به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۱۹۶۶۲
واکنش فتح‌الله‌زاده به اظهارات روئیانیان:

رویانیان لالایی خوب بلده چرا خوابش‌نمی‌بره؟

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات همتای خود در پرسپولیس گفت: رویانیان بهتر است به جای اینکه به فکر مجیدی باشد، برای مهدوی‌کیا بازی خداحافظی بگیرد.
رویانیان لالایی خوب بلده چرا خوابش‌نمی‌بره؟
علی فتح‌‌الله‌زاده درباره تلاش برای منصرف کردن فرهاد مجیدی از خداحافظی اظهار داشت: هم من و هم هیئت مدیره به دنبال آن هستیم با فرهاد جلسه بگذاریم تا نظرش را عوض کند. البته مجیدی دوست دارد در اوج فوتبالش را به پایان برساند. او همین الان هم از بسیاری از بازیکنان جوان بهتر بازی می‌کند و دوست دارد در چنین شرایطی از فوتبال خداحافظی کند.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که 20 سال است با فرهاد آشنا هستم و او را از کودکی به استقلال آوردم تلخ‌ترین روزهای دوران فعالیت در فوتبالم را می‌گذرانم و تلاش می‌کنم برای شادی هواداران استقلال مجیدی را حداقل برای بازی تا آخر فصل راضی کنم. مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات همتای پرسپولیسی خود که از امکان حضور فرهاد مجیدی در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان خبر داده بود، تاکید کرد: از این تصمیم باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم و به آقای رویانیان می‌گویم مجیدی بازیکن بزرگی است و احتیاجی به حضور در آن بازی ندارد. اگر رویانیان به فکر انجام چنین کاری است به نظرم بهتر است ترتیب یک بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی‌کیا را بدهد. در مورد مجیدی هم اگر قرار باشد بازی بزرگی برای خداحافظی‌اش انجام شود خود استقلال بانی این کار خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده درباره اولتیماتوم آندرانیک تیموریان برای پرداخت مطالباتش به منظور جلوگیری از ترک استقلال توسط این بازیکن به تسنیم گفت: من با ضرب‌الاجل‌ها کار نکردم و به این مسائل کاری ندارم. تیموریان هم بازیکنی نیست که به خاطراین مسائل استقلال را رها کند. مگر باشگاه استقلال پول داشته و پرداخت نکرده که بخواهد برای ما ضرب‌الاجل تعیین شود؟

وی ادامه داد: تیموریان درست می‌گوید و ما تاکنون در پرداخت به او کسری داشتیم. تصور می‌کنم تاکنون تنها 300 میلیون به این بازیکن پول پرداخت کرده‌ایم اما مشکل اینجاست که هنوز وزیر ورزش تعیین نشده است. تاکنون 2 وزیر به مجلس معرفی شدند و رای نیاورده‌اند. امیدواریم هر چه زودتر وزیر ورزش مشخص شود و این مشکلات مالی ما خاتمه یابد. تیموریان هم بهتر است صبوری کند تا وزیر
اگر رویانیان به فکر انجام چنین کاری است به نظرم بهتر است ترتیب یک بازی خداحافظی برای مهدی مهدوی‌کیا را بدهد. در مورد مجیدی هم اگر قرار باشد بازی بزرگی برای خداحافظی‌اش انجام شود خود استقلال بانی این کار خواهد بود.
جدید رای بیاورد و ما بتوانیم با دریافت پول از وزارت ورزش حقوق او را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بحث جدایی یکی از بازیکنان این تیم از میان ساموئل، تیموریان و نکونام در نیم فصل خاطرنشان کرد: این احتمالات و تصمیم‌گیری‌ها دست من نیست و سرمربی استقلال است که تشخیص می‌دهد ما باید کدام بازیکن را در چه پستی جذب کنیم. قلعه‌نویی فهرست بازیکنان مورد نیاز استقلال را در نیم فصل اعلام می‌کند که البته تا این لحظه فهرستی در مورد بازیکنانی که می‌روند یا جذب می‌شوند در اختیار من قرار نگرفته است.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به انتقاد برخی انتقادها از دیدارهای مختلف او با سفرای کشورهای خارجی گفت: این دیدارها چه ایرادی داشته، مگر انجام چنین دیدارهایی جزو کارهای باشگاه حساب نمی‌شود؟ اینکه من با سفرای کشورها دیدار و زمینه تاسیس کلینیک،‌ دیدارهای تدارکاتی و امکان برگزاری اردو و ویزا را فراهم کنم جزو وظایف مدیر باشگاه محسوب نمی‌شود؟ وی ادامه داد: شاید از این پس باید چنین کارهایی را به مرفاوی بسپاریم که از این موضوع انتقاد کرده است. سفرای کشورها شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که حتی حضورشان در باشگاه استقلال بسیار اهمیت دارد. از مرفاوی هم می‌خواهم به جای آنکه در کارهای مدیریتی دخالت کند در دوره‌های مربیگری شرکت کند و بتواند از نظر فنی کار خود را آنقدر ارتقا دهد که در تیم‌هایی که مشغول می‌شود نتیجه بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همه دیدیم از این دیدارها استقبال خوبی صورت گرفت و تنها یک رسانه خاص به دنبال این بحث‌ها است و تعمدا این حرف‌ها را در دهان این افراد می‌گذارد. فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه بعد از دیدارش با سفیر برزیل گفته بود قصد دارد زمینه بازی تدارکاتی ایران و برزیل را فراهم کند گفت: رایزنی لازم را در این باره انجام دادم و سفیر برزیل هم موافقت کرد از این به بعد دیگر پیگیری آن به کفاشیان مربوط است. قرار شده رئیس فدراسیون فوتبال نماینده‌ای را برای پیگیری بازی ایران و برزیل معرفی کند.

فتح‌الله‌زاده درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر زمان بازی استقلال و گسترش فولاد جهت مهیا شدن زمینه بازی پرسپولیس و میلان تصریح کرد: رویانیان در نامه‌ای از من برای این کار تقاضا کرده که من هم نامه را در اختیار قلعه‌نویی قرار می‌دهم چرا که بحث روز بازی و مسائلی از این دست به نظر سرمربی و شرایط تیم ما بازمی‌گردد و این قلعه‌نویی است که باید درباره آن تصمیم‌گیری کند. پس از اینکه قلعه‌نویی نظرش را داد در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
مرجع : تسنیم

N@VID
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۲۱
گل گفتی حاجی . . . (160295)