به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۰۶۸۷

آخرین وضعیت بازگشت اساتید بازنشسته

گروه سياسي: سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به بازگشت بیش از 14 استاد بازنشسته به این دانشگاه، خاطر نشان کرد: بازگشت این اساتید به معنای بازگشت رسمی و لغو حکم بازنشستگی آنها نیست.
آخرین وضعیت بازگشت اساتید بازنشسته

حسین سلیمی  تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه تکریم بازنشستگان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی اساتید بازنشسته می‌توانند در چارچوب این آیین‌نامه به دانشگاه بازگردند.
وی با اشاره به دایره اختیارات این دسته از اساتید در دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه می‌تواند قرارداد یک ساله با این اساتید منعقد کند و اساتید نیز می‌توانند به عنوان دانشیار به تدریس بپردازند.
سلیمی در پایان با تاکید بر این مسئله که حکم این اساتید به معنای بازگشت و لغو حکم بازنشستگی نیست، خاطر نشان کرد: این اساتید در چارچوب آیین‌نامه تکریم بازنشستگان می‌توانند فعالیت داشته باشند و اکنون نیز در دانشگاه علامه مشغول به کار هستند.


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۹:۵۹
استفاده از تحارب آنان خوب است ولی به نسل جوان هم اجازه فعالیت بدهید، تا کی پشت در انتصابات معطل باشند. (166137)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۰:۱۹
باید در این زمینه دقت شود تا اساتید مسنی که از کیفیت علمی لازم برخوردار نبودند و طی روال قانونی بازنشسته شده اند تا نیروهای جدید و بروز جایگزین آنان شوند زیر سایه اساتید برجسته ای که به دلایل سیاسی از کار برکنار شده اند به دانشگاهها باز نگردند (166166)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۰:۵۹
واقعا لطف فرمودید، به نظر شما وقتی به زور کسی را بازنشسته کرده اند آیا واقع به آنها ظلم نشده است!!!؟ آیا قانون در این موارد سکوت کرده است!!!؟ (166216)
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۱:۰۵
باید حتما ازشون عذرخواهی کنن.این جور برخوردها در شان افراد اکادمیک نیست
دانشگاهی که زمانی سرامد بود تو علوم انسانی حالا دانشگاهم حسابش نمیکنن (166225)