به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۱۹۴۴۱۴

مقاومت جانانه برای عدم اعلام وصول 2 استیضاح!

مقاومت جانانه برای عدم اعلام وصول 2 استیضاح!
گروه سیاسی: مقاومت شدید برای عدم اعلام وصول استیضاح  وزیران نفت و کشور، ادامه دارد! و عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: علی مطهری در تلاش است تا ضمن رایزنی با هیئت رئیسه مجلس، استیضاح وزیر کشور اعلام وصول شود.
 
در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، علی مطهری که عهده‌دار جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور است، به جایگاه هیئت رئیسه رفته و در حال رایزنی با اعضای هیئت رئیسه بود. علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در این خصوص گفت: هیئت رئیسه و آقای مطهری در مورد عدد امضا‌های استیضاح رحمانی فضلی اختلاف نظر دارد. وی افزود: هیئت رئیسه معتقد است که امضا‌های طرح اسیتضاح وزیر کشور، عدد قانونی برای اعلام وصول را ندارد، اما آقای مطهری معتقد است که امضا‌های استیضاح وزیر کشور دارای نصاب قانونی می‌باشد.

از سوی دیگر یک عضو کمیسیون مجلس هم می‌گوید طرح استیضاح وزیر نفت همچنان از تعداد امضای کافی برخوردار است اما هیات رییسه از اعلام وصول آن خودداری می‌کند! احسان قاضی زاده هاشمی، یکی دیگر از نمایندگان امضاکننده استیضاح وزیر نفت هم گفت: هنوز هیچ یک از افراد موافق استیضاح امضای خود را پس نگرفته‌اند و تماسی از سوی بیت رهبری در این مورد نداشته‌ایم.
 
برچسب ها: استیضاح