به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۱۹۱۹۲

رضازاده: با استعفای باقری مخالف هستم

گروه ورزشي: رئیس فدراسیون وزنه برداری در واکنش به استعفای کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با این استعفا موافقت نمی‌کنم.
رضازاده: با استعفای باقری مخالف هستم
حسین رضازاده با ابراز رضایت از تکرار عنوان سومی دنیا توسط تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: سال بعد از المپیک سال توجه به جوان‌هاست. ما هم با این تفکر، تیمی جوان را به رقابت‌های جهانی لهستان فرستادیم که خوشبختانه با کسب امتیازات در خور توجه توانست برای دومین بار در طول تاریخ روی سکوی سوم رقابت‌های جهانی بایستد. این تیم و این نفرات آینده‌سازان وزنه‌برداری ایران هستند و با انگیزه بالایی که دارند در بازی‌های آسیایی 2014 و المپیک 2016 می‌توانند افتخارات پرشماری را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورند.

رضازاده در ادامه به کسب عنوان سومی جهان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها که اسم خود را کارشناس وزنه‌برداری گذاشته‌اند اما هیچ چیز جز شکست وزنه‌برداری آنها را خوشحال نمی‌کند در رسانه‌ها این طور عنوان کرده‌اند که تیم ایران هفتم شده که این موضوع کذب محض است. در رده‌بندی تیمی رقابت‌های وزنه‌برداری چیزی که اهمیت دارد امتیاز وزنه‌برداران است نه مدالی که به دست می‌آورند. در همین رقابت‌های جهانی کشورهای زیادی مدال کسب کردند اما در پایان تیم ایران به عنوان تیم سوم رقابت‌ها معرفی شد و کاپ قهرمانی گرفت. در همین رقابت‌ها کره شمالی 10 مدال طلا، نقره و برنز گرفت، اما چرا به مربی آنها کاپ داده نشد؟ این درست نیست که با سوءاستفاده از فرصتی که رسانه ملی در اختیار افراد می‌گذارد به جای حقیقت، دروغ به مردم گفت تا ارزش کار تیمی که اکثر اعضای آن برای اولین بار در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کردند پایین آورده شود. من شنیدم یکی از کارشناسان حتی رئیس فدراسیون و کادر فنی جدید را هم معرفی کرده که واقعا جای تاسف دارد!

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره تصمیم کوروش باقری برای استعفا از سرمربیگری تیم ملی نیز گفت: من با این استعفا موافقت نمی‌‎کنم. به هر حال طی این چند ماه اخیر فشار زیادی به سرمربی تیم ملی وارد شد. در جریان همین رقابت‌ها نیز بسیاری از کسانی که خود را عضوی از خانواده وزنه‌برداری می‌دانند به جای روحیه دادن به تیم جوان ایران، در تهران با صحبت‌های غیر کارشناسانه، همه تلاش خود را کردند تا روحیه بچه‌ها و کادر فنی را تخریب کنند. در چنین فضایی هر کس جای کوروش باقری باشد سلامتی خود را به تحمل این فشارهای غیر منصفانه ترجیح می‌دهد اما نباید فراموش کنیم که این سرمربی یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های وزنه‌برداری ایران طی این سه، چهار سال اخیر بوده است. کوروش با توجه به مشکل قلبی که برایش به وجود آمد نیاز به استراحت دارد، اما من مخالف استعفای او هستم و مطمئنم با گذشت چند روز، تصمیم منطقی‌تری اتخاذ خواهد کرد.
مرجع : تسنيم

۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۱۴
این اقایان ایران را فدای خودخواهی ودوستی با یکدیگر نمودند ومسلما در هر کشور دیگری بود بی پاسخ نمی ماند ولی چه کنیم که در اینجا همه چیز با رانت است . (156640)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۱۹
چون مشکل اصلی تو هستی (156643)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۷:۴۰
توی این مسابقه بایدبهداد سلیمی رکورد جهانو عوض میکرد ولی با خودخواهی شما... (156652)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۰:۱۸
بهداد سلیمی هم اشتباه سعید علی حسینی رو مرتکب شد. آقایان وزنه بردار با شما هستم اگر کسی میتونه رکورد رضازاده رو بزنه قبل از اینکه حسین آقا بویی ببره برید و در کشور دیگری رکورد رو ثبت کنید. بخدا این بابا اگه بفهمه غیر از دوپینگ، مهر خیلی چیزا رو به پیشونیتون میزنه (156956)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۱۲
آخه چرا ؟ مگه ایران را قهرمان کرد؟ (156681)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۰
این رضازاده رو هم بردارین این دیگه کیه فکر کرده فدراسیون مال باباشه (156696)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۴۹
مثل همیشه شما راست میگی آقای رضازاده!!!!!!!!!! (156709)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۹:۱۵
ما خواهان استعفای خودت هستیم (156721)
دامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۱۰
ما با استعفای باقری به تنهای مخالیم .باید همراه با رضازاده هردو برکنار. . . . شوند (156759)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۱
خودت كي استعفا ميدي؟ (156828)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۳۲
رضازاده جان یا دوپینگ را ریشه کن کن یا با هم برید.
ورزشکار دوپینگی به درد نمیخوره. (156858)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۵۷
1-رضازاده قلبا خوشحاله که سوم شدیم .چون میخواد خودش به عنوان قهرمان اول جهان باقی بمونه.
2- برای رسوایی دوپینگ چه پاسخی دارد؟
3-من خجالت می کشم که این بابا نماینده شورای شهرمه.
4- مگه دوشغله حساب نمیشه.؟ (156879)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۲:۰۷
عزیز من ما هفتم شدیم نه سوم توی امتیاز سوم شدیم و توی جمع مدال هفتم (157005)
حقیقت محض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۰:۱۴
استعفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید هر دوی شما اخراج بشید. مرد حسابی اگه به جای ایوانف یه مربی مثل کوروش باقری بالا سرت بود تو کوچه خودتون پنجم هم نمیشدی. (156951)
HUNT3R
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۱:۵۹
آخه وقتی کل بچه های المپیکی کنار میکشن ینی همه ی اونا مشکل دارن ؟!

الآن اگه همین بهداد سلیمی میرفت برا ی کشور دیگه وزنه میزد هزار تا انگ بهش میزدن ( خیانتکار و . . . ) خب ینی حقش نیست که بتونه تو تیم باشه و حداقل خواسته ای داشته باشن ؟!!

ب مرام همشون که فعلا خودشون دارن تمرین میکنن و حاضرن باز اگه تونستن برا کشورشون افتخار بیارن . . . (157002)