محوطه جريمه مي‌روند و بايد اين مشکل حل شود. فوند بدن بازيکنان ضعيف است. مشکل بدنسازي داريم که انشالله در نيم فصل برطرف کنيم. به دنبال جذب سه بازيکن هستيم تا مشکلات را برطرف کنيم. برخي مواقع تيم‌ها دو تکه مي‌شود يک تکه در جلو و يک تکه در عقب اما اين مشکل بدني بايد حل شود.

فرکي: مستحق باخت نبوديم


سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: مستحق باخت نبوديم و يک برد به استقلال هديه داديم.
حسين فرکي پس از شکست دو بر صفر مقابل استقلال در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي بود آن چيزي که وظيفه ما بود به سهم خودمان تلاش کرديم تا يک روز خوب را داشته باشيم. پيش بيني همه موارد را کرده بوديم و قبل از بازي هم گفته بودم. در اين بازي و بازي قبلي به اين نتيجه رسيديم که تفاوت ما با تيم‌هاي ديگر تجربه است. تجربه به درد هر تيمي مي‌خورد. همه کساني که بازي را ديدند و حتي دوستانم معتقد بودند شايسته باخت نبوديم و استقلال از تجربه خودش با بازيکنان بزرگش استفاده کرد. در هر دو نيمه به فکر برد بوديم و حتي تا دقيقه 90 موقعيت‌هاي زيادي خلق کرديم و سه بار توپ را به تير دروازه زديم اما فوتبال روي خودش را از ما برگردانده بود.

وي ادامه داد: از کميته انضباطي گلايه دارم که پريرا رامحروم کرد. ما خيلي ضرر کرديم. در همين يک ماه اخير اتفاقاتي رخ داده بود که يکباره کميته انضباطي نظرش را اعلام کرد. ما تيم کم بضاعتي هستيم و آقاي گل مان محروم مي‌شود اما از بازيکنانم رضايت دارم. نتيجه عادلانه نبود شايسته دو گل نبوديم. هميشه مقابل تيم‌هايي که بحران دارند آنها را از بحران خارج مي‌کنيم. استقلال نياز به اين برد داشت و ما هم اين برد را به آنها هديه کرديم. آنها ما را بردند بخاطر کم تجربگي فولاد نه به دليل برتري اش، روي اشتباه گل خورديم گلي که روي تاکتيک و حرکت تيمي نبود. گل اول را از روي پنالتي خورديم و گل دوم را هم از ضربه کاشته تيموريان با تجربه خورديم. به استقلال هم تبريک مي‌گويم بازي خوب و جوانمردانه‌اي مقابل تماشاگراني که دوست داشتند آبي‌ها ببرند انجام داديم ولي مستحق باخت نبوديم.

فرکي در مورد تغيير پست شريفات از چپ به راست، گفت: هم راست و هم چپ بازيکنان خوبي داريم. در طول بازي جا به جا مي‌کرديم. ما روي کار تيمي به استقلال نباختيم و روي اشتباه‌هاي فردي باختيم. اکثر بازيکنان فولاد صاحب موقعيت شدند اما متاسفانه به گل نرسيديم. فرق ما با استقلال اين است که آنها خلاقيت فردي دارند که به آنها کمک کردند. بايد بازيکناني جذب کنيم که در آينده به ما کمک کنند. 90 دقيقه فوتبال بازي مي‌کنيم اما روي يک اشتباه گل مي‌خوريم.